"tökätä" facebookissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmkmkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä ei tosiaan näe kukaan muu kuin sinä. Ja se ei tarkoita juuri mitään. Joskus joku on pitänyt tökkäämistä mm. flirttailuna tai muuna huomionosoituksena, mutta lähinnä se on kamalan ärsyttävää. :D

Eli ei näy edes mulle siinä seinällä? Jääkö ne itselle johonkin näkyviin?

Siis hommahan on näin, että miehen facen profiili oli auki ja maapallosta klikkaamalla huomasin jonkun naisen häntä tökänneen. Onko hän poistanut jotenkin tuon tökkäyksen näkyvistä? Siinä vasemmalla palkissa kun "tökkäämisestä" klikkaa tulee vain ettei uusia tökkäyksiä. Häviääkö ne sieltä, kun on auki klikattu?

Siinä maapallossa ei ollut punaista merkkinä ilmoituksista, vaan klikkasin sen auki nähdäkseni vanhempia juttuja. Näkyisikö se ainoastaan siellä. Eli mies ei ole poistanut sitä seinältään tai sieltä "sivusta "tökätä" valikosta.

Mies on mua joskus tökännyt, mutta en mä sitä tökkäystä nyt mistään löydä. En edes tuollasta "ei uusia tökkäyksiä"-ilmotusta saa esiin kaívettua. Joten tuskimpa se sitten näkyy.
Ennen aikajanaa näky kyllä, hämärä muistikuva on. Nyt timelinen myötä ei miulla ainakaan näy missään. Ehkä se kaveri sivu? Siinä ku näkyy kaikki.

Menet jonkun profiiliin, ja painat siitä "asetus"-kohdasta, "viesti"-painikkeen vieressä ja sieltä löytyy "näytä kaverisivu"

//muoks. MUTTA ÄLÄ NYT HITTO VIE TONGI SEN MIEHESI PROFIILIA!

Jes opin tökkäämään! Itseäkin häiritsi kun en tiennyt mistä tökätä. Kannattaa lueskella facebookista ohjeita. Käyttäjän profiilikuvasta (siitä isosta leveästä) aukeaa siis alasvetovalikko ja siitä voi valita tökkäyksen. Esim kun joku sanoo kivasti mun päivityksestä tai käy tökkäämässä mua niin saatan tökätä takasin. Niinkun kaverit joskus tönivät toisiaan se on silleen sympaattinen ele. :)

Yhteistyössä