Törkeä raiskaus Viking Amorellalla - kuusi somalimiestä tekijöinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
13697379.jpg

Somalit ne vaan rikasti kulttuuria suvakkien hersyvän naurun säestämänä!

https://twitter.com/Nicknamy/status/561948928372125696

[QUOTE="hanne";30632941]Sä olet kyllä ihan oikeasti sairas! :O Hae nyt hyvä ihminen jotain apua itsellesi! Eikö tuollainen elämä ole aivan hirveää jo ihan lähtökohtaisestikin?[/QUOTE]

Näköjään sun mielestä joukkoraiskaajasomalit ovat tervehenkistä porukkaa...

Kaikki raiskaajat, maahanmuuttajat ja kantasuomalaiset, vois polttaa samalla lailla ladoissa.

Maahanmuuttajat taitaa hoitaa ison osan ns. näkyvistä puskaraiskauksista, omat rakkaat maan miehemme ovat ne, jotka raiskaavat kotona.

Jaksaa aina vituttaa, että naisena olen oman ryhmäni edustaja kaikessa. Kun nainen on huono kuski -> kaikki on. Tyhmä, hysteerinen, kanamainen, epälooginen -> kaikki on.

Tätä samaa upeaa logiikkaa jatkaen voisin sanoa, että nämä helvetin sekaisin, apinoiden tasolla älykkyydessään olevat, kauan sitten sivistyksen kelkasta pudonneet raiskaajat on 99, 99 % MIEHIÄ.

Miehet, painukaa helvettiin tästä maasta. Pahoinpitelyt, rikokset, mielisairaat vähenisi samalla rankasti, sillä miehinä olette tämän joukon edustajia melkein aina varmemmin, kuin naiset. Turhaa sakkia. Kannattaisi syntyä naiseksi.

Kamala tapaus, en pysty muuta sanomaan. :(

Yhden asian haluaisin kuitenkin kysyä tässäkin ketjussa kovasti äänessä olevilta nk. "maahanmuuttokriittisiltä". Ja kysyn tämän ihna vilpittömästi, minulla ei ole mitään ennakkoasenteita kumpaankaan suuntaan. Eli miksi teille ei riitä se, että rikoksiin syylliset otetaan kiinni ja he saavat sen rangaistuksen, mikä kyseisestä teosta kuuluu saada? Koska jos olen oikein ymmärtänyt, niin se riittää nk. kantasuomalaisten kohdalla, niin miksi maahanmuuttajien kohdalla se ei riitä, vaan heidän pitää vielä erikseen kaikkien kantaa jotain kollektiivista vastuuta. Tätä minä en ole koskaan ymmärtänyt. En vaan tajua, minusta rikollisen kuuluu saada rangaistus, olipa hän minkä värinen tahansa tai olipa hänen taustansa mikä tahansa, mutta eihän nyt sentään täysin syyttömien ihmisten pidä kärsiä toisten tekemistä teoista!

Pyytäisin, että joku malttaisi vastata ihan asiallisesti. Siis ilman haistattelua ja ikävää kielenkäyttöä.

Maahanmuuttajat taitaa hoitaa ison osan ns. näkyvistä puskaraiskauksista, omat rakkaat maan miehemme ovat ne, jotka raiskaavat kotona.

Uskot siis, etteivät mamuraiskurit raiskaa omia naisiaan kotona?

Jaksaa aina vituttaa, että naisena olen oman ryhmäni edustaja kaikessa.
Miehet, painukaa helvettiin tästä maasta.

Hae itsellesi kriisiapua.

Pahoinpitelyt, rikokset, mielisairaat vähenisi samalla rankasti, sillä miehinä olette tämän joukon edustajia melkein aina varmemmin, kuin naiset. Turhaa sakkia. Kannattaisi syntyä naiseksi.

Kannattaa tosiaan. Viime aikoina on ollut paljon perhesurmia naisten tekemänä, sekin hullu Oulussa joka pakasti 5 vastasyntynyttä. Tai se yks äkkipikainen joka ajoi kolme lastaan bussin kylkeen. Tai se kuopiolainen uraohjus joka tappoi kaksi lastaan. JNE jne... Kiva olla nainen!

Kaikki raiskaajat, maahanmuuttajat ja kantasuomalaiset, vois polttaa samalla lailla ladoissa.

Jaksaa aina vituttaa, että naisena olen oman ryhmäni edustaja kaikessa. Kun nainen on huono kuski -> kaikki on. Tyhmä, hysteerinen, kanamainen, epälooginen -> kaikki on.

