H
Huolestunut äiti
Vieras
Tyttö on aina ollut laiha mutta nyt on laihtunut ennestään. Ja ruoka ei enää maistu niin kuin ennen. Mistä neuvoja ja tukea syömisen suhteen? Koulun terveydenhoitajalta vai terveyskeskuksesta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä väliä, jos on laiha?
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä väliä, jos on laiha?
Kyse on kai siitä, että on laihtunut entisestään eikä ruoka maistu kuten ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Pituus ja paino?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Pituus ja paino?
128cm ja 22kg.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mulla menee tokaluokkalainen -25 käyrällä, on mennyt 20-25 käyrällä koko ikänsä, syö tosi huonosti ja on nirso joten ton painon vuoksi tulee sitten tehtyä sitä mikä vähän ees maistuu. Kouluterveyden hoitaja punnitsee säännöllisesti koska jos tuosta tippuu niin sit on hätä kädessä, koulussa on siirretty ns muualle syömään jottei joudu painostuksen tai pilkan kohteeksi hitaasta ja pienestä syömisestä ja se on myös auttanut - opettaja ainakin sanoo että syö nyt kohtuu reippaasti ja maisteleekin uusia juttuja uskaliaamin kuin ennen.
Ota kouluterveyden hoitajaan yhteyttä ja mee ite juttelemaan ilman lasta th voi sitten haastatella lasta erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Pituus ja paino?
128cm ja 22kg.
128cm ja 22kg.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mulla on 8 v poika joka painaa just 20kg ja pituutta on 130 senttiä
Alkuperäinen kirjoittaja Huolestunut äiti:Tyttö on aina ollut laiha mutta nyt on laihtunut ennestään. Ja ruoka ei enää maistu niin kuin ennen. Mistä neuvoja ja tukea syömisen suhteen? Koulun terveydenhoitajalta vai terveyskeskuksesta?
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Pituus ja paino?
128cm ja 22kg.
onko laiha? ei mielestäni mitenkään laiha.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Pituus ja paino?
128cm ja 22kg.
onko laiha? ei mielestäni mitenkään laiha.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Pituus ja paino?
128cm ja 22kg.
Mä olin muistaakseni 19-kiloinen ekaluokan ekassa terveystarkastuksessa, eikä kukaan koskaan kiinnittänyt siihen mtn huomiota.