Toiveissa vauva 2021

Kiitos vastauksesta! Aivan, eli jos apuja haluaa, on yksityinen ainoa vaihtoehto sitten meille kun lapsia jo on. Ikä alkaa tulla vastaan, joten siksi nopeita liikkeitä tässäkin tehtävä. Mutta nyt vielä sen verta vähän yritystä takana, että jokunen kuukausi kuitenkin odotellaan.

Kivaa viikonalkua kaikille!
Mullaki ikä jo pelottaa
Ootko sö minkä iköinen
 
Moikka!

Kesästä asti käynyt ajoittain ketjua lukemassa Nyt syksyllä hieman paussia kohdunulkoisen jälkeen..

Tahtoisin kuulla onko kellään kokemuksia vastaavasta mitä minulle käynyt.

Meillä yksi lapsi ja raskaus sujui alusta loppuun hyvin ja normaalisti. Toista rupesimme yrittämään kesällä ja tärppäsi todella nopeasti mutta tämä kohdunulkoinen

Nyt taas lupa alkaa yrittämään.

Onko kellään siis kokemuksia raskautumisesta ku:n jälkeen? Mieli on innostut ja toiveikas! Taustalla kuitenkin pieni mitä jos taas...

Plussatuulia kaikille!
Mä oon onnistunut jo kaksi kertaa raskautumaan kohdunulkoisen jälkeen. :D Esikoista yrittäessä 2017 eka raskaus oli kohdunulkoinen ja päädyin lopulta kiireellä leikkaukseen, jossa toinen munanjohdin jouduttiin poistamaan. Sen jälkeen me pidettiin useamman kuukauden tauko fyysisen ja henkisen palautumisen takia. Toinen raskaus tärppäsi sen jälkeen nopeasti, mutta päätyi keskenmenoon rv 8. Km ei kuitenkaan liittynyt aiempaan kohdunulkoiseen, tosi huono tuuri vain oli... Sen jälkeen kesti vähän pidempään (7 kk) ennen kuin kolmas raskaus alkoi, se päättyi onnellisesti esikoisen syntymään.

Eli kaksi kertaa suht nopeasti olen tullut raskaaksi vain yhdellä munanjohtimella. Nyt yritetään toista lasta ja yk 4 menossa:)

Miten sulla kohdunulkoinen hoitui, jouduitko leikkaukseen asti? Tsemppiä yritykseen :giggle:
 
Täällä myös kolmas lapsi toiveissa. Mun lapset jo 11 ja 9, joten ns. Iltatähti. Miehen kanssa on oltu yhdessä 8 vuotta ja yhteistä meillä ei ole.

Mä oon myös jo 37v ja mies 39v. On päätetty ettei asian takia edes oteta yhteyttä mihinkään. Sen verran paljon on ikää, että jos ei tule niin sitten ei. Viimeistään kun täytän 40v ni loppuu yrittäminen ja hankin jonkun ehkäsyn käyttöön.
 
  • Rakkaus
Reactions: Deneb
Mullaki ikä jo pelottaa
Ootko sö minkä iköinen
No ollaan miehen kanssa 36v, kevättalvella kumpikin täyttää 37. Ei vielä ihan paniikki siis mutta niin kuin nyt tuntuu, enää ei niin vaan tärppääkään. Ja olin pitänyt itselleni takarajana 38v, milloin saa sitten jäädä unholaan.. no, siihen on aikaa vielä. Toivotaan, toivotaan! Meille kaikille <3
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23
Onnea kaikille plussanneille ❤ täällä ei oo mitään uutta kerrottavaa tai noh menkkojen pitäs alkaa viikonloppuna eli sitä samaa kuukaudesta toiseen. Oon menettänyt täysin toivon tulla luomusti raskaaksi :( Onneksi ens kuussa päästään tutkimuksiin ja saadaan vihdoin syy tälle hommalle. Joka kerta, kun täällä näkee jonkun plussanneen niin vetää oman mielen aika surulliseksi ja alkaa syyttämään itseä, että miksi me ei voida saada sitä plussaa.
 
