Toiveissa vauva 2021

Niin mä en jotenkaan sunnuntaina tätä asiaa edes tajunnut ajatella, ovis on yleensä ollut aikaisintaan kp15, mut varmaan noi letrot vauhdittaa Tää muuttui tosiaan vähän erilaiseksi piinailuksi! Mutta lueskelin jostain höpöhöpö sivuilta, että pari vrk taitaa olla se paras hedelmöityskyky ja sit romahtaa aika paljon, ihmekään kun gynet "määrää" joka toisen päivän taktiikkaan Mutta tuosta sinun ehdotuksesta niin vois varmaan ainakin olla näkemisen arvoinen ilme miehelläsi!

Vastaan nyt väärään sun kommenteista, mut mulla oli tässä plussakierrossa kerroilla kaks follikkelia ja yks tärppäsi :) lääkäri puhui et todennäköisyys kaksosille olis ihan todella pieni eli siis joku parin prosentin luokkaa.
 
Närästää, heräsin jälleen kerran puoli 3 aamuyöstä. Nyt on siis janotuksen + pissalla ravaamisen lisäsi tullut närästys.
Menkkoihin 3 pv. Testiä en uskalla tehdä vaan ajattelin ootella niitä menkkoja nyt tällä kertaa kun joka kierto on saanut pettyä.
Raskautumiseen en kyl usko, en jaksa enää uskoa että kiinnittyy ikinä kun tässä tätä yrittämistä jo ollut ihan riittämiin:/
Lämmöt kyllä on koholla, mutta..onhan ne muissakin kierroissa olleet joten ei voi senkään varaan laskea
Onko muita jotka heräilee yön pikkutunteina?
 
Heräsin tavallista aikasemmin kyllä ku testaaminen mielessä ja jännitys potenssiin sata..
Tekasin aamupissasta pc liuskan.

https://aijaa.com/Za3xIi

Alla toinen johon yritin saaha näkyviin toisen viivan.. ❤ Liekköhän onnistuin..

https://aijaa.com/JzXoYX

Näätteköhän te saman ku minä :love:
Livenä nimittäin tuli vahvempi haamu ku eilen illalla onesteppiin!!
Dpo10 kp 24/29

Apua apua apua

Flo ennustaa menkkoja alkavaksi sunnuntaille. Sormet ja varpaat ristissä ettei ala!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta. Tällä kp21 tänään, ehkä dpo3... Ei mitään ihmeempiä oloja. :rolleyes:Ehkä tänään uskaltaa ottaa pikkusen viiniä työkavereiden kanssa illalla, tai uskaltaahan sitä.
Tänään ois pojan 5v neuvola ja olen ihan liikuttunut miten iso poika jo on, vaikka muistan hänen syntymäpäivän kun eilisen. Mutta ihanaa kun lapset kasvaa, poikakin aina sanoo "äiti olet kaunis ja rakas" ja halailee perään, mikä on niiiiin suloista! :love:
Ja kun lapset kasvaa niin ois tilaa ja paikkansa uudelle vauvalle ;) :D
Tässä nyt odottelen varmaan vaan. En viitsi ennen jouluaattoa testailla mutta aattoaamuna, jos ei oo menkat lkanu niin teen kyllä varhaisen. Aattona haluan tietää, jos ois plussa.
Tsemppiä kaikille, nyt niitä joululahja plussia meille tänne heti! (y) :love:
 
Viimeksi muokattu:
Vastaan nyt väärään sun kommenteista, mut mulla oli tässä plussakierrossa kerroilla kaks follikkelia ja yks tärppäsi lääkäri puhui et todennäköisyys kaksosille olis ihan todella pieni eli siis joku parin prosentin luokkaa.
Joo kyllähän se on pieni tsänssi oikeasti, mutta en halua tietoisesti ottaa nyt riskiä, vaikkakin tottakai nyt pieni mahdollisuus on olemassa :D Käyn varmasti nää pari seuraavaakin letrokiertoa väliultrassa tuosta syystä, gyne ei onneksi ottanut täyttä hintaa nopeasta tsekkauksesta, aika reilua sanon minä! <3
 
Varhaisraskauden ultrasta yksityisellä: kävin viime keväänä Perhe-Artessa, maksoi kaiken kaikkiaan muistaakseni n. 90€. Eli suht edullinen oman mielen rauhan takaamiseksi. Tässä ultrasta kaikki hyvin, sydänäänet kuuluivat ja alkio oli viikkojen (7) mukainen. Aion käydä seuraavassakin raskaudessa, jos en saa julkiselta edelliseen keskenmenoon vedoten varhaisultraa. Viimeksi siis tosiaan keskeytynyt keskenmeno selvisi ultrassa vkolla 13, kasvu oli loppunut vkolla 8.

