Toivottavasti kärähti ratista sekin idiootti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ei ne vaivaudu paikalle nimimerkillä kokemusta on. Niiden paras saavutus oli soittaa kuskille, että ootkos ratissa :headwall: Joo, se sit ihan varmaan sano olevansa, mut poliisit oli hoitanu osansa :headwall:
Tää on näitä "ikinä en ajais kännissä selvinpäin" En muista kuka sanoi, muttajoku ratista käsrynny politikko se oli.
Mä olin äsken näkymätön :whistle: Joo kerran tossa isolla valtatiellä venäläinen rekkakuski ajeli niin kovassa kännissä että oksat pois,soitin matkan varrelta 2 otteeseen hälytyskeskukseen mut kukaan ei vaivautunut paikalle |O :headwall:

Mistä tiedät et kuski oli venälinen? :whistle:
Rekkassa venäläiset rekisterikilvet?

Olikos se menossa rajalle päin? Jos poliisit aattelivat, että nopeemmin pääsee eroon kun ei psäytä.
Mut eihän ne kilvet mitää kuskista kerro, vaan pelkästään nupista / kärrystä.
No rattijuoppo kuitenkin |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
:eek: Onko sulla nyt ihan kaikki kotona?
Ei oo! Influenssaa pukkaa ja lapsetkin kipeenä.

Mutta tuntuu vaan että täälläpäin on sellanen ajatusmaailma että ne rekat pitäs saada vaan äkkiä yli rajan. Hyvä venäläinen rekka on se joka ei tule lainkaan Suomeen. (mä oon kuunnellu vanhojen äijien juttuja töissä )
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ei ne vaivaudu paikalle
Ootteko te oikeasti sitä mieltä, että suomen poliisi on ihan hyödytön...


Mä olen aina yhtä kertaa lukuunottamatta saanut sieltä apua, kun olen tarvinnut.

Oisko vika asian esittäjässä siis, eikä asiassa? :eek:
Rattijuoppo asiassa olen.
Olen yhden ihmisen perään soittanu toistakymmentäkertaa poliisit ja tarina päättyi TYKSiin, poliiseilla ei ollu koskaan aikaa lähteä perään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
:eek: Onko sulla nyt ihan kaikki kotona?
Ei oo! Influenssaa pukkaa ja lapsetkin kipeenä.

Mutta tuntuu vaan että täälläpäin on sellanen ajatusmaailma että ne rekat pitäs saada vaan äkkiä yli rajan. Hyvä venäläinen rekka on se joka ei tule lainkaan Suomeen. (mä oon kuunnellu vanhojen äijien juttuja töissä )
Onko se sitten parempi että rattijuoppo saa aiheuttaa ISOLLA rekalla tuhoa vilkkaalla tiellä?
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
NeitiNasu..miten mussa voi olla vikaa,kun hälytän apua paikalle,jossa on sivullisten henki vaarassa?
Paljastetaan että mä oon soittanut tulevalle ex-miehelleni poliisit muutamaan otteeseen,mutta aina päässy pakoon... Mutta saman tien tulleet kiertämään paikkoja... Mä en tuu ikinä hyväksymään rattijuoppoja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ei ne vaivaudu paikalle
Ootteko te oikeasti sitä mieltä, että suomen poliisi on ihan hyödytön...


Mä olen aina yhtä kertaa lukuunottamatta saanut sieltä apua, kun olen tarvinnut.

Oisko vika asian esittäjässä siis, eikä asiassa? :eek:
Rattijuoppo asiassa olen.
Olen yhden ihmisen perään soittanu toistakymmentäkertaa poliisit ja tarina päättyi TYKSiin, poliiseilla ei ollu koskaan aikaa lähteä perään.

Mä soitin viimeksi kai pari kuukautta sitten: hätäkeskus pyysi mun jäädä kyttämään sitä autoa siihen asti, kunnes partio kerkiää paikalle. Jos siis olisivat lähteneet, niin mä olisin nähnyt että minnepäin.

