toppapuku alesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mude
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mude

Vieras
odotan innolla joulun jälkeisiä alennusmyyntejä, tarkoitus olisi ostaa toppavaatetta seuraavalle talvelle. Lapseni täyttää loppusyksystä 2v ja mietinkin millainen toppis olisi hyvä? Vinkkejä? Reimateckista jotkut tykkää, jotkut ei, itse kallistun hiukan sitä vastaan. Nyt käytössä jonathan puku koko 74 ja on just sopiva. Ensi talvelle varmaan riittäis 86cm, toivon että puku olisi sopiva, ei liian iso. On niin hankala kuvitella miten paljon vuodessa kasvaa, liekö sellaset reilu 10cm?

Minulla pienehkö tyttö 2v. (lokakuussa täytti) Meillä käytössä Jonathanin 92cm toppapuku ja lennen 86cm. En tiedä johtuuko koosta vai mistä, mutta Lenneä tyttö ei haluaisi ollenkaan päälleen. Jonathan on reilu, mutta ei yhtään liian iso. Epäilen kyllä että jos 86cm puvun ostat niin saatat joutua seuraavista aleista ostamaan lopputalveksi uuden puvun...

eli lapsi oli 1v. neuvolassa 74cm, ja 2vuotiaana n.87cm,

joten esim. 86cm reimatec haalari on varmaan alkutalvesta sopiva, mutta suosittelisin, jos koko talven haluaisit puvun menevän.. että ostat 92cm puvun.

Samoja pohdittuani kallistuin kokoon 92. Meidän tyttö täytti syyskuussa vuoden ja oli silloin 72cm.

Semmoista olen miettinyt, että olisiko seuraavalla talvelle baby- vai vyötärömallinen Reimatec parempi?

Noinko meinaatte??? Ettei sitten se 92 pyöri päällä alkutalven??
Mä ostan, oli se koko sitten mikä tahansa, niin sen vyötärömallisen. Siinä ylimääräinen pituus ei niin haittaa, kun vyötäröltä puku on tiukempi, Baby malli kun on sellainen pussi..

Yhteistyössä