Tökkiikö muillakin tuo sammon verkkopankki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paris

Vieras
En pääse millään kirjatumaan tuonne sammon verkkopankkiin sisälle ja se vaan lataa sitä javaa vaikka kuinka kauan..
Olen koko päivän yrittänyt päästä sisään sinne,mutta ei onnistu joten missähän on vika?

päivitykset ok??

tuohon edelliseen "aina siellä on jotain häikkää" mulla ei ole ollut yhtään kertaa mitään ongelmaa Sampo pankin verkkopankin kanssa. asiakkaana n 10vuotta, eli kokemusta myös viime kevään yhdistymis-ajalta
liekö jotain tekemistä sillä että meidän koneella ei käydä facebookissa, icr-galleriassa tms???
En tiedä onko oikeesti jotain merkitystä mutta käyn verkkopankissa melk päivittäin ja ongelmia ei tosiaan ole ollut

Alkuperäinen kirjoittaja onko sulla java:
päivitykset ok??

tuohon edelliseen "aina siellä on jotain häikkää" mulla ei ole ollut yhtään kertaa mitään ongelmaa Sampo pankin verkkopankin kanssa. asiakkaana n 10vuotta, eli kokemusta myös viime kevään yhdistymis-ajalta
liekö jotain tekemistä sillä että meidän koneella ei käydä facebookissa, icr-galleriassa tms???
En tiedä onko oikeesti jotain merkitystä mutta käyn verkkopankissa melk päivittäin ja ongelmia ei tosiaan ole ollut

Minäkin olen ollut sammon asiakkaana yli 10 vuoden ajan, ja siellä todella oli ongelmia verkkopankin kanssa isosti yhdistymisen aikaan. Kun vaihdettiin erittäin toimiva ohjelmisto teknisesti huomattavasti heikompaan ratkaisuun.

Mutta alkusählingin jälkeen verkkopankki on perustoiminnoiltaan toiminut, silti pidän sitä edellistä versiota huomattavasti parempana. Yksi oikein iso plussa vanhassa oli asuntolainojen maksuohjelma, joka lainaa lyhennettäessä päivittyi koko ajan. Nyt sellaista ei ole enää lainkaan.

Yhteistyössä