Toivotko salaa ehkäisyn pettävän?

• Viestiketjun aloittaja äipänpäippä
  • Ensimmäinen viesti
äipänpäippä
Minä toivon. Olen päättänyt ettei kolmatta lasta tule. Ei ainakaan seuraavaan 5 vuoteen, mutta jos ehkäisy sattuisi pettämään ei lapsi meidän maailmaa kaataisi. Olisi iloinen yllätys!
Ehkäisynä on tällä hetkellä kuparikierukka!

EN TODELLAKAAN.
Tänään just kävin munasarjojen ultraäänikuvauksessa ja lääkäri totesi että taas irtoaa useampi munasolu kerrallaan...ja minähän en kaksosia/kolmosia halua, joten ehkäisyn on parasta toimia! |O

Cycadeen
EN! Nämä kaksi jaksan vielä kunnialla hoitaa, mutta tähän kaaokseen vielä kolmonen :eek: :eek: Multa loppuis voimat kesken! Haluan alkaa ottaa pikkuhiljaa aikaa itselleni ja miehelle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
EN TODELLAKAAN.
Tänään just kävin munasarjojen ultraäänikuvauksessa ja lääkäri totesi että taas irtoaa useampi munasolu kerrallaan...ja minähän en kaksosia/kolmosia halua, joten ehkäisyn on parasta toimia! |O
:LOL: mut eikös sulla ole kumminkin perinteisesti tullu vaan 1 per synnytys?

Fleur de la Cour
Ei ole ollut ehkäisyä kuuteen vuoteen ainakaan joten paha toivoa sen pettävänkään. Ja jos lapsi tulisi niin oikeasti olisin varmasti hyvin kauhuissani ensin ennen kuin pakottautuisin sopeutumaan tilanteeseen, koska alunperinhän halusimme lasta. Sitä paitsi ihastuin just viime viikolla Urheilulehden kannessa olevaan kiinalaisvauvaan ja sanoin jopa vahingossa ääneen, että adoptoidaan tuollainen. Tosin kiinalaisadoptiot taitaa olla aika mahdottomia perheelle jossa on jo lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
EN TODELLAKAAN.
On, onneksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
EN TODELLAKAAN.
On, onneksi :D
Mut aattele, ennen ne ei edes tienny etukäteen montako tulee. Supistukset vaan jatku ja "oho, täällä on toinenkin vauva":D

Mä en tiedä mun vastausta ap kysymykseen:D

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Tosin kiinalaisadoptiot taitaa olla aika mahdottomia perheelle jossa on jo lapsi.
Tuli heti mieleen kolmekin perhettä, joissa kuopus on Kiinasta adoptoitu :)
Lueskelin niitä vaan joskus netistä ja kiinalainen tuntui kaikkein ankarimmalta ja vaikeimmalta. Mut hyvä jos ei oikeasti olekaan niin hankalaa.. Pitää miettiä tosissaan asiaa.

Yhteistyössä