Pelaako muut Facebookissa Treasure Isle-peliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tök-tök-tökkii. Tökkiikö teillä paljon tuo peli?

Olen jumissa tulivuoressa, en pääse pelaamaan kun eteen tuli patsas, johon pitäisi laittaa oranssi jalokivi. Tietenkin minulla on naapurina tasan yksi tyyppi jolta noita oransseja saa, eikä hän yleensä pelaa koko peliä, joten joudun odottamaan ties kuinka kauan että pääsen etenemään. Tarvitsen naapureita! Sama juttu violettien jalokivien kanssa. Punaisia, sinisiä ja vihreitä taas riittäisi vaikka kuinka.:headwall: No, onneksi ei tämän isompia murheita ole, pitäisi kai olla tyytyväinen!:D

minä ainakin saan niitä jalokiviä kun käyn auttamassa naapureita ja ei, en ota niitä siitä puusta vaan kun on auttanut kaveria niin välillä saan niitä jalokivi ihan itestään :)

Alkuperäinen kirjoittaja enosaaselittää:
minä ainakin saan niitä jalokiviä kun käyn auttamassa naapureita ja ei, en ota niitä siitä puusta vaan kun on auttanut kaveria niin välillä saan niitä jalokivi ihan itestään :)

Joo, minäkin sain jossain vaiheessa hetken aikaa, mutta nyt ei ole moneen päivään tullut siitäkään. Tulee vain kokemuspisteitä ja muutama kolikko. Ja jostain syystä tuo peli ei ole moneen päivään minun antanut ottaa niitä jalokiviä joidenkin naapureiden puista, väittää että sille päivää jo otettu. No, eipä ole melkein viikkoon otettu, eikä ilmeisesti oteta.:whistle: Mutta kun ei vain malta luovuttaa ja lopettaa!:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja enosaaselittää:

Joo, minäkin sain jossain vaiheessa hetken aikaa, mutta nyt ei ole moneen päivään tullut siitäkään. Tulee vain kokemuspisteitä ja muutama kolikko. Ja jostain syystä tuo peli ei ole moneen päivään minun antanut ottaa niitä jalokiviä joidenkin naapureiden puista, väittää että sille päivää jo otettu. No, eipä ole melkein viikkoon otettu, eikä ilmeisesti oteta.:whistle: Mutta kun ei vain malta luovuttaa ja lopettaa!:D

koukuttava peli :D

Yhteistyössä