Tonttupuku haussa!

Oon yrittäny kierrellä kaupoissa ja netistä koittanu selata, mutta tuntuu ettei löydy mitää kivaa. Vinkkejä mistä vois löytää?! ku ei sais olla samettia /plyysiä (en vois koskee poikaa ku tulee kylmiä väreitä...hyi! :x ) ja toinen vaihtoehto yöpuvun näkönen. punaset trikoiset housut +paita joissa valkoset hiansuut ja se ei ole mielestäni niin tonttumainen...

Hankalaa... tai sit mä oon hankala. :D
 
tip-tap
Just katoin netistä www.josefssons.fi. Sieltä kohdasta "lapset" löytyi monta nättiä tonttupukua. Hintakin oli vain 10,90. materiaali oli puuvillatrikoota. Kantsii katsoa!
 
tip-tap
Just katoin netistä www.josefssons.fi. Sieltä kohdasta "lapset" löytyi monta nättiä tonttupukua. Hintakin oli vain 10,90. materiaali oli puuvillatrikoota. Kantsii katsoa!
 
tip-tap
Just katoin netistä www.josefssons.fi. Sieltä kohdasta "lapset" löytyi monta nättiä tonttupukua. Hintakin oli vain 10,90. materiaali oli puuvillatrikoota. Kantsii katsoa!
 
Minkäkokoinen poika?Mulla on pojilta jäänyt tuo pienempi ainakin jo pieneksi täksi jouluksi,mutta en tiedä kuinka hienoa haet...Mulla olis harmaan gollegehousut,joulunpunainen gollege sekä harmaa gollegekangasta oleva vyö vyötärölle solmittavaksi ja siinä päässä on kulkuset , siis vyön.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2006 klo 22:01 Henrietta kirjoitti:
Minkäkokoinen poika?Mulla on pojilta jäänyt tuo pienempi ainakin jo pieneksi täksi jouluksi,mutta en tiedä kuinka hienoa haet...Mulla olis harmaan gollegehousut,joulunpunainen gollege sekä harmaa gollegekangasta oleva vyö vyötärölle solmittavaksi ja siinä päässä on kulkuset , siis vyön.
Käyttää 86cm vaatteita nyt... minkä kokoinen toi asu on?
 

Yhteistyössä