V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äitix3:Niin. Tuo uniongelma lienee suurimmalla osalla ihmisistä näin kuumalla. Eipä nuo suomen helteet tapaa olla niin pitkiä,ettet esim. normaaleilla 5-6t uneilla toimeen tulisi. Se on keskiverto, mitä minä ehdin nukkua yössä.
Itselläni loma elokuussa vasta. Minä toivon niitä helteitä. Mulle tuo nukkuminen ei oo se elämän suola. Aika harva perheenäiti ja töissäkäyvä ehtii 10 tuntia unia vedellä tai outoa se ainakin olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Äitix3:Niin. Tuo uniongelma lienee suurimmalla osalla ihmisistä näin kuumalla. Eipä nuo suomen helteet tapaa olla niin pitkiä,ettet esim. normaaleilla 5-6t uneilla toimeen tulisi. Se on keskiverto, mitä minä ehdin nukkua yössä.
Itselläni loma elokuussa vasta. Minä toivon niitä helteitä. Mulle tuo nukkuminen ei oo se elämän suola. Aika harva perheenäiti ja töissäkäyvä ehtii 10 tuntia unia vedellä tai outoa se ainakin olisi.
Mä tarvitsen unta ainakin 8 tuntia, so?