Toivottavasti pojan opettaja ottaa "kiusaamistapauksen" käsittelyyn

Pojalla oli mennyt huppari rikki, kun toinen poika oli suuttunut, muka pelannut vääriä säännöillä.
Vaikka olisikin säännöt väärät, ei kenenkään vaatteita saa repiä.
Pojan opelle on soitettu ja lupasi käsitellä asiaa. joku korvaus paidasta on saatava, vaikka se on helposi korjattavissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Everest:
meillä joskus ope otti poikaa repusta ( nahkaa ) kiinni ja repusta irtos hihna toisesta päästä
no silloin open on korvattava jos rikkoo oppilaan omaisuutta, oli se minkä arvoinen vain.
meidän poika oli leikinyt pihalla ja toinen poika oli repinyt hupparin hupusta. nyt on rikki se huppari, oli vielä pojan lempipaita.
tuo kiusaaja oli vain nauranut kun poika sanoi että sä korvaat sen paidan.

jos tähän ei puututa, minä otan selvää kuka se oli ja puutun itse asiaan. En suvaitse kiusaamista, kun itsekin olen ollut koulukiusattu. Eriasia jos olisi normaalissa leikissä vahingossa rikkoontunut
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
Pojalla oli mennyt huppari rikki, kun toinen poika oli suuttunut, muka pelannut vääriä säännöillä.
Vaikka olisikin säännöt väärät, ei kenenkään vaatteita saa repiä.
Pojan opelle on soitettu ja lupasi käsitellä asiaa. joku korvaus paidasta on saatava, vaikka se on helposi korjattavissa.
Miten huppari oli mennyt rikki? Oliko toinen repinyt vai oliko ottanut kiinni ja oma poikasi riuhtaissut niin, että huppari meni rikki? Mitä oma poikasi teki ennen tätä? Mitä sitten tapahtui? Näkikö joku/jotkut muut, mitä tapahtui? Nämä ovat kysymyksiä, joita opettaja todennäköisesti selvittää ja siten hommassa päästään eteenpäin.

Itse olin kouluavustajana 90-luvun puolivälissä ala-asteella ja rauhoittelin välitunnilla poikaa, joka riehui suksisauvojen kanssa vaarallisesti. Kun otin hänestä kiinni rauhoittaakseni häntä, poika riuhtaisi itsensä otteestani irti niin, että hakaneulalla pojan takissa ollut naruheijastin repäisi pojan takkiin palkeenkielen. Sain vihaisen isän niskaani, koska olin "repinyt pojan takin"... No, homma selvisi,mutta paha mieli jäi pitkäksi aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
Pojalla oli mennyt huppari rikki, kun toinen poika oli suuttunut, muka pelannut vääriä säännöillä.
Vaikka olisikin säännöt väärät, ei kenenkään vaatteita saa repiä.
Pojan opelle on soitettu ja lupasi käsitellä asiaa. joku korvaus paidasta on saatava, vaikka se on helposi korjattavissa.
Miten huppari oli mennyt rikki? Oliko toinen repinyt vai oliko ottanut kiinni ja oma poikasi riuhtaissut niin, että huppari meni rikki? Mitä oma poikasi teki ennen tätä? Mitä sitten tapahtui? Näkikö joku/jotkut muut, mitä tapahtui? Nämä ovat kysymyksiä, joita opettaja todennäköisesti selvittää ja siten hommassa päästään eteenpäin.

Itse olin kouluavustajana 90-luvun puolivälissä ala-asteella ja rauhoittelin välitunnilla poikaa, joka riehui suksisauvojen kanssa vaarallisesti. Kun otin hänestä kiinni rauhoittaakseni häntä, poika riuhtaisi itsensä otteestani irti niin, että hakaneulalla pojan takissa ollut naruheijastin repäisi pojan takkiin palkeenkielen. Sain vihaisen isän niskaani, koska olin "repinyt pojan takin"... No, homma selvisi,mutta paha mieli jäi pitkäksi aikaa.
leikkivät konkkaa ja toinen poika väitti että poika pelasi väärillä säännöilä ja hyökkäsi kimppuun. silloin paita repeytyi.
kenenkään päälle ei käydä, ei mistään syystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
Pojalla oli mennyt huppari rikki, kun toinen poika oli suuttunut, muka pelannut vääriä säännöillä.
Vaikka olisikin säännöt väärät, ei kenenkään vaatteita saa repiä.
Pojan opelle on soitettu ja lupasi käsitellä asiaa. joku korvaus paidasta on saatava, vaikka se on helposi korjattavissa.
Tottakai kiinnikävijän kuuluu se huppari korvata jo ihan periaatteenkin vuoksi. :attn:
 

Yhteistyössä