tökkiikö jollain muullakin elloksen tilaukset yms ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku piru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikku piru

Vieras
Siis mulla todella palaa hermo ton elloksen kanssa!
Tein tilauksen jo toukokuussa ja tuotteiden piti tulla 10.6,no ei oo pakettia näkyny ja soitin asiakaspalveluun, että kun ei pakettia kuulu.
Siellä vaan todettiin että ei täällä meillä edes näy koko tilausta,sun pitää nyt vaan tilata ne uudelleen:
WTF !!!! Mulle tuli sähköpostiin tilausvahvistus silloin kun tilasin ja nyt kyseiset tuotteet on jo loppuunmyyty eli en edes voi tilata uudelleen!

Jäi kyllä todella huono maku eikä tee mieli tilata uudelleen!

tökkii :headwall: tossa tilauksessa kun on toi postin paketin seurantanumero, niin sitä pakettia ei vieläkään oo postin tiedoissa näköjään vaikka paketti on jo viikko sit ainaki pitäny lähtee matkaan? onkohan mulle käyny samalla tavalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
tökkii :headwall: tossa tilauksessa kun on toi postin paketin seurantanumero, niin sitä pakettia ei vieläkään oo postin tiedoissa näköjään vaikka paketti on jo viikko sit ainaki pitäny lähtee matkaan? onkohan mulle käyny samalla tavalla?

kannattaa soittaa asiakaspalveluun,vaikuttais vähän siltä että sunki tilaus on "kadonnu".
Ärsyttää kun innolla oon oottanu pakettia ( verhoja uuteen kotiin ) ja sitte sitä ei tulekkaan ja tuotteet on myyty loppuun !

Multa lähti jo kiukkunen palaute ellokselle...

Yhteistyössä