Mutta siis! :love: Alla linkki aamulla tehtyihin testeihin, joissa näkyy jo toinen viiva. Flo ennusti vuotoa eiliselle, mutta keskenmenon jälkeen kiertoni on ollut epäsäännöllinen 28-32, eli vielä hieman jännittää pysyykö kyytiläinen matkassa. Nyt kp 30. Vkot ovat tänään tasan 4 laskurin mukaan.
https://aijaa.com/q0fJde

Olo on onnellinen siitä, että tärppi on tapahtunut, mutta nyt onnen tunteen lisäksi on tullut pelko uudesta keskenmenosta ja epävarmuus. Rinnat eivät ole olleet ollenkaan arat, viime raskaudessa rinnat kipeytyivät kosketusaraksi jo 3 pv ennen kuukautisten alkua. Oireina on vain pienet nippailut välillä kohdun seudulla, väsymus ja pieni etova olo. Onko muita, keillä ei ole rinnat kipeytyneet ollenkaan alkuraskaudessa? :confused:
 
Heräsin tavallista aikasemmin kyllä ku testaaminen mielessä ja jännitys potenssiin sata..
Tekasin aamupissasta pc liuskan.

https://aijaa.com/Za3xIi

Alla toinen johon yritin saaha näkyviin toisen viivan.. Liekköhän onnistuin..

https://aijaa.com/JzXoYX

Näätteköhän te saman ku minä
Livenä nimittäin tuli vahvempi haamu ku eilen illalla onesteppiin!!
Dpo10 kp 24/29

Apua apua apua

Flo ennustaa menkkoja alkavaksi sunnuntaille. Sormet ja varpaat ristissä ettei ala!
Kyllähän siellä selkeästi pilkistää toinen viiva, varovaiset onnittelut! :love:
 
Alkusyksystä kun soitin Mehiläiseen ja kysyin varhaisultran lopullista hintaa, niin se oli aivan posketon. Ainakin 250e, siis vähintään. Mietin silloin että tietääköhän se puhelimeen vastannut varmasti hinnan oikein, ja jos tietää niin miten he saa asiakkaita. Kävin ultrassa muualla, ja maksoin muistaakseni jotain 120-130e.
 
Varhaisraskauden ultrasta yksityisellä: kävin viime keväänä Perhe-Artessa, maksoi kaiken kaikkiaan muistaakseni n. 90€. Eli suht edullinen oman mielen rauhan takaamiseksi. Tässä ultrasta kaikki hyvin, sydänäänet kuuluivat ja alkio oli viikkojen (7) mukainen. Aion käydä seuraavassakin raskaudessa, jos en saa julkiselta edelliseen keskenmenoon vedoten varhaisultraa. Viimeksi siis tosiaan keskeytynyt keskenmeno selvisi ultrassa vkolla 13, kasvu oli loppunut vkolla 8.

Mutta siis! Alla linkki aamulla tehtyihin testeihin, joissa näkyy jo toinen viiva. Flo ennusti vuotoa eiliselle, mutta keskenmenon jälkeen kiertoni on ollut epäsäännöllinen 28-32, eli vielä hieman jännittää pysyykö kyytiläinen matkassa. Nyt kp 30. Vkot ovat tänään tasan 4 laskurin mukaan.
https://aijaa.com/q0fJde

Olo on onnellinen siitä, että tärppi on tapahtunut, mutta nyt onnen tunteen lisäksi on tullut pelko uudesta keskenmenosta ja epävarmuus. Rinnat eivät ole olleet ollenkaan arat, viime raskaudessa rinnat kipeytyivät kosketusaraksi jo 3 pv ennen kuukautisten alkua. Oireina on vain pienet nippailut välillä kohdun seudulla, väsymus ja pieni etova olo. Onko muita, keillä ei ole rinnat kipeytyneet ollenkaan alkuraskaudessa?
Ihanaa, varovaiset onnittelut täältä! Mulla ei tainnut olla kyllä alkuun kovin arat rinnat, se kunnon arkuus alkoi vasta tyyliin viikon päästä plussasta. Ja varmasti eroja raskauksien välillä voi olla. Isot tsempit sinne täältä! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Deneb
Mies kyllä tipautti maan pinnalle huolella ja sanoi ettei nää tämän aamusessa mittää

Noh katotaan mitä tulevat päivät tuo tullessaan..
Minullahan mies näki vasta tämän aamuisista, edellisistä sanoi ettei nää mitään. Nytkin sanoi että ehkä näkee jotain haaleaa viivaa :rolleyes: Ehkä meillä on parempaa silmää väreille ja viivojen bongailuun... :) Tsemppiä ja toivotaan että viivat vahvistuu!

