toivois olevansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joskus sitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joskus sitä

Vieras
MIES!
Mikähän mun rööriä vaivaa? Menkat on myöhässä parisen viikkoa ja tein silloin n. pari viikkoa sitten testin, joka näytti negaa. Sen jälkeen en ole tehnyt uudestaan, mutta huomenna kait teen. No, eilen oli kp 50/? ja tuli menkat, jotka loppuivat aamuun mennessä ja tänään täti ei jaksanut enää saapua kylään. Eli oli niinku yhden illan menkat(pari lurausta sitä ihtiään). Yöllä väänsi mahaa ihan sikana ja nytkin tuntuu siltä, että menkat tulee. Mut kun menee vessaan niin ei siellä mitään oo. VOI PRKL! Heinäkuussa lopetin pillerit ja kp:t olleet siitä lähtien tätä luokkaa eli 36, 30, 30, 36 ja NYT 50 TAI 51 TAI kp 1!

mul tuli menkat vaik olin raskaana.kesti 4tuntia..tuli viel oikein runsaasti vuotoa ja hyytymia.ne luuli et sain keskenmenon.mut pieni vauva mul tuol sitteris nukkuu..kerran aikasemmin olin paksuna ni tein kolme raskaustestia kaik negoja vaik olin rv 7...2 tein koton ja kolmannen terkkaril..et silt pohjalta.tuntus must nyt ku olin paksuna et kyl menkat alkais..maha oli kipea..mut terkkari sanos et raskauden ensituntemuksia...

Selitettiinkö sulle sitten, mistä se johtui, että ne testit näyttivät negaa? Tänään tein testin, koska aattelin lähteä illalla ryypiskelemään kaverin kanssa, mutta nythän tuo vaikuttaa siltä, että ne menkat alkavat kuitenkin ja negaa se testi näytti, että eiköhän tuo ole selvä juttu. Mulla on todettu taaksepäin kallistunut kohtu joskus papa-kokeiden yhteydessä, onkohan sillä merkitystä? No, en tässä kuitenkaan mitään turhia toiveita elättele. Ihmettelen vaan, kun yleensä menkat alkaa kunnolla eikä noin vaivaisesti kuten yllä selitin. Pitää ukko viekotella useammin vällyjen väliin, niin eiköhän se tästä! :)

Yhteistyössä