toppapukujen parhaimmisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ella-maaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi Molon rainbow-kuosi on kyllä aika mielipiteitä jakava enkä sitä ostais lahjaksi. Enkä kyllä muutenkaan, koska en voi sietää sitä :D.

Ja juu merkeistä sanon minäkin Ticket to heaven, Reimatec, Molo kids, Minymo tai miksi ei vaikka Småfolk, jos lapsi ja äiti suosii Småfolk-tyylisiä vaatteita muutenkin..

Toi Molon rainbow-kuosi on kyllä aika mielipiteitä jakava enkä sitä ostais lahjaksi. Enkä kyllä muutenkaan, koska en voi sietää sitä :D.

Ja juu merkeistä sanon minäkin Ticket to heaven, Reimatec, Molo kids, Minymo tai miksi ei vaikka Småfolk, jos lapsi ja äiti suosii Småfolk-tyylisiä vaatteita muutenkin..

Mutta onhan siinä aina palautusoikeus jos ei ole mieleinen :)

ap:lle, hyvä valinta :D sen mäkin ostin omalleni!
osta muuten ehdottomasti se fornax malli jossa on kaks vetoketjua, on helpompi pukea ja helpompi liikkua!

Mielipiteitä tuosta kahdesta vetoketjustakin on useampaa. Mun mielestä ne nimittäin ovat ihan hirveitä pukea heti sen jälkeen kun lasta aletaan pukeen istualleen sylissä. Ihan vauvan kanssa käteviä tietty. Mä en vaan tykkää "kannatella" sitä läppää samalla kun vedän ekaa vetskaria kiinni ja makuultaan meillä ei ole saanut pukea enää 7kk jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja jo aiemmin tässä ketjussa;22134384:
Mielipiteitä tuosta kahdesta vetoketjustakin on useampaa. Mun mielestä ne nimittäin ovat ihan hirveitä pukea heti sen jälkeen kun lasta aletaan pukeen istualleen sylissä. Ihan vauvan kanssa käteviä tietty. Mä en vaan tykkää "kannatella" sitä läppää samalla kun vedän ekaa vetskaria kiinni ja makuultaan meillä ei ole saanut pukea enää 7kk jälkeen.

No tämä riippuu puvusta mutta toi kyseinen Molon haalari on niin kapeeta mallia, siis se yksi vetoketjuinen että sitä on vaikea pukea isommankaan! Ja haalari on muutenkin hieman leveämmän mallinen joten sallii paremmin möyrimisen :)

Mutta onhan siinä aina palautusoikeus jos ei ole mieleinen :)

ap:lle, hyvä valinta :D sen mäkin ostin omalleni!
osta muuten ehdottomasti se fornax malli jossa on kaks vetoketjua, on helpompi pukea ja helpompi liikkua!

Joo,varmasti puku on mielipiteitä jakava,niinkuin monet muutkin asiat=)
Mutta ainakin lindexin tooosi värikkäät vaatteet on ollut lemppareita ja viime kuussa tulijaisiksi viedyt Metsola-merkkiset vaatteet olivat mieluisia=)
Mutta jos puku ei miellytä,saahan sen toki vaihtaa=)

Yhteistyössä