Toosat ja römpsät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Kuulostaa jotenkin karulta kun ihmiset puhuu toosista ja römpsistä. Mielleyhtymä on jotain ryppyistä, limaista ja LIKAISTA. En mäkään mikään siveyden sipuli ole, mutta omaani en viitsisi tuolla tavalla haukkua. Pidän siitä sen verran että kyllä se on yleensä pimppi. Tommoinen enemmän mukava ja hyväntuulinen kuin vaikka jotenkin hyökkäävä römpsä. Sit hihityttää kyllä kun häpyhuuliin viitataan sanalla häppärit. Ikäänkuin ne olisivat aiheena juurtuneet puhekieleen jo niin jokapäiväisiki että käytännön syistä tarvitsevat oman lyhenteen.
Ei mulla ole mitään sitä vastaan miten muut puhuu omista ruumiinosistaan, ei vaan nää ilmaisut mun suuhuni istu. ...Paitsi jos otankin tästä eteenpäin perus small-talk aiheekseni häppärit....

Ota mukaan monia muitakin kutsuma nimiä.. Vaikka Fjöösa, Flamppa, Pimperoosa, Pimpsa, Pimpero, riemurasia, Toosa.... Ei käy sitte elämä niin tylsäks.. Ja voit sitten vaikka filosovoida näistäkin kutsuma nimistä tähän ketjuun hieman lisää...

Minähän en todellakaan ole mikään siveyden sipuli, mutta kyllä naisen alapää vaan on yksi rumimpia ja ällöttävimmän näköisiä asioita joita tiedän, onneksi ei tartte sitä itse katsellakaan ja luulisin että tämä on ihan normaali näkökanta heterolle :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minähän en todellakaan ole mikään siveyden sipuli, mutta kyllä naisen alapää vaan on yksi rumimpia ja ällöttävimmän näköisiä asioita joita tiedän, onneksi ei tartte sitä itse katsellakaan ja luulisin että tämä on ihan normaali näkökanta heterolle :xmas:

Ihmeen rumia niitä tosiaan on, ja eivät ole läheskään samasta muotista valettuja. Onneks mulla on ihan nätti, ilman turhia lerpakkeita ja siipiä. :D

Yhteistyössä