Heippa,
Jos suotte minulle niin tekisin tässä pientä "markkinointi tutkimusta", ja kaikki apu on tarpeen.
Olisin todella kiitollinen jos saisin mahdollisimman monen vastauksen seuraaviin kysymyksiin:
1. Ostatko Tommy Hilfigerin vaatteita lapsellesi?
2. Onko hinta-laatu-suhde kohdallaan?
3. Mitä osaat kertoa Suomen hintatasosta tai saatavuudesta, etenkin kehä kolmosen ulkopuolella? (olisi todella avuksi esim. tietää ihan tarkkoja hintoja kuinka paljon esim. farkut, t-paidat jne maksaa)
4. Oletko ostanut Tommyn lastenvaatteita netistä?
5. Jos olet, niin mistä?
6. Laitan tähän joitain hintoja Tommyn lastenvaatteille, ja olisi kiva saada vastaus tyyliin
a) ostaisin heti noilla hinnoilla
b) harkitsisin ostamista
c) maksaa vielä hieman liikaa minulle
d) en ikinä ostaisi noilla hinnoilla
e) tai laita hinta jonka maksaisit tommyn ko vaatteesta
FARKUT 42 euroa
KAULUSPAIDAT 40 euroa
T-PAIDAT 20 euroa
TRIKOOT 25 euroa
COLLEGE-PAIDAT 45 euroa
KIITOS KIITOS KIITOS kaikille vastanneille, ja jos et halua kirjoittaa palstalle, laita s-postitse tessitutkii @ yahoo.com (ilman välilyöntejä) ja otsikoksi Tommy.
Jos suotte minulle niin tekisin tässä pientä "markkinointi tutkimusta", ja kaikki apu on tarpeen.
Olisin todella kiitollinen jos saisin mahdollisimman monen vastauksen seuraaviin kysymyksiin:
1. Ostatko Tommy Hilfigerin vaatteita lapsellesi?
2. Onko hinta-laatu-suhde kohdallaan?
3. Mitä osaat kertoa Suomen hintatasosta tai saatavuudesta, etenkin kehä kolmosen ulkopuolella? (olisi todella avuksi esim. tietää ihan tarkkoja hintoja kuinka paljon esim. farkut, t-paidat jne maksaa)
4. Oletko ostanut Tommyn lastenvaatteita netistä?
5. Jos olet, niin mistä?
6. Laitan tähän joitain hintoja Tommyn lastenvaatteille, ja olisi kiva saada vastaus tyyliin
a) ostaisin heti noilla hinnoilla
b) harkitsisin ostamista
c) maksaa vielä hieman liikaa minulle
d) en ikinä ostaisi noilla hinnoilla
e) tai laita hinta jonka maksaisit tommyn ko vaatteesta
FARKUT 42 euroa
KAULUSPAIDAT 40 euroa
T-PAIDAT 20 euroa
TRIKOOT 25 euroa
COLLEGE-PAIDAT 45 euroa
KIITOS KIITOS KIITOS kaikille vastanneille, ja jos et halua kirjoittaa palstalle, laita s-postitse tessitutkii @ yahoo.com (ilman välilyöntejä) ja otsikoksi Tommy.