Toiveissa vauva 2021

Kiertopäivä 59, myöhässä 25 päivää. Testit puhtaita negoja. Milläs sitä yrittää kun kierto vaan venyy ja venyy.. :(
Kohta on kokonaisuudessaan mennyt vuosi siitä kun päätettiin että halutaan neljäs. En jotenkaan usko että edes ovuloin, ja oon ihan vakuuttunut että mussa on jokin vikana. Kolme tehty suhteellisen helposti ja nyt ei muka enää onnistu. Tsemiä kaikille <3
 
Tsemppiä kaikille raskautta yrittäville ♥ minä jo kuvittelin että en tee enää lisää lapsia. Tyttöni sain parikymppisenä ja silloisen miehen kanssa en halunnut lisää lapsia ja ajattelin että keskityn muihin asioihin elämässä. Eron jälkeen löysin niin mahtavan miehen että nyt 33 vuotiaana on iskenyt ihan mieletön vauvakuume ja tämä vauvan yrittäminen on hykerryttävän ihanaa mutta samalla mietin että noinkohan tuo onnistuu miten helposti kun ikääkin on nyt enemmän. Yritän joka tapauksessa nauttia tästä ajasta ja toivotaan että tärppää. Nyt menossa kp 10, ei tietoa mikä on normi kierto tällä hetkellä kun ehkäisyn jättänyt pois ja ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä nyt menossa.
 
Paljon tsemppiä kaikille, jospa ennemmin tai myöhemmin kaikilla tärppää!

Te joilla on takana keskenmenoja, niin oliko ennen mahdollista verenvuotoa ja kipuja miten viitteitä tästä? Saitteko esim. missään vaiheessa vahvaa plussaa (leffaviivoja) testeihin?
Mä oon saanut molemmissa vahvat plussat. Toinen oli tuulimuna joka keskeytyi muistaakseni 8+0 ja toinen raskaus keskeytyi 9+4, sikiö vastasi kokoa 9+0. Molemmissa alkoi vuodolla. Itsellä alkuraskaudessa oireet sahanneet muutenkin edestakaisin, niin niistä ei juuri voinut mitään päätellä.. Tuulimunasta oli kyllä vähemmän oireita.
 
Paljon tsemppiä kaikille, jospa ennemmin tai myöhemmin kaikilla tärppää!

Te joilla on takana keskenmenoja, niin oliko ennen mahdollista verenvuotoa ja kipuja miten viitteitä tästä? Saitteko esim. missään vaiheessa vahvaa plussaa (leffaviivoja) testeihin?
Tuhrutteli vaaleanpunaista vuotoa silloin tällöin jo etukäteen. Päivä ennen hanojen aukeamista kaikki raskausoireet katosivat. Toivottavasti sitä kokemusta ei enää koskaan tarvitsisi käydä läpi, ei kenenkään meistä.:rolleyes:

Testien tekemisen lopetin, kun oli jo tarpeeksi vahvat viivat, joiden tulosta ei tarvinnut enää pohtia.
 
Tämä kierto on kyllä ollut yks arvoitus... Ovulaation ajankohta mysteeri, en saanut tikulla kiinni sitä. Aloitin tikutuksen mutta muutama päivä oletetun ovis ajankohdan jälkeen lopetin vaikka ei plussaa testeihin tullu, todella monta päivää vain suhteellisen vahvaa viivaa näytti.. :D talletteluja on tullut kp 7 lähtien tehtyä joka toinen päivä, joten ei pitäisi olla yrityksestä kiinni. Oireita ei oikein ole suuntaan eikä toiseen. Raskauden jälkeen ollut vaikeaa tulkita omaa kehoa, varmasti imetyksellä osansa asiaan vielä.
 
Täällä kp6 menossa ja ovistikutuspäivä 2
Olin varma että näistä olisin tiennyt jos viivat olisi saman tummuisia mutta kappas, tässä sitä ollaan. Eikai nämä vielä ole? Vuoto loppui vasta toissapäivänä, ja talleteltu jokapvä, vaikka tarkoitus oli lähempänä ovista, joka toinen pvä.

Mitä mieltä olette? Pihdataanko tänään ja talletellaan huomenna vai antaako mennä vain, miltä nämä viivat näyttää?

