H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä mietin et kun nyt on tullut uutuutena Ruskovillalle potkarit 80 ja 90 senttisille ja niiden hinta olis 26?, ni oiskohan ne ihan riittävät?
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä olisin kanssa ollu ihan pihalla jos en olis huomannut, et 3+1 päivillä on huomenna tarjouksessa Kivat-haalarit 35?... siitäpä sekin sit selvis...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä mietin et kun nyt on tullut uutuutena Ruskovillalle potkarit 80 ja 90 senttisille ja niiden hinta olis 26?, ni oiskohan ne ihan riittävät?
varmasti ovat. tuonikänen joka tuon kokosia viel käyttää, ei tarvi ollakaan viel hirveen pitkii aikoja paukkupakasilla ulkona.
en kyllä muutenkaan ymmärä miksi joka talvi höösätään näistä villavaatteista. koskahan etelä-suomessakaan on viimeks ollu oikeesti kovia pakkasia pitempään tai useesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vie:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä olisin kanssa ollu ihan pihalla jos en olis huomannut, et 3+1 päivillä on huomenna tarjouksessa Kivat-haalarit 35?... siitäpä sekin sit selvis...
muistatko mitä kokoja löytyy ?
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vie:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä olisin kanssa ollu ihan pihalla jos en olis huomannut, et 3+1 päivillä on huomenna tarjouksessa Kivat-haalarit 35?... siitäpä sekin sit selvis...
Mulla on toi kuvasto tuossa auki. Elikkäs 80-130cm ja hinta 34,90?.
Mutta jos meinaat hommata ton, ni olepa kärppänä paikalla ku aukee, koska noi lähtee ihan varmasti yhtä käsistä ku oli kuulemma tänään aamusella lähteny Tutan retrobodyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vie:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vie:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä olisin kanssa ollu ihan pihalla jos en olis huomannut, et 3+1 päivillä on huomenna tarjouksessa Kivat-haalarit 35?... siitäpä sekin sit selvis...
Mulla on toi kuvasto tuossa auki. Elikkäs 80-130cm ja hinta 34,90?.
Mutta jos meinaat hommata ton, ni olepa kärppänä paikalla ku aukee, koska noi lähtee ihan varmasti yhtä käsistä ku oli kuulemma tänään aamusella lähteny Tutan retrobodyt.
paljo noi sit oikeesti maksaa noi v-haalarit ? kävin tänää sokkaril aamul 10 aikoihin ja tuttabodei oli kyl paljon muovilaatikossa ja kattelinkin niit, mut v***u ku olivat rumia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ite en maksaisi ikinä villahaalarista 30.. mielummin etsin aina käytettyjä,tms.. harmi vain että täällä ei niitäkään ole vielä vastaan tullut.