Torin huijausviestit!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Olin saanut torin kautta viestin missä kyseltiin mulla myynnissä ollutta tavaraa. Viesti vaikutti ihan normaalilta ja kiireessä sit laiton tekstarin jo siihen numeroon. Oli siis sekin ihan normaalin olonen numero. Vasta sen jälkeen huomasin että sähköposti ei olekkaan välttämättä sieltä mistä pitäs. Numeron etin ja oli kyl sen niminen kun ilmotuksessa mutta oli jonkun firman tiedot myös..

Kun yleensä huijauksissa on heti huomannut et on yritetty urkkia jotain tilijuttuja tms..Mutta joo..onko joku mennyt tämmöseen ja mitä siitä on seurannut. Vastausta ei ole siis tullut että senkin takia epäilen että huijaus.

Mulle on soiteltu jostain huijarinumeroista, mutta en oo vastannut kun huomannut heti numerosta että on joku outo mut nää oli ihan normaaleja. Mitä tekstarista semmoseen numeroon voi siis seurata?? Onko odotettavissa kenties joku kamala puhelinlasku vai mitä?? Iskee aina kauhee kammo tämmösistä!!

Onko sulla gmail? Sehän ilmoittelee sitä, että viesti ei välttämättä ole tullut siitä osoitteesta kuin antaa ymmärtää. Lohdutukseksi sanon, että se ilmoitus tulee todella herkästi ja lisäksi Torissa on paljon kyselijöitä, joista ei kuulu vastauksen jälkeen yhtään mitään. En sinuna olis huolissani, vaikka vähän halju olo noista mykistä kyselijöistä tuleekin.

pelästyin jo kamalasti ku oon tämmönen hermoilija muutenkin..no joo tulee kyl kun eka kysellään ja sit ei vastata niin tulee pelko että onko joku huijaus..varsinkin kun tuli se ettei vältisti oo sieltä mistä pitäs...

Yhteistyössä