Kiitos myös vastauksesta @hippu, jotenkin sitä ei uskalla vielä antaa itselleen lupaa olla onnellinen, vaan kaikki epäilyttää. Epätodellinen olo vielä, että ollaanko tässä nyt ihan oikeasti raskaana :D
 
Alkusyksystä kun soitin Mehiläiseen ja kysyin varhaisultran lopullista hintaa, niin se oli aivan posketon. Ainakin 250e, siis vähintään. Mietin silloin että tietääköhän se puhelimeen vastannut varmasti hinnan oikein, ja jos tietää niin miten he saa asiakkaita. Kävin ultrassa muualla, ja maksoin muistaakseni jotain 120-130e.
no mehiläisen hintoja eilen just kattelin mielenkiinnosta niin ultraus oli ton 250€+siihen käyntimaksu 63€+!lääkärinpalkkio 100-200€ ! :eek: Sillä järkytyinkin et onko kaikkialla noin kallista ! Mut toi terveystalon120€ olis ihan järkevä vie ja siellä oon tän lapsettomuuden ja tiputtelun muutenkin hoitamu et jos sinne soittelis jos su/ma on kaks viivaa testissä:X3:
 
Heräsin tavallista aikasemmin kyllä ku testaaminen mielessä ja jännitys potenssiin sata..
Tekasin aamupissasta pc liuskan.

https://aijaa.com/Za3xIi

Alla toinen johon yritin saaha näkyviin toisen viivan.. Liekköhän onnistuin..

https://aijaa.com/JzXoYX

Näätteköhän te saman ku minä
Livenä nimittäin tuli vahvempi haamu ku eilen illalla onesteppiin!!
Dpo10 kp 24/29

Apua apua apua

Flo ennustaa menkkoja alkavaksi sunnuntaille. Sormet ja varpaat ristissä ettei ala!
Näen haamun!
 
Mies kyllä tipautti maan pinnalle huolella ja sanoi ettei nää tämän aamusessa mittää

Noh katotaan mitä tulevat päivät tuo tullessaan..
Mun mies myös edelleen kieltää näkevänsä mitään, vaikka omasta mielestä (ja täällä saaduista kommenteista päätellen) haamu on jo selkeä. Muutenkaan mies ei halua yhtään puhua asiasta vaikka itse tekisi mieli innostua. On jotenkin tosi karua, että tällaisessa asiassa reagoidaan niin eri tavalla. Ja toisen "kylmän viileät" sanat "ei tossa mitään oo" sattuttaa itteä. Tulee semmoinen olo, ettei hän halua vauvaa. Onneksi olemme pitkään olleet suhteessa ja yksi lapsi jo saatu. Tiedän, että hän helposti reagoi näin, kun on isoista asioista kyse. Hän ihmetteli, miksi jo ehkä tällä viikolla pitäisi soittaa neuvolaan jos r-testi näyttää varmalta. Sanoi, että soitellaa sitte joskus ensi vuonna. Eli ei ihan samalla tavalla ymmärrä tätä koko prosessia. Annan siis hänelle aikaa.
En tiedä onko teillä yhtään samankaltaista tilannetta, mutta on tehnyt mieli muutenkin purkaa tätä omaa oloa tänne.
 
@Deneb tsemppiä alkuodotukseen! Voin vaan kuvitella kuinka vaikeaa on keskenmenon jälkeen toivoa parasta. Toivottavasti kuitenkin itse pääsen saman kokemaan pian :) mulla ei esikoisen onnistuneessa raskaudessa rinnat kipeytynyt kun vasta jossain 7+ viikoilla. Ja raskaudet varmasti erilaisia samallakin ihmisellä joten rohkeasti vain eteenpäin :)

Ja noista miesten viivanäöistä, oon ite näyttänyt vasta selkeitä viivoja, eivät todellakaan näe niitä kuten me :D
 
Varhaisraskauden ultrasta yksityisellä: kävin viime keväänä Perhe-Artessa, maksoi kaiken kaikkiaan muistaakseni n. 90€. Eli suht edullinen oman mielen rauhan takaamiseksi. Tässä ultrasta kaikki hyvin, sydänäänet kuuluivat ja alkio oli viikkojen (7) mukainen. Aion käydä seuraavassakin raskaudessa, jos en saa julkiselta edelliseen keskenmenoon vedoten varhaisultraa. Viimeksi siis tosiaan keskeytynyt keskenmeno selvisi ultrassa vkolla 13, kasvu oli loppunut vkolla 8.