Tätä samaa upeaa logiikkaa jatkaen voisin sanoa, että nämä helvetin sekaisin, apinoiden tasolla älykkyydessään olevat, kauan sitten sivistyksen kelkasta pudonneet raiskaajat on 99, 99 % MIEHIÄ.

Miehet, painukaa helvettiin tästä maasta. Pahoinpitelyt, rikokset, mielisairaat vähenisi samalla rankasti, sillä miehinä olette tämän joukon edustajia melkein aina varmemmin, kuin naiset. Turhaa sakkia. Kannattaisi syntyä naiseksi.

Jos miehet painuvat helvettiin niin kuka sitten naiset elättää?

Jos miehet painuvat helvettiin niin kuka sitten naiset elättää?

Korkeakoulutukseen alkaa jatkuvasti mennä enemmän miehiä, kuin naisia, ja naiset saavat parempia arvosanoja kautta koulutuksen nykyään. Tutkijakouluissa näkyy hyvin, proffat on vanhoja parrakkaita miehiä ja takaa tulee joukkoryntäys nuoria naisia. Eikä siihen mennyt kuin sata vuotta (miehet kielsi koulutuksen naisilta, sen verran niidenkin päässä liikkui, että ymmärsivät, että turpaan tulee ja pian. Hyvin tyypillistä miehille, yrittää hallita tilannetta pakolla, kun äly ei riitä)

Ehkä matalapalkkahommiin ja likaisiin töihin voitaisiin pitää jotain miesten reserviä.

Olisi kyllä hienoa vapautua sekoilevien, rikollisten, mielisairaiden ja hölmöjen miesten hyysäämisestä, niin olisi enemmänkin aikaa pyörittää asioita oikein.

Valitit viestin alussa että miehet yleistää, kun naiset tekee jotain väärin.... Lopussa yleistät itse pahemmin kuin kukaan muu... Naurettava olet, enkä missään nimessä halua syntyä naiseksi jos noin hemmetin kyyninen pitää olla...

Alkuperäinen kirjoittaja hirveää;30632986:
Kamala tapaus, en pysty muuta sanomaan. :(

Yhden asian haluaisin kuitenkin kysyä tässäkin ketjussa kovasti äänessä olevilta nk. "maahanmuuttokriittisiltä". Ja kysyn tämän ihna vilpittömästi, minulla ei ole mitään ennakkoasenteita kumpaankaan suuntaan. Eli miksi teille ei riitä se, että rikoksiin syylliset otetaan kiinni ja he saavat sen rangaistuksen, mikä kyseisestä teosta kuuluu saada? Koska jos olen oikein ymmärtänyt, niin se riittää nk. kantasuomalaisten kohdalla, niin miksi maahanmuuttajien kohdalla se ei riitä, vaan heidän pitää vielä erikseen kaikkien kantaa jotain kollektiivista vastuuta. Tätä minä en ole koskaan ymmärtänyt. En vaan tajua, minusta rikollisen kuuluu saada rangaistus, olipa hän minkä värinen tahansa tai olipa hänen taustansa mikä tahansa, mutta eihän nyt sentään täysin syyttömien ihmisten pidä kärsiä toisten tekemistä teoista!

Pyytäisin, että joku malttaisi vastata ihan asiallisesti. Siis ilman haistattelua ja ikävää kielenkäyttöä. ]

Minun tavoitteeni maahanmuuttokriittisenä henkilönä ja äänestäjänä on muun muassa se, että törkeisiin välivaltarikoksiin/ toistuvasti muihin rikoksiin syyllistyneet alettaisiin melko lailla rutiinisti karkottaa maasta. Olen sitä mieltä että jokainen pakolainen ansaitsee mahdollisuuden, mutta jos yhteiskuntaan sopeutuminen jää näin puutteelliseksi niin haitat ylittävät hyödyt ihan millä humanitaarisella mittarilla vaan katsottuna (jos siis otetaan muutkin ihmiset kuin rikollinen huomioon).

Ja joo, tiedän että nää tekijät on ruotsalaisia. Mutta eihän tässä ole kyse mistään yksittäisen syyllisen lynkkaushalusta vaan halusta saada aikaan muutoksia niin että tällaiset vaarat voitaisiin paremmin hallita. Rangaistusten koventamistakin pidän ihan hyvänä ideana.

