Alkuperäinen kirjoittaja ikävää tekstiä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan olisin voinut saman tekstin kirjoittaa muutama viikko sitten, mutta poikahan se tämä tulokas on.
Kaipa se on vaan totuttava ajatukseen. Ja tehtävä vielä se toinen tyttö joskus!
No annapa kuule vaikka adoptioon tuollainen harmillinen erehdys. Joku voisi sen vaikka huolia. Itse haluan sinisilmäisen vauvan. Jos tulee jotain muuta, en tiedä miten voin jatkaa elämääni.
No osasinpa kuule odottaa tällaista kommenttia
Se nyt vaan on niin, että tyttöä toivoin, ja poikaveikkaukseen petyin. Mutta se ei varmaankaan tarkoita sitä ettenkö rakasta lastani tulevaisuudessa.
Ja sanoihan täällä moni muukin, että poika olisi pettymys?
En antaisi ikinä adoptioon lastani ettei häntä päätyisi kasvattamaan joku yhtä umpimielinen ihminen kuin sinä.
"varmaankaan" Ehkä siis kuitenkin on mahdollista ettet rakastaisi poikaa? Toivotaan että saat tytön.
Varmaankaan oli silkka sanamuoto tuossa tekstissä, VARMAANKIN ymmärrät?
Mä en jaksa näitä ihmisiä jotka kritisoi sitä, että toivoo toista sukupuolta. Minä pidän enemmän yleisesti ottaen tytöistä, tyttöjen jutuista ja viihdyn paremmin tyttöjen kanssa. Saan kai toivoa tyttöä ja voin ihan avoimesti sanoa että poika-sukupuoli on pettymys. Totta kai rakastan lastani tulevaisuudessa varmasti yhtä paljon kun jos olisi ollut toista sukupuolta. Ei tässä siitä ole kysymys.
Tytöt ja pojat vaan ON erilaisia, ihan sama mitä sanotaan, kyllä ne valtaosin on.