  • Surullinen
Reactions: liljannuppu
Mä oon onnistunut jo kaksi kertaa raskautumaan kohdunulkoisen jälkeen. :D Esikoista yrittäessä 2017 eka raskaus oli kohdunulkoinen ja päädyin lopulta kiireellä leikkaukseen, jossa toinen munanjohdin jouduttiin poistamaan. Sen jälkeen me pidettiin useamman kuukauden tauko fyysisen ja henkisen palautumisen takia. Toinen raskaus tärppäsi sen jälkeen nopeasti, mutta päätyi keskenmenoon rv 8. Km ei kuitenkaan liittynyt aiempaan kohdunulkoiseen, tosi huono tuuri vain oli... Sen jälkeen kesti vähän pidempään (7 kk) ennen kuin kolmas raskaus alkoi, se päättyi onnellisesti esikoisen syntymään.

Eli kaksi kertaa suht nopeasti olen tullut raskaaksi vain yhdellä munanjohtimella. Nyt yritetään toista lasta ja yk 4 menossa:)

Miten sulla kohdunulkoinen hoitui, jouduitko leikkaukseen asti? Tsemppiä yritykseen :giggle:
Mä oon onnistunut jo kaksi kertaa raskautumaan kohdunulkoisen jälkeen. :D Esikoista yrittäessä 2017 eka raskaus oli kohdunulkoinen ja päädyin lopulta kiireellä leikkaukseen, jossa toinen munanjohdin jouduttiin poistamaan. Sen jälkeen me pidettiin useamman kuukauden tauko fyysisen ja henkisen palautumisen takia. Toinen raskaus tärppäsi sen jälkeen nopeasti, mutta päätyi keskenmenoon rv 8. Km ei kuitenkaan liittynyt aiempaan kohdunulkoiseen, tosi huono tuuri vain oli... Sen jälkeen kesti vähän pidempään (7 kk) ennen kuin kolmas raskaus alkoi, se päättyi onnellisesti esikoisen syntymään.

Eli kaksi kertaa suht nopeasti olen tullut raskaaksi vain yhdellä munanjohtimella. Nyt yritetään toista lasta ja yk 4 menossa:)

Miten sulla kohdunulkoinen hoitui, jouduitko leikkaukseen asti? Tsemppiä yritykseen :giggle:
Kiva kuulla ettei sinulla uusinut! Ikävää että jouduit leikkaukseen asti mutta näköjään hienosti pärjää yhdellä johtimellakin! Mulla hoidettiin metotreksaatti pistoksella. Oireita tuli jo tosi aikaisin n. viikolla 5. Siitä sitten tuli se 3kk raskautumiskielto. Ensin tuntui todella pahalta tuo 3kk mutta nyt jälkeenpäin ajateltuu ihan sopiva henkisenkin puolen kannalta.
Nyt sitten alkaa jännät ajat taas
 
  • Tykkää
Reactions: liljannuppu
Onnea kaikille plussanneille täällä ei oo mitään uutta kerrottavaa tai noh menkkojen pitäs alkaa viikonloppuna eli sitä samaa kuukaudesta toiseen. Oon menettänyt täysin toivon tulla luomusti raskaaksi Onneksi ens kuussa päästään tutkimuksiin ja saadaan vihdoin syy tälle hommalle. Joka kerta, kun täällä näkee jonkun plussanneen niin vetää oman mielen aika surulliseksi ja alkaa syyttämään itseä, että miksi me ei voida saada sitä plussaa.
Tsemppiä sinne tosi paljon! <3 Meillä meni toisen yrittämiseen se reilu vuosi ja muistan vieläkin kuinka rankkaa se henkisesti oli. Toki meillä on jo esikoinen, että sinänsä tilanne on ihan erilainen (en ole varma onko teillä ensimmäinen haaveissa vai monesko). Käytiinkin sitten loppukesästä lapsettomuustutkimuksissa vuoden yrirrämisen jälkeen jossa multa löytyikin sitten kroonistunut kohtutulehdus jonka luulin kokoajan olevan endometrioosia. Ab-kuurin jälkeisestä kierrosta raskauduin omaksi yllätykseksi heti ja toistaiseksi ollaan vielä raskaana, varovaisin mielin oon edelleen. Halusin tulla vaan toivottamaan kovasti tsemppiä sinne! Monessa kohtaa itsestä tuntui, että koko muu maailma odottaa vauvaa ja kaikki raskautuu tuosta vaan.

