Toivoa lapsettomille

Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta kolme vuotta. Viime keväänä kävimme tutkimuksissa, joissa selvisi, että minulla on kohdussa väliseinä ja miehelläni kaikki siittiöt epänormaaleita ja niitä on puolet vähemmän kuin pitäisi. Siispä ryhdyimme pohtimaan hoitoja. Halusimme kuitenkin rauhassa odotella ja päädyimme siihen, että hoidot alkavat nyt marraskuun lopulla. ( silloin varattuna ensikäynti klinikalle). No kuinka kävikään, testasin eilen plussan. =) Olen ihan sekaisin, tämänhän ei pitäisi olla mahdollista. Toki ymmärrän, ettei tämä vielä tarkoita, että vauva tulisi kotiin asti, mutta jotain on ainakin tapahtunut ja siitä olen iloinen.
 
äiti harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 12:22 vieras kirjoitti:
Kiitos onnitteluista. Pelkäänpä vain pahoin, että ilo jää todella lyhytaikaiseksi. Tänään alkanut pieni vuoto, harmittaa hirveästi. Mutta ei kuin kohti uutta yritystä
täällä sinun kohtalotoveri :'( miul myös väliseinä.....ja tullut myös monta keskenmenoa :'( mut toivon sulle kaikkea hyvää raskauden myötä :hug: mä tulin kerran tosiaan raskaaksi vaik ei mun oisi etes voinu tulla..iloittin siitä mut suru tuli pian eteen ja meidän pikku enkeli lens taivaaseen. sori sekava teksti :'( :flower: :hug:
 
Täällä kanssa yksi jolla on kohdussa väliseinä. Lapsettomuudesta myös olen kärsinyt usean vuoden ja käynyt hoidoissa ilman tulosta. Yllätys oli se, että pari vuotta hoitojen lopettamisen jälkeen tulin raskaaksi ja raskaus meni hyvin loppuun asti. Ainoa haitta tuosta väliseinästä oli se, ettei vauva kääntynyt pää alaspäin, joten tehtiin sektio.
 
Hei!

Mulla oli myös kohdussa massiivinen väliseinä, joka poltettiin/leikattiin pois tähystyksellä. Nyt on menossa icsi ja piinapäivät. Rohkaisevaa lukea, että joku on onnistunut samaisella rakennevialla! =)
 

Yhteistyössä