Sitt soitin siellä vanhassa kodissa, ja yhden bussikuskin oon käräyttänyt, se sai sitten potkutkin samoin tein kun miliisi sen puhallutti kun oli töihin lähdössä. Sitt mun sukulainen on käräyttänyt oman tyttärensä ja sen ystävät viimeisen puolen vuoden aikana... noh, monesti. Jääköön luku kertomatta. Aina ovat jääneet kiinni, poliisit on lähteneet perään.

Et ihan en pääse kärryille sun kanssa nyt.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
:eek: Onko sulla nyt ihan kaikki kotona?
Ei oo! Influenssaa pukkaa ja lapsetkin kipeenä.

Mutta tuntuu vaan että täälläpäin on sellanen ajatusmaailma että ne rekat pitäs saada vaan äkkiä yli rajan. Hyvä venäläinen rekka on se joka ei tule lainkaan Suomeen. (mä oon kuunnellu vanhojen äijien juttuja töissä )
Onko se sitten parempi että rattijuoppo saa aiheuttaa ISOLLA rekalla tuhoa vilkkaalla tiellä?
Ei tietenkään ole. Mun mielestä joka autossa vois hyvin olla alkolukko vakiona.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:
Täälläkin kärysi juuri hiljan taksikuski jolla oli koulukyytiläisiä kyydissä |O |O Toivottavasti saa tuntuvan tuomion!!
Oliko tämä?

Koulubussin kuljettaja ajoi humalassa
18.2.2008 12:54 (Päivitetty 18.2.2008 13:09)

Mies ajoi itse poliisiasemalle puhalluskokeeseen.

- Miehen ajokunnosta heräsi epäilys, kun nenä hieman nuuhkaisi. Muuten hänen toiminnassaan ei ollut havaittavissa mitään ihmeellistä, kertoo Mansikka-ahon koulun rehtori Pekka Lipiäinen Kouvolasta.

- Tietysti ilmoitimme asiasta poliisille, koska näiden asioiden selvittäminen kuuluu heille. Olen tyytyväinen ja ylpeä, että koulumme henkilökunta oli valppaana ja puuttui asiaan.

Kuusankoskelainen 33-vuotias mieshenkilö ennätti ajaa tänä aamuna koulukyytejä alueella Kouvola-Elimäki-Koria-Kouvola. Hän aloitti ajonsa 06.15 , ja kyydit päättyivät Kouvolaan Mansikka-ahon koululle.

- Mies ajoi itse koulubussilla poliisiaseman pihaan. Hän puhalsi 0,6 promillea, kertoi tutkinnanjohtaja Seppo Kämäräinen Kouvolan poliisista.

Puhalluskoe suoritettiin kello 08.57. Tarkkuusalkometrikoe antoi tuloksen 0,22 mg/l. Miestä epäillään rattijuopumuksesta ja hänet on määrätty väliaikaiseen ajokieltoon.


 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ei ne vaivaudu paikalle
Ootteko te oikeasti sitä mieltä, että suomen poliisi on ihan hyödytön...


Mä olen aina yhtä kertaa lukuunottamatta saanut sieltä apua, kun olen tarvinnut.

Oisko vika asian esittäjässä siis, eikä asiassa? :eek:
Rattijuoppo asiassa olen.
Olen yhden ihmisen perään soittanu toistakymmentäkertaa poliisit ja tarina päättyi TYKSiin, poliiseilla ei ollu koskaan aikaa lähteä perään.

Mä soitin viimeksi kai pari kuukautta sitten: hätäkeskus pyysi mun jäädä kyttämään sitä autoa siihen asti, kunnes partio kerkiää paikalle. Jos siis olisivat lähteneet, niin mä olisin nähnyt että minnepäin.

Sitt soitin siellä vanhassa kodissa, ja yhden bussikuskin oon käräyttänyt, se sai sitten potkutkin samoin tein kun miliisi sen puhallutti kun oli töihin lähdössä. Sitt mun sukulainen on käräyttänyt oman tyttärensä ja sen ystävät viimeisen puolen vuoden aikana... noh, monesti. Jääköön luku kertomatta. Aina ovat jääneet kiinni, poliisit on lähteneet perään.

Et ihan en pääse kärryille sun kanssa nyt.. :D

Johtuisko siitä, että asut jossain lähempänä poliisilaitosta? Täältä on melkein tunnin matka lähimmälle poliisille ja ne ei tosiaan päivystysaikaan mielellään ajele kauas, että ovat sit lähellä kun vuoro vaihtuu :/
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:
Täälläkin kärysi juuri hiljan taksikuski jolla oli koulukyytiläisiä kyydissä |O |O Toivottavasti saa tuntuvan tuomion!!
Oliko tämä?

Koulubussin kuljettaja ajoi humalassa
18.2.2008 12:54 (Päivitetty 18.2.2008 13:09)

Mies ajoi itse poliisiasemalle puhalluskokeeseen.

- Miehen ajokunnosta heräsi epäilys, kun nenä hieman nuuhkaisi. Muuten hänen toiminnassaan ei ollut havaittavissa mitään ihmeellistä, kertoo Mansikka-ahon koulun rehtori Pekka Lipiäinen Kouvolasta.

- Tietysti ilmoitimme asiasta poliisille, koska näiden asioiden selvittäminen kuuluu heille. Olen tyytyväinen ja ylpeä, että koulumme henkilökunta oli valppaana ja puuttui asiaan.

Kuusankoskelainen 33-vuotias mieshenkilö ennätti ajaa tänä aamuna koulukyytejä alueella Kouvola-Elimäki-Koria-Kouvola. Hän aloitti ajonsa 06.15 , ja kyydit päättyivät Kouvolaan Mansikka-ahon koululle.

- Mies ajoi itse koulubussilla poliisiaseman pihaan. Hän puhalsi 0,6 promillea, kertoi tutkinnanjohtaja Seppo Kämäräinen Kouvolan poliisista.

Puhalluskoe suoritettiin kello 08.57. Tarkkuusalkometrikoe antoi tuloksen 0,22 mg/l. Miestä epäillään rattijuopumuksesta ja hänet on määrätty väliaikaiseen ajokieltoon.
Ei ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
:eek: Onko sulla nyt ihan kaikki kotona?
Ei oo! Influenssaa pukkaa ja lapsetkin kipeenä.

Mutta tuntuu vaan että täälläpäin on sellanen ajatusmaailma että ne rekat pitäs saada vaan äkkiä yli rajan. Hyvä venäläinen rekka on se joka ei tule lainkaan Suomeen. (mä oon kuunnellu vanhojen äijien juttuja töissä )
Onko se sitten parempi että rattijuoppo saa aiheuttaa ISOLLA rekalla tuhoa vilkkaalla tiellä?
Ei tietenkään ole. Mun mielestä joka autossa vois hyvin olla alkolukko vakiona.
Täälläpäin noi venäläisrekat joutuu majailemaan monta päivää satamassa ja sit kun ne ottaa viinaa siellä ja yhtäkkiä tuleekin lähtö niin avot :|
 
Minä soitin viime lauantaina poliisit rekkakuskin perään,joka lähti "pienessä kaasussa" pubilta..Arvaas mistä polliisisetä vastas.."ei meillä ole aikaa ravata sellaisten perässä,kerkee kuitenkin karkuun" Että näin tämä toimii... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Minä soitin viime lauantaina poliisit rekkakuskin perään,joka lähti "pienessä kaasussa" pubilta..Arvaas mistä polliisisetä vastas.."ei meillä ole aikaa ravata sellaisten perässä,kerkee kuitenkin karkuun" Että näin tämä toimii... :headwall:
Meille sentään sanottiin että tullaan.. :|
 

Yhteistyössä