Hienoa kun pääsette nyt tutkimuksiin! Muista, että ne kaikki tunteet on normaaleja. Niin katkeruuden, kateuden kuin vihankin tunteet. Toivon todella, että syy selviää tutkimuksissa ja että saatte apua mahdoliseen ongelmaan ja pikkuisen nyytin vielä syliin asti. Tsemppiä vielä tosi paljon! ♥
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa @Neilikka191919!
En tänään viitsinyt tehdä uutta testiä, aamulla menkkajomotusta ja kokeillessa kn alhaalla ja aukinainen, vähän sellainen olo herätessä saakka, että vuoto alkaa kohta. Otin jo purkkiin aamupissatkin, mutta kaadoin sitten ne saman tien pois turhautuessani selkeisiin menkkaoireisiin
Äsken vessassa käydessä (luulin jo että vuoto holahti pöksyihin) olikin tullut kirkasta kanamunalimaa! Kyllä nyt kaduttaa, etten aamulla tehnytkään testiä

Itselleni kerrottiin viime keväänä alkuraskauden aikaan, että seksin aikana/jälkeen tullut pieni verinen vuoto on normaalia, syyksi sanoivat juurikin tuon, että limakalvot ovat turvoksissa ja hauraana.
Mulla tuli juurikin tuollaista ovismaista limaa päivä ennen plussausta! Menkkajomotteli myös ja olin ihan äimän käkenä, että tuleeko nyt vielä uusi ovis vai alkaako ne kuukautiset. Ei ollut kumpaakaan kun seuraavana aamuna plussasin Toivottavasti sielläkin!:love:
 
Tsemppiä sinne tosi paljon! <3 Meillä meni toisen yrittämiseen se reilu vuosi ja muistan vieläkin kuinka rankkaa se henkisesti oli. Toki meillä on jo esikoinen, että sinänsä tilanne on ihan erilainen (en ole varma onko teillä ensimmäinen haaveissa vai monesko). Käytiinkin sitten loppukesästä lapsettomuustutkimuksissa vuoden yrirrämisen jälkeen jossa multa löytyikin sitten kroonistunut kohtutulehdus jonka luulin kokoajan olevan endometrioosia. Ab-kuurin jälkeisestä kierrosta raskauduin omaksi yllätykseksi heti ja toistaiseksi ollaan vielä raskaana, varovaisin mielin oon edelleen. Halusin tulla vaan toivottamaan kovasti tsemppiä sinne! Monessa kohtaa itsestä tuntui, että koko muu maailma odottaa vauvaa ja kaikki raskautuu tuosta vaan.

Hienoa kun pääsette nyt tutkimuksiin! Muista, että ne kaikki tunteet on normaaleja. Niin katkeruuden, kateuden kuin vihankin tunteet. Toivon todella, että syy selviää tutkimuksissa ja että saatte apua mahdoliseen ongelmaan ja pikkuisen nyytin vielä syliin asti. Tsemppiä vielä tosi paljon!
Ensimmäistä ollaan yrittämässä. Samoja ajatuksia pyörii täälläkin päässä mitä sinä olet ennen esikoista joutunut kokemaan. Tällä hetkellä veljen puoliso on raskaana ja odottaa jo toista lasta.
 