 
Te joilla on takana keskenmenoja, niin oliko ennen mahdollista verenvuotoa ja kipuja miten viitteitä tästä? Saitteko esim. missään vaiheessa vahvaa plussaa (leffaviivoja) testeihin?
Yksi keskenmeno. R-testi selkeä plussa. Raskausoireita vähemmän kuin kahdessa loppuun asti menneessä raskaudessa, mutta oli kuitenkin jotain oireita. Vähäiset oireet ei välttämättä merkanneet mitään, mutta niiden takia menin varhaisultraan. Kerkesin nähdä ultrassa alkion sykkeen, mutta se vastasi silloin muutamaa päivää pienempää kuin odotin, ja pidin sitä huolestuttavana. Se kyytiläinen ei varmasti ollut vain kehittymiskykyinen :cry:
 
@hamsteri20 meilläkään ei ole mitään syytä lapsettomuudelle löydetty vaikka yritystä jo 3,5 vuotta. Alkuun ongelmana oli pitkä ja epäsäännöllinen kierto johon aikoinani sain lääkkeet säännöllistämään kiertoa. En tiedä oliko kierto tosissaan sit sekasin niin kauan pillereiden takia vai miten nyt oon jo monta vuotta pysynyt siinä 32-34 päivän välissä olipa sitten hoito kierto tai ei. Miehen siittiöt on aivan Priimatavaraa, et siinä ei ainakaan vikaa ole.

Viime viikolla kävinkin verikokeissa joissa otettiin ainakin AMH, FSH, LH ja CA12-5. Nämä otettu pari vuotta sitten ja olleet silloin ok. Lääkäri määräs ne nyt uudelleen IVF-hoitoja ajatellen. Toivon niin kovasti et ens kierrossa päästään jo kasvattelemaan muansoluja oikein urakalla.
 
Paljon tsemppiä kaikille, jospa ennemmin tai myöhemmin kaikilla tärppää! ❤

Te joilla on takana keskenmenoja, niin oliko ennen mahdollista verenvuotoa ja kipuja miten viitteitä tästä? Saitteko esim. missään vaiheessa vahvaa plussaa (leffaviivoja) testeihin?
En saanut leffaviivoja testeihin sillon kun meni kesken 6+2 Ja toinen jo joskus viidennellä viikolla. Lisäksi kaikki raskausoireet hävisi ennen vuotoa ja kipuja.

Tänä kesänä kohdunulkoisessa sain leffaviivat testiin ja raskausoireet jatkui leikkaukseen asti.
 
Paljon tsemppiä kaikille, jospa ennemmin tai myöhemmin kaikilla tärppää!

Te joilla on takana keskenmenoja, niin oliko ennen mahdollista verenvuotoa ja kipuja miten viitteitä tästä? Saitteko esim. missään vaiheessa vahvaa plussaa (leffaviivoja) testeihin?
Sain vahvan plussan ja digiin 3+ viikkoa. Mulla kehitys oli loppunut 6-7 viikkojen kiepeillä ja silloin mulla myös oireet väheni/katosi.. Selvisi kuitenkin vasta viikolla 12 kun vuoto alkoi :(
 
Flo ennustaa menkkoja jo lauantaina alkavaksi. Mitään menkkaoloja ei oo vielä ollu, eikä vielä sitä pari päivää aikaisemmin alkavaa tuhnuvuotoo. Mut kerkeehän tässä. Niin ja ei ole myöskään mitään erikoisia tärppioireitakaan. Valkkarii vaan vähän tulee edelleen.

Yritän olla testaamatta huomenna. Ne kyllä polttelee kovin tuol kaapissa. Siitä tulee jotenkin vaan niin tyhmä olo, kun aikaisin testaa ja negan saa. Et miks sitä ei voi odotella rauhassa. :D Yks mikä hillitsee on se, et herkkii testejä on enää jäljellä 3 ja normi testejä 1. Ovistestejä taasen kymmenkunta. Ei olis siis tarvetta tehä vielä uutta tilausta, jos en hassaa nyt kaikkia noita raskaustestejä. Pärjäisi hyvin viel yhen kierron.
 
Nuorena äidiksi
Alkaa kumottaa. Minkäänlaisia oloja ei ole sen viimeviikon sunnuntain jälkeen ja tajusin, et kohta viikko mennyt. Ja siitäkin tuntuu olevan ikuisuus. Viel ