V vierailija Vieras 08.12.2017 #1 Hei takas sen joka oli!!!!!! ne 1+1 takas ei nää osaan enkkuu mut ei kuvat vituun!!!!!!! mä en tykkää yhtään
Hei takas sen joka oli!!!!!! ne 1+1 takas ei nää osaan enkkuu mut ei kuvat vituun!!!!!!! mä en tykkää yhtään
V vierailija Vieras 08.12.2017 #2 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Hei takas sen joka oli!!!!!! ne 1+1 takas ei nää osaan enkkuu mut ei kuvat vituun!!!!!!! mä en tykkää yhtään Click to expand... Palveluinestohyökkäyksen takia vaihdettu vaikeammaksi
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Hei takas sen joka oli!!!!!! ne 1+1 takas ei nää osaan enkkuu mut ei kuvat vituun!!!!!!! mä en tykkää yhtään Click to expand... Palveluinestohyökkäyksen takia vaihdettu vaikeammaksi
V vierailija Vieras 08.12.2017 #3 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Palveluinestohyökkäyksen takia vaihdettu vaikeammaksi Click to expand... Ei täällä mitään palvelunestohyökkäystä ole ollut (tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?). Spämmärit taas spämmäävät päätä pahkaa mustina.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Palveluinestohyökkäyksen takia vaihdettu vaikeammaksi Click to expand... Ei täällä mitään palvelunestohyökkäystä ole ollut (tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?). Spämmärit taas spämmäävät päätä pahkaa mustina.