Eilen illalla testattu puhdas nega. Turhautti niin paljon, että en testannut ollenkaan tänä aamuna. Aamulämpö olikin kohonnut (muina päivinä pviksen jälkeen 36,4/36.5) ja oli tänään 26,7. Jatkuvasti jomottaa ja nippaa milloin mistäkin. Vuotoa ei näy, mutta enpä oikein usko raskauteen. Kai nyt herkässä testissä näkyisi kp30 vaikka ovis olisi ollut kuinka myöhään..
 
Vähän negis olo tästä kierrosta vaikka ovis vasta tuloillaan. Oon syönyt ihan possuna, kun päätin alottaa tammikuussa kaloritarkkailun. Viime vuonna sain sillä 10kg pois. No nyt oon sit syöny kaikkia herkkuja kaapista pois :D lisäksi greippimehu on ollu jo viikon loppu lähikaupasta ja mulla on kolmatta viikkoa räkätauti. Että ei kovin hehkeä olo. Mutta onneksi ovistesti vielä nega. Huhhuh.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

15.12.2020 - tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

Nuorena Äidiksi...............kp 39/36
Satsuma_.........................kp 30/28-32
Deneb............................kp 29/28-32
Mysteerio.........................kp 29/30
Rimaleli............................kp 28/34
Suhveli..............................kp 27/27
Netta123..........................kp 25/27
Toive23...........................kp 24/27
Mamtobe.......................kp 22/28
Krippis............................kp 20/22-24
Nobelius.........................kp 20/28
Persikka123........................kp 20/33
Nipsuneiti83.................kp 19/25-33
Petronella09...............kp 18/26-28
Sinisilmät........................kp 13/29
Chili_.................................kp 13/28-29
KirJoh89..........................kp 12/28
Iinesankka82.................kp 10/31
5xäiti...............................kp 9/31-35
Spekulaattori82..............kp 9/28-36
Wbä.............................kp 8/26-28
Liljannuppu........................kp 6/29
Meemuli.........................kp 1/30-34

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Diipadapa........................dpo 18
Deneb...................................dpo 15
Rimaleli...............................dpo 12
Netta123..............................dpo 11
Toive23.................................dpo 10
Mamtobe..........................dpo 9
petronella09...................dpo 7
Krippis..................................dpo 6

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Onnea kaikille plussista! Ja haamuille vahvistumista ❤
En oo nyt vähän aikaan kirjoitellut. Aloitin taas Terolut-kuurit kierron säännöllistämiseksi. Nyt kaksi kuuria syöty, mutta ovulaatiota ei ole tapahtunut. Ainakaan tietääkseni. En tiluttele. Tuntuu jotenkin kurjalta, kun mitään ei tapahdu ja oma kroppa ”pettää” eikö toimi... meillä siis esikoinen -19 ja nyt toista yritetään.Milloin sitä kannattaisi ottaa yhteyttä lääkäriin?Tuntuu hiukan turhalta yrittäminen, kun ei ole edes kiertoa. :/ Toiset voi jännittää ovulaation jälkeisinä päivinä, mutta itse ei edes ovuloi. Ennen ensimmäistä todettiin pco-tyyliset munasarjat.. kai se on taas siellä vallallaan.
Hirveästi tsemppiä kaikille ja ihanaa joulun aikaa ❤
 
Oi mitä täällä on oikein tapahtunut, niin paljon haamuja ja plussia! Kovasti onnea matkaan jokaiselle <3 Ja tietysti halaus niille, joilla ne viivat ei lähdekään tummenemaan, on tämä kyllä aika raadollista, jos on tosi kova toive vauvasta.

