Laitan tämän toisen kommenttini nyt tähän takaisin vaikka moderaattorit olivat sen poistaneet ketjua siivoillessaan. Eli samana yönä kun tein tämän aloituksen, sain ensimmäiseksi kommentiksi vieraalta seuraavan "Anna kun arvaan, olet se joka teki monta aloitusta siitä että nimim. Kari on feikki? Miksi hän on sulle pakkomielle?" Vastaus tuohon kommenttiin on tässä viimeisenä ja alunperin se oli tässä ketjussa siis jo kolmantena.
Tuo kommenttini varmaan vastaa osaan teidän kyselyistä. Noissa kahdessa kommentissa eli tässä ja aloituksessa olen jo tuonut ilmi syyt tähän nimimerkkini käyttöön ja painottanut myös sitä että muuta sanottavaa minulla ei näin julkisesti tähän asiaan ole. Syitä on useita ja yksi on se että en halua levitellä toisten asioita täällä tämän enempää ja en halua tietämättömyyttäni loata kenenkään nimimerkkiä. Kirjaudun tällä tunnuksella ajoittain tutkimaan yyviestejäni, kiitokset muuten kaikille niitä laittaneille, mutta julkisesti tässä ketjussa tai muuallakaan en asiaa kommentoi. Harmitti suuresti, että moderaattorit poistivat tuon kommenttini ja ihmiset kysyvät nyt asioita, joihin olen jo vastannut eli toivottavasti on OK että laitan tämän nyt uudelleen.
Ja tässä tuo kommenttini vieraalle:
"En aio ottaa asiaan tämän enempää kantaa tässä mitäsnyttän puolella. Täällä palstalla itse enemmän tai vähemmän aktiivisesti käyvänä tiedän millainen soppa ja haloo tällaisista asioista täällä saadaan aikaiseksi, jos niitä alkaa ruotimaan tarkemmin ja varsinkin harmaiden kanssa jankkaamaan. Arvasin toki että minuakin pidetään provona tai feikkinä. Loin tämän nimimerkin juuri tuon vuoksi että tarpeen vaatiessa voin yveetä laittaa. Tuossa aloituksessani on kaikki tarpeellinen, mitä minulla on sanottavana ja aiemmin en tästä asiasta ole täällä aloitusta tehnyt kun en ole palstallakaan toviin ollut. Veljeni asioita en tuon tarkemmin ala täällä kenenkään kanssa vatvomaan ja oikeastaan tämän aloituksen idea oli esittää pyyntö ja tuoda huoleni ilmi eikä niinkään herättää mitään provoilukeskustelua. Toivon kuitenkin että aloitukseni lukee mahdollisimman moni ihminen ja siksi olisinkin kiitollinen, jos sitä jaksettaisiin nostaa. Kiitos kuitenkin vinkistä tutustun tuohon Kari on feikki nimimerkkiin, jos sen tuon haun avulla löydän."