Tommy Tabermannilla aivokasvain :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Tommy Tabermann vakavasti sairas:
Kasvain aivoissa
Perjantai 11.9.2009 klo 01.53 (päivitetty klo 08.23)

Tommy Tabermann on käynyt jo kaksi viikkoa saamassa sädehoitoa Meilahden sairaalassa Helsingissä.

Tommy Tabermannin aivojen pinnalta on tutkimuksissa löydetty kasvain. Hänen vointinsa on hyvä, mutta hänellä on vahva lääkitys.

- Pyydän vilpittömästi anteeksi kaikilta sitä, että olen viime päivinä näytellyt julkisuudessa juoppoa. Tein niin, jotta olisin saanut säästettyä itseäni ja perhettäni. Moneen viikkoon en ole ollut tekemisissä viinan kanssa.

Sairastuminen iski kuin salama kirkkaalta taivaalta.

- Minulla ei ollut minkäänlaisia oireita, ei päänsärkyjä, ei mitään. Olen ollut täysin terve, mutta noin 4-5 viikkoa sitten jalat menivät yhtäkkiä alta kesäpaikassamme Tammisaaressa. Minut kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan.

:(

Eikä! :(

Allaoleva runo kolahti minuun lujaa jo vuosia sitten.

Sitoutua niin syvästi
että muuttuu pohjattomaksi
Puristaa niin lujasti
että muuttuu rajattomaksi
Rakastaa niin mielettömästi
ettei mikään enää
ole vailla merkitystä

- Pyydän vilpittömästi anteeksi kaikilta sitä, että olen viime päivinä näytellyt julkisuudessa juoppoa. Tein niin, jotta olisin saanut säästettyä itseäni ja perhettäni. Moneen viikkoon en ole ollut tekemisissä viinan kanssa.

woot??

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

woot??

Mitä kohtaa et tajua?

Itse olin myös järkyttynyt. Ihania runoja kirjoittaa, koskettavia on. Usein käytän niitä itse jossain onnittelukorteissa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

woot??

Mitä kohtaa et tajua?

Itse olin myös järkyttynyt. Ihania runoja kirjoittaa, koskettavia on. Usein käytän niitä itse jossain onnittelukorteissa jne.

no lähinnä sitä, että miksi se on kuleksinut jossain esittämässä juoppoa?

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Just just, niinhän se on tehnyt. Etsä oo lukenut lehtiä?

no en ole kyllä tommy tabermannista lukenut ainootakaan juttua ennen tätä. mutta iltasanomat osasi ilmaista asian hieman paremmin, ilman että se olisi jonkinlainen jatkokertomus.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Just just, niinhän se on tehnyt. Etsä oo lukenut lehtiä?

Saattaisikohan lääkkeillä olla vaikutusta, että on vaikuttanu alkoholistilta? Meillä oli esikoisen ristiäisissä pappi, joka käyttäytyi kuin alkoholisoitunut (loukkaannuin syvästi!) ja myöhemmin luin että menehtyi 3kk päästä syöpään :(

Todella järkyttävä uutinen. Tiedän miltä läheisestä tuntuu. Heitä on 700 vuodessa- myös vauvoja ja pieniä lapsia. On niin voimaton.
Tina ja Reko Lunda´nin kirja kannattaa lukea.
Sairaus ja hoidot. Elän kaikkein rakkaimman henkilön sairauden kanssa. Pienet lapset ja työ-ura alussa. Sitten vain se aivokasvain... hoidot. Toivottomuus! Kukaan ei voi auttaa.

Yhteistyössä