toivottavasti raskaana!

Esikoinen on nyt 8.5 kk :heart: ja nyt toivotaan toista lasta..
Rakastan äitiyttä..Ehkäisyä ei olla käytetty pojan syntymän jälkeen koska pillereistä tuli rajua pahoinvointia ja kondomin käyttö ei tuntunut mukavalta.. Alussa meillä oli keskeytettyjä yhdyntöjä mutta nyt ollaan ajateltu että toinen lapsi taa tulla sitten kun on tullakseen..Nyt olen kuitenkin valtavasti alkanut toivoa raskautta.. 25pv pitäis kuukautisten alkaa ja toivon että ne jää alkamatta.. Vihlontaa alavatsassa on ollut ja herkut on maistunu... Ja toivon että en kuvittele niitä oireita..Olen 6 kk laihduttanut 24kg ja toivon ettei toi laihduttaminen vaikuta raskaaksi tulemiseen..
Niin ja ilmavaivoja ja mahan turvotusta on ollut nyt viikon ajan..Toivotaan parasta...Oli pakko vaan tänne kirjoittaa ja purkaa tuntemuksia!
 
Täälläkin yksi joka on toivottavasti raskaana! Kp 19 tuli limaista vuotoa jossa oli "verisäikeitä",jonka nyt toivon olleen kiinnittymisvuotoa. Tosin eilen illalla tuli hentoa vaaleanpunaista vuotoa,kuten myös tänä aamuna. Nämä kaikki vuodot tulleet vaan pyyhkiessä. Lämmöt ovat kuitenkin vielä koholla.
Myös mulla ollut ilmavaivoja ja kamalaa turvotusta iltaisin. Maha näyttää siltä kuin olis jossain rv 20 tienoilla :D Ja ruoka ja herkut maistuu!! Rinnat kipeytyneet ja turvonneet tuon kp 19 vuodon jälkeen ja kuvottava olo koko ajan:x Nyt menossa kp 23/25-28.

Tsemppiä kovasti! Tule kertomaan miten kävi!
 
Tein tänään raskaustestin, malttamaton kun olen! Noh..tein siis testin viikkoa ennen kun kuukautisten pitäisi alkaa ja tein sen clear bluella..sehän näyttää jo 4 päivää ennen olettettujen kuukautisten alkamista, mutta silloin se pitäisi tehdä aamuvirtsasta..Mä en tietenkään malttanut odottaa kun testin olin jo kerran ostanut..ja mun mielestä siihen muodostui ihan haamuinen viiva.. En kylläkään vielä uskalla siitä iloita vaikka oireitakin on..viikon päästä teen uudelleen ja jos vielä tulee haamuviiva menen neuvolaan teettämään testin! Peukut pystyyn!
 
Sun tarina oli kun suoraan mun kirjoittama!:) Meillä kans tyttö 8,5kk ja toistaa toivotaan kovasti, ei olla käytetyy ehkäisyä tytön syntymän jälkeen ja oikeastaan koko ajan olen toista halunnut.:p Mulla menkat pitäisi myös alkaa ensi viikolla. Mulla ollu iltalämpöilyä ja nenä tukkeessa.(voi olla että olen vain flunssassa:D) Alavatsassa tuntuu painetta. Mutta koitan olla miettimättä noita oireita ettei sitten taas joudu kovasti pettymään.
Mutta toivotaan parasta!!:heart:
 
Mulla oon alkanut nyt tulemaan merkkejä raskaudesta..toivottavasti en kuvittele niitä..Mutta vessassa joudun käymään 2 tunnin välein ja yölläkin heräsin vessan (yleensä koskaan en käy yöllä vessassa),selkä jumissa ja äsken satuhäitä katselessa alko melkein itkettämään mutta sain kyyneleet nieltyä takasin..toivotaan parasta..teen uuden testin maanantaina..
 

Yhteistyössä