toivoako vielä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ppp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

ppp

Vieras
täälä on varmasti todella paljon ihmisiä jotka yrittävät vauvaa tai on yrittäneet...haluaisinkin tietää että kauankoolette yritäneet raskautumista ja olette vihdoin tulleet luomusti raskaaksi????
itse kolme vuotta ja tässä mietin että vieläkö olisi edes vähän toivoa tulla luomusti raskaaksi. yksi lapsi on jo ja minä olen 28 vee.
tuhannet kiitokset vastanneille jo valmiiksi....jos mua vaikka lohduttais muiden kokemukset :hug: :'( :flower: :flower:

Itselläni meni luomuraskautumiseen 6,5vuotta... seuraavaa en halunnut odottaa yhtä kauaa, joten turvauduin melkeinpä heti clomeihin ja nyt odotan vauvaa rv:lla 19, 1,5vuoden ikäerolla tähän täysin luomuun... =) .
Eli en sinuna enää odottais, clomit on kuitenkin niin helppo mutta yllättävänkin tehokas apu ehkä myös sinun tapauksessasi... =) .

kiitos tiedosta... onko clomit todella apu raskautumiseen, tai että miten varmasti niiden avulla tulee raskaaksi???sinun tekstisi helpotti oloani todella paljon....kuinka kauan söit niitä? ja oliko sulla kaikki kuitenkin ihan ok tutkimuksissa??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 18:29 ppp kirjoitti:
kiitos tiedosta... onko clomit todella apu raskautumiseen, tai että miten varmasti niiden avulla tulee raskaaksi???sinun tekstisi helpotti oloani todella paljon....kuinka kauan söit niitä? ja oliko sulla kaikki kuitenkin ihan ok tutkimuksissa??

Itselläni on pco, eli munasolu irtoaa todella harvoin jos ollenkaan. Clomit auttaa munasoluja kypsymään ja sehän on yksi perusedellytys jotta raskaus olisi edes mahdollinen. Söin clomeja n.3kiertoa ennen plussaa, yhdessä kierrossa tärppiaika meni hukkaan kun ei simmpoja ollut paikalla ;) , yhdessä kierrossa en ovuloinut clomeista huolimatta joten kun nämä asiat sain kolmanteen kiertoon korjattua niin plussa tuli eli mielestäni "helposti" =) . Aion tämänkin vauvan jälkeen aloittaa clomit heti kun uusi vauva saa luvan tulla, niiden avulla mahdollisuudet on kuitenkin paljon suuremmat kuin ilman clomeja.
Clomit on ensimmäisiä hoitokeinoja ja monille ne todella tuo avun, eli sinuna en enää odottaisi. Kuukausista kertyy nopeaa vuosia joten kyllä apua kannattaa lähteä hakemaan jo nyt kun kuitenkin olet vielä nuori. Toivon sinulle nopeaa plussaa+ :hug:

Mulle lääkäri sanoi että neljällä clomikierrolla tulee raskaaksi jos on tullakseen. Mä söin kaheksan ja ei auttanut mutta nyt ihan luomusti ivf-jonossa onnisti!!!
Onnea matkaan teillekin!

Yhteistyössä