Törkeää toimintaa viranomaisten taholta:o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voiko olla totta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joka lyyli oma tyyli:
Mut eihän norjalaisia huumediilerejäkään karkoiteta!!!
jep jep, mutta ne ei oo norjalaisia...

Mut mehän ollaan kaikki samoja ihmisiä:o

sähän voisit ap ottaa ne teille ja pitää hyvää huolta.

takas vaa kaikki tollaset mistä ovat lähteneetkin!!

Norjan karkottamat pakolaiset pitäisi ottaa Suomeen=)

Joooo, otetaan ne kaikki tänne! Vähäks ihquuuuuuu! Sä oot, ap, niin ihanan suvaitsevainen.

Mutta joo, jos nyt yritän ottaa tämän tosissani, niin täytyy sanoa , että minä olen kyllä harvinaisen ennakkoluuloton tämän asian suhteen. Ehkä joskus 10 vuotta sitten luulin paljonkin kaikenlaista, mutta nyt on tullut ihan oikeaa tietoa tilalle. Toivottavasti nämä tällaisen tyypit lähetetään mahdollisimman pian niin pitkälle kuin mahdollista. Vituttaa se, millaisen kuvan antavat muista maahanmuuttajista. Ja toimivathan nämä karkoitetut sitten varoittavana esimerkkinä muillekin kaltaisilleen.

Ihan oikeiin tehty!!! Tuota olen toivonut Suomelta jo useemman vuoden (taas yksi hyvä syy muuttaa norjaan...)!! Jos pakolaiset pääsevät johonkin maahan niin sen maan lakeja ja tapoja on noudatettava, muuten saisivat painua vaikka hevonkuuseen mun puolesta!! Oma moka, mahdollisuus on annettu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Ihan oikeiin tehty!!! Tuota olen toivonut Suomelta jo useemman vuoden (taas yksi hyvä syy muuttaa norjaan...)!! Jos pakolaiset pääsevät johonkin maahan niin sen maan lakeja ja tapoja on noudatettava, muuten saisivat painua vaikka hevonkuuseen mun puolesta!! Oma moka, mahdollisuus on annettu!!!

Pakolaisilla on oikeus omaan kulttuuriinsa myös Norjassa tai Suomessa! Mikä me olemme kertomaan miten pitää elää:o

Alkuperäinen kirjoittaja Voiko olla totta?:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Norja+karkottaa+huumeita+myyneet+turvapaikanhakijat/1135239707573

Norjan viranomaiset palauttavat turvapaikanhakijoita takaisin kotimaahansa jossa he joutuvat hengenvaaraan!!!!!

Mikä tuossa on törkeää?!? Jos teet rikoksen turvapaikanhakijana, niin monoa perseeseen vaan. Törkeää on Suomen paapomislinja!!!

Pakolaisilla on oikeus omaan kulttuuriinsa myös Norjassa tai Suomessa! Mikä me olemme kertomaan miten pitää elää:o

miksi ihmeeksi mollataan suomalaista miestä kun se etelän reissulla vetää joka ilta pään täyteen... sehän vaan on sen omaa kulttuuria.. aika nipoja noi ulkomaalaiset kun eivät ymmärrä

Joo ja jokaisella maalla on oikeus omaan lainsäädäntöönsä, jos ei siihen sopeudu niin tervemenoa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

miksi ihmeeksi mollataan suomalaista miestä kun se etelän reissulla vetää joka ilta pään täyteen... sehän vaan on sen omaa kulttuuria.. aika nipoja noi ulkomaalaiset kun eivät ymmärrä

Niin mut suomalaiset miehet ovat ihan yäks ja ulkomaalaiset nappisilmät niin ihkuja=)=)=)=)=)=)=)

Yhteistyössä