Omaa napaa sen verran, että tässä kierrossa testissä tosissa letrot ja tänään kävin ultrassa, nyt kp13. No siellähän näkyi se mitä pelkäsin eniten, eli KAKSI presiis saman kokoista follikkelia, kumpikin joku 17,5mm eli ovis nyt on tuloillaan huomenna tai ylihuomenna. Mutta, koska emme missään nimessä halua ottaa tietoista riskiä kaksoisraskaudesta, niin tämä kierto jää nyt yritystä vaille. Harmittaa perkuleesti mut täytyy nyt olla vaan realistinen eikä tämä nyt ole kk päälle tämä homma. Tässä vaan melkein saa jännittää, että eihän toissapäiväinen hommailu nyt saa alulle mitään :D Kyllä "huono" tuuri saa olla jos niin on :D Tottakai, sitten otetaan se vastaan ja sitä rataa, mutta kuitenkin, näin kun ultrassa nimenomaan käyty tuota varmistelemassa et onhan vain yksi kasvanut :D Että semmosta ei-niin-jännää joulukuuta tänne, tammikuussa sit taas uudella yrityksellä :) Alankin tässä laittelemaan piinailuenergioita joulunlaittoon :p
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Onnea kaikille plussista! Ja haamuille vahvistumista
En oo nyt vähän aikaan kirjoitellut. Aloitin taas Terolut-kuurit kierron säännöllistämiseksi. Nyt kaksi kuuria syöty, mutta ovulaatiota ei ole tapahtunut. Ainakaan tietääkseni. En tiluttele. Tuntuu jotenkin kurjalta, kun mitään ei tapahdu ja oma kroppa ”pettää” eikö toimi... meillä siis esikoinen -19 ja nyt toista yritetään.Milloin sitä kannattaisi ottaa yhteyttä lääkäriin?Tuntuu hiukan turhalta yrittäminen, kun ei ole edes kiertoa. :/ Toiset voi jännittää ovulaation jälkeisinä päivinä, mutta itse ei edes ovuloi. Ennen ensimmäistä todettiin pco-tyyliset munasarjat.. kai se on taas siellä vallallaan.
Hirveästi tsemppiä kaikille ja ihanaa joulun aikaa
Tsemppiä sinne! Minä kyllä sinuna ottaisin yhteyttä lääkäriin. Jos ei raski yksityiselle niin ihan hakeutuisin kunnan lääkärille ja selittäisin tilannetta, hän voi sit antaa lähetettä eteenpäin et sais ees ovulaatioon apuja nyt ekana ehkä ihan kunnan gyneltä ja sit homma ees pääsis meneen vähän eteenpäin. Näissä lapsihommissa ruuhkaa on ja usein menee aikaa ennenkö pääsee isompiin tutkimuksiin niin mitä nopeempaa koittaa ees laittaa alulle nii sen parempi! :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Aamupissasta aika samanlainen haamu. Onneksi sentään jotain näkyy ! Kääk!
Keskiviikkona pitäis alkaa menkat. Yritän nyt malttaa olla pari päivää testaamatta. Joskos viiva olis sit vahvistunut.

Tänään aamulla tällainen testi. Mielestäni on tummunut! Huomenna taidan tehdä digin. Vielä en jotenkin uskalla täysin innostua, mutta tietenkin äärettömän onnellinen jo näistä testeistä!


Jos tämä raskautuminen tässä etenee ja kaikki menee hyvin , on se mun toinen raskaus ja MOLEMMAT on saanut alkunsa KUUKUPPIKIKALLA. Toista yritimme vuoden ja viimeisellä yrityksellä josta tärppäsi, kokeilin huvikseni laittaa kuukupin heti yhdynnän jälkeen (ovulaation aikaan). Koskaan ennen en siis tätä kokeillut.
Nyt sama juttu! Tämä on 3. Yk ja mieleeni tuli tuo kuukuppi. Yhdynnän jälkeen laitoin kuukupin. Ja tässä sitä ollaan.
Onko muilla ollut kuukuppia tms kokeilussa?
 

Yhteistyössä