Jotta lakeja voitaisiin muuttaa, ihmisten pitää saada tietoa. Median hyssyttely ja raiskaajien taustan vuotaminen vähitellen esiin silminnäkijähavaintojen ym. kautta on häpeällistä Suomen ja Ruotsin medialle. Sensuuri estää antamasta juuri mitään tietoja tekijöistä mutta uhrista kerrotaan ikä ja se miten hän istui housut kintuissa käytävällä - uhri häväistään vielä julkisesti uudelleen! Some-keskustelulla pitää tässä vastenmielisessä mediailmastossa yrittää nostaa asioita esiin niin että niihin on pakko ottaa kantaa.

[QUOTE="huh huh";30633090]Valitit viestin alussa että miehet yleistää, kun naiset tekee jotain väärin.... Lopussa yleistät itse pahemmin kuin kukaan muu... Naurettava olet, enkä missään nimessä halua syntyä naiseksi jos noin hemmetin kyyninen pitää olla...[/QUOTE]

Lueppa vähän tarkemmin ja mieti mitä "sarkasmi" ja "analogia" tarkoittaa. Jos et tiedä, niin kysy naiselta tai joltain muuten vaan älykkäämmältä, tai googleta.

Korkeakoulutukseen alkaajatkuvasti mennä enemmän miehiä, kuin naisia, ja naiset saavat parempia arvosanoja kautta koulutuksen nykyään. Tutkijakouluissa näkyy hyvin, proffat on vanhoja parrakkaita miehiä ja takaa tulee joukkoryntäys nuoria naisia. Eikä siihen mennyt kuin sata vuotta (miehet kielsi koulutuksen naisilta, sen verran niidenkin päässä liikkui, että ymmärsivät, että turpaan tulee ja pian. Hyvin tyypillistä miehille, yrittää hallita tilannetta pakolla, kun äly ei riitä)

Ehkä matalapalkkahommiin ja likaisiin töihin voitaisiin pitää jotain miesten reserviä.

Olisi kyllä hienoa vapautua sekoilevien, rikollisten, mielisairaiden ja hölmöjen miesten hyysäämisestä, niin olisi enemmänkin aikaa pyörittää asioita oikein.

Ja kuka julkisen sektorin naisten liksat maksaa ja toisaalta eipä ryssä pitkään antaisi Suomen olla ilman armeijaa.;)

Ja kuka julkisen sektorin naisten liksat maksaa ja toisaalta eipä ryssä pitkään antaisi Suomen olla ilman armeijaa.;)

Ja kukas siellä rajan toisella puolella on, ellei mies, joka sekoaa omaan egoisimiinsa tällä hetkellä, kuten kaikki sotapäälliköt. Kuinka monta sotaa, kansanmurhaa on toteutettu, koska nainen on ollut niitä suunnittelemassa? Miehet pitäis laittaa holhoukseen kaikki.

Ja kukas siellä rajan toisella puolella on, ellei mies, joka sekoaa omaan egoisimiinsa tällä hetkellä, kuten kaikki sotapäälliköt. Kuinka monta sotaa, kansanmurhaa on toteutettu, koska nainen on ollut niitä suunnittelemassa? Miehet pitäis laittaa holhoukseen kaikki.

Senkus menet laittamaan ryssän holhoukseen, kyllä sinä siihen miestä fiksumpana naisena pystyt.:D

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30633263:
ihan sama onko suomalaisia vaijostain hinkuvintiasta. teko on törkee, tai sitten käy niin kuin monesti on viime vuosina käynyt, että ei oo tapahtunut mitään raiskausta, vaan nainen on sen keksinyt.

Niin, eihän nyt neekerit raiskaa. ainakaan joukkoraiskaa. Nainen vaan huvikseen neekerien hytin ulkopuolella sokissa istui housut kintuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30633263:
ihan sama onko suomalaisia vaijostain hinkuvintiasta. teko on törkee, tai sitten käy niin kuin monesti on viime vuosina käynyt, että ei oo tapahtunut mitään raiskausta, vaan nainen on sen keksinyt.

Juu, se nainen huvikseen järjesti tuollaisen näytelmän silminnäkijöineen. Ihan vaan kerätäkseen huomioa.

Mä tiedän kyllä että on näitä keksittyjä raiskauksia, mutta tämä tapaus nyt ei sellainen ollut.

"Huomisessa pakkokeino-oikeudenkäynnissä pidätettyjen nimet ja naamat julkaistaan täällä. Tulkaa huomenna iltapäivällä katsomaan keitä raiskausrikoksesta epäillyt ovat, vinkatkaa asiasta ystävillenne jo tänään."

:: N

Eli tuolta pääsee huomenna katsomaan RAISKAAJANEEKERIEN NAAMOJA! Ei tarvitse lähteä Korkeasaareen nähdäkseen apinoita!

Yhteistyössä