toppapukujen parhaimmisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ella-maaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ella-maaria

Vieras
Kyselen täältä,kun ei ole omia lapsia ja lupasin ostaa kummitytölle toppavaatteet täksi talveksi..En todellakaan tiedä lasten talvivaatteista tai materiaaleista mitään=/
Kertokaa hyväksi havaitut toppavaatemerkit??
Ja mistä niitä voi ostaa??Onko Netissä??

Kummi-tyttö on reilu 1v ja oon ostanu aiemmin sisävaatetta hänelle ainakin Lindexiltä...Ja Monsoonilta...Hinnalla ei oo väliä...Aika värikkäitä vaatteita Nellalla on päällä ollut...

Niin, lisätietoja kyselen minäkin.

Budjetti: haalareita ssaa 30 e- 180 e ja varmaan ylikin
Ikä: haalari, housut&takki, malli..
Trendit: Ticket to heaven kai trendikkäin nyt, Reimatec oli ennen trendikäs, nyt osa inhoo sitä, osa suosii, sitten on ekologista Katvigia ja muita trendikkäitä pohjoismaalaisia (Ver de terre, Polarn o. pyret..), sitten on vielä ketjut H&M ja KappAhl ja Lindex.

No jos haluat olla ajanhermolla, ostat Ticket to Heavenin haalarin. Yksi malli on ainakin sellainen, josta saa fleecevuoren irti, joten käy myös syys/keväthaalarina. Nettikaupoista ainakin löytyy (googlaa).

Polanr o. pyret on myös hyvä valinta.

Edullisimmista suosittuja on Minymo ja Jonathan.

Kannattaa ostaa vedenpitävä.

Joo elikkäs aloita kertomalla lapsen ikä ja missäpäin suomea asuu?
Minkätyylisiä vaatteita tytöllä yleensä on? pinkkejä? retroja? kierrätys?

Toppapukujen parhaimmistoa ovat varmaan Molo, Ticket to heaven, ReimaTec ja Cupcake... nämä siis esimerkkejä näistä halutuimmista merkeistä...

Olethan varautunut että ne maksavat toista sataa?

Ai niin, unohdin ihan Molo Kidsin ja Cupcaken! Ne on myös hienoja ja hyviä! Hyvin erilaisia tosin ulkonäöltään nämä kaksi merkkiä.. Hintaa näillä reilusti yli satasen...

Mä kans suosittelen Ticket to Heavenin, polarn o. pyret, Molokids ja Cupcake.. mutta niistä saa sitten maksaa hieman enemmän, mutta todella ihania ja hyviä.. :) kestää rajumpaaki menoa :)

[QUOTE="vieras";22134020]
Trendit: Ticket to heaven kai trendikkäin nyt, Reimatec oli ennen trendikäs, nyt osa inhoo sitä, osa suosii, sitten on ekologista Katvigia ja muita trendikkäitä pohjoismaalaisia (Ver de terre, Polarn o. pyret..)[/QUOTE]

Eihän ticket ole enää trendikästä. Se on jo tavallista. Molo voisi olla tämän talven ticket massoina :)

[QUOTE="vieras";22134020]Niin, lisätietoja kyselen minäkin.

Budjetti: haalareita ssaa 30 e- 180 e ja varmaan ylikin
Ikä: haalari, housut&takki, malli..
Trendit: Ticket to heaven kai trendikkäin nyt, Reimatec oli ennen trendikäs, nyt osa inhoo sitä, osa suosii, sitten on ekologista Katvigia ja muita trendikkäitä pohjoismaalaisia (Ver de terre, Polarn o. pyret..), sitten on vielä ketjut H&M ja KappAhl ja Lindex.[/QUOTE]

Haalarimallia etsin=)Hinnalla ei ole väliä ja kummityttö on reilun vuoden vanha prinsessa=)
Joo...Eli ticket to heavenia se sit varmaan on...onko sillä valmistajalla myös hattu ja hanskoja myynnissä??

Mitäs mieltä äidit olette??
Pitäiskö mun sitt ihan vaan ostaa lahjakortti,johonkin liikkeeseen missä näitä merkkejä myydään...Ni voisi sitten itse valita??

Voit antaa lahjakortin (tai luvata rahat), voitte esim. yhdessä valita nettikaupasta, jos muuten tuntuu liian kylmältä lahjalta.
Mutta kiva olisi kiireiselle äidille, jos joku (jolla on hyvä maku ja rahaa) ostaisi valmiiksi, niin ei tarvitsisi itse tehdä mitään.

Mut jos vaikka ensin googlaat noita merkkejä ja katsot jostakin nettikaupasta kuvia ja hintoja. Sitten tiedät, mitä on tarjolla. Ehkä sieltä tulee vastaan joku, johon ihastut.

Mä en kannata lahjakorttia, sillä liikkeessä saattaa äidille tulla kiusaus ostaa joku halpa haalari ja muuta järkevää roipetta siihen lisäksi :-) Osta mielummin se ökykallis haalari ja lisukkeet valmiiksi. Ja lahjakortin saanti nolottaakin enemmän, kun siinä lukee se summa päällä. Onhan tämä lahja kuitenkin melko arvokas...

Mitäs mieltä äidit olette??
Pitäiskö mun sitt ihan vaan ostaa lahjakortti,johonkin liikkeeseen missä näitä merkkejä myydään...Ni voisi sitten itse valita??

Lahjakortti on hyvä idea tai esim. 100 € rahaa. Jos äiti ostaa halvemman haalarin, saisi siihen asuun myös hatun ja hanskat ym. mukaan tai jos äiti haluaa ostaa kalliimman, niin voisi itse laittaa loput.

Kyll toi Molo kidsin sateenkaari puku valloitti mun sydämmen=)Tosi kiva!!Ja kivasti varmaan tyttö erottuis puistossa tuo päällä=)Eli se taitaa lähtee kohta tilaukseen=)
Kiitokset teille=)

Yhteistyössä