Toka ja kolmas nimi Telman perään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rehellinen mielipide:
keksimällä keksityn kuuloinen, joten jotain saman tyylistä "hienostelunimeä" Telman perään. Perinteiset ei mun mielestä sovi tuollaisen melko erikoisen nimen kanssa.

Telma erikoinen? ohho. Se on hieno vanha perinteinen naisen nimi ja kaukana erikoisesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rehellinen mielipide:
keksimällä keksityn kuuloinen, joten jotain saman tyylistä "hienostelunimeä" Telman perään. Perinteiset ei mun mielestä sovi tuollaisen melko erikoisen nimen kanssa.

Telma erikoinen? ohho. Se on hieno vanha perinteinen naisen nimi ja kaukana erikoisesta.

Montakos telmaa kuuluu tuttavapiiriin?
Onhan Kyllikki myös vanha nimi enkä tunne ketään sen nimistä.
 

Yhteistyössä