Törkeää, 9-vuotias julkkislapsi pukeutui kuin ilotyttö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Klonkku

Vieras
Joko olette puineet tämän aiheen??

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1745649

Törkeää, 9-vuotias julkkislapsi pukeutui kuin ilotyttö!
26.10.2009 15:04

Halloweenina sallitaan pikkutuhmat asut, mutta tietyllä varauksella. Vanhempien olisi syytä miettiä kahteen kertaan, millaisiin vermeisiin antavat lapsensa pukeutua.

Teinitähti Miley Cyruksen pikkusisko Noahin goottityylinen asu järkytti Santa Monicassa Kaliforniassa pidetyssä hyväntekeväisyystapahtumassa, jossa kerättiin rahaa aidsia sairastaville lapsille.

Mitä lienee miettinyt kantritähti Billy Ray Cyrus, kun hänen 9-vuotias suttuisasti meikattu pikkutyttönsä lähti tapahtumaan pitkissä ilotyttömäisissä buutseissa ja korsettimaisessa mekossa.

Kuvassa näkyy minun silmin katsottuna 9 vuotias 'prinsessaleikeissään'. Witch ja Winx ym. sarjakuvissa asut on tuollaisia. Pedofiili voi toki katsella kuvaa toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja levottomat jalat:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Bratzeistähän noi pikkulikat mallinsa ottavat joten en yhtään ihmettele että tollasia ylilyöntejä sattuu. Kyseessä tais kuitenkin olla Halloween-asu.

Samaa mieltä.

Kyllä vanhempien olis vähän pitänyt mun mielestä katsoa mitä lapsella päällään. En miekään ilotyttönä pukua näe, mutta kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja levottomat jalat:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Bratzeistähän noi pikkulikat mallinsa ottavat joten en yhtään ihmettele että tollasia ylilyöntejä sattuu. Kyseessä tais kuitenkin olla Halloween-asu.

Samaa mieltä.

Kyllä vanhempien olis vähän pitänyt mun mielestä katsoa mitä lapsella päällään. En miekään ilotyttönä pukua näe, mutta kuitenkin.

Joo siitä olen kyllä samaa mieltä että tuo asu ei sovi julkisiin hyväntekeväisyysjuhliin ja että vanhempien olisi se pitänyt tajuta. Mutta 9 vuotiaan mielestä tuo on varmaankin ihan normaali teininoita-asu.

Yhteistyössä