Mutta siis! Alla linkki aamulla tehtyihin testeihin, joissa näkyy jo toinen viiva. Flo ennusti vuotoa eiliselle, mutta keskenmenon jälkeen kiertoni on ollut epäsäännöllinen 28-32, eli vielä hieman jännittää pysyykö kyytiläinen matkassa. Nyt kp 30. Vkot ovat tänään tasan 4 laskurin mukaan.
https://aijaa.com/q0fJde

Olo on onnellinen siitä, että tärppi on tapahtunut, mutta nyt onnen tunteen lisäksi on tullut pelko uudesta keskenmenosta ja epävarmuus. Rinnat eivät ole olleet ollenkaan arat, viime raskaudessa rinnat kipeytyivät kosketusaraksi jo 3 pv ennen kuukautisten alkua. Oireina on vain pienet nippailut välillä kohdun seudulla, väsymus ja pieni etova olo. Onko muita, keillä ei ole rinnat kipeytyneet ollenkaan alkuraskaudessa?
Onnea plussasta <3 Ei mulla ainakaan kipeytynyt kuin esikoisesta. Keskenmenneestä ja kuopuksesta ei mitään, eli en sitä ainakaan murehtisi, toinen kerta ei välttis oo samanlainen shokki sun kropalle tai miljoona muuta syytä. Tiedän, että km jälkeen on vaikeaa luottaa, mutta yritä kääntää ajatuksia siihen että on PALJON todennäköisempää, että tällä kertaa kaikki menee aivan hyvin <3 Tsemppiä!
 
Varhaisraskauden ultrasta yksityisellä: kävin viime keväänä Perhe-Artessa, maksoi kaiken kaikkiaan muistaakseni n. 90€. Eli suht edullinen oman mielen rauhan takaamiseksi. Tässä ultrasta kaikki hyvin, sydänäänet kuuluivat ja alkio oli viikkojen (7) mukainen. Aion käydä seuraavassakin raskaudessa, jos en saa julkiselta edelliseen keskenmenoon vedoten varhaisultraa. Viimeksi siis tosiaan keskeytynyt keskenmeno selvisi ultrassa vkolla 13, kasvu oli loppunut vkolla 8.

Mutta siis! Alla linkki aamulla tehtyihin testeihin, joissa näkyy jo toinen viiva. Flo ennusti vuotoa eiliselle, mutta keskenmenon jälkeen kiertoni on ollut epäsäännöllinen 28-32, eli vielä hieman jännittää pysyykö kyytiläinen matkassa. Nyt kp 30. Vkot ovat tänään tasan 4 laskurin mukaan.
https://aijaa.com/q0fJde

Olo on onnellinen siitä, että tärppi on tapahtunut, mutta nyt onnen tunteen lisäksi on tullut pelko uudesta keskenmenosta ja epävarmuus. Rinnat eivät ole olleet ollenkaan arat, viime raskaudessa rinnat kipeytyivät kosketusaraksi jo 3 pv ennen kuukautisten alkua. Oireina on vain pienet nippailut välillä kohdun seudulla, väsymus ja pieni etova olo. Onko muita, keillä ei ole rinnat kipeytyneet ollenkaan alkuraskaudessa?
mulla ei viime raskaudessa kipeytynyt ollenkaan rinnat. Nännit oli arat, mutta ei muuten mitään tuntemuksia. Stressasin tosi paljon kaikkea, koska raskaus oli alkuun tosi erilainen kuin eka. Stressasin jopa sitä, että ei tiputellut alkuun verta, koska viimeksi oli niin :D koita ajatella, että kaikki raskaudet on erilaisia ja luottaa siihen, että kaikki menee hyvin. Vaikka tosi vaikeeta se onkin <3
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Tirrinen ja Deneb
Onnea kaikille plussista ja haamuista! :love:

Mulla on nyt tosi outo tilanne. Kävin gynellä kp 10 ja siellä todettiin, että ovulaatiota ei ole tulossa tässäkään kierrossa, joten meillä on ollut seksitaukoa koko tämä kierto. :D Letrot ollaan aloittamassa tammikuussa alkavassa kierrossa, joka oli gynen ohjeen mukaan tarkoitus ajoittaa alkamaan Teroluteilla kuun alussa, kun saan kilpparikontrollin tulokset (mikäli arvot ok). Nyt äsken vessassa pyyhkiessä paperiin tuli verensekaista valkovuotoa. En tiedä mitä tapahtuu, koska ei kai vuoto voi nyt alkaa, jos kerran ovulaatiota ei ole tapahtunut ja nyt on vasta kp 23? Lisäksi mitään PMS-oireita ei ole, vaikka yleensä vatsa on kipeä. Onko kenelläkään ollut samaa tai tietoa, mitä tämä voisi olla?
 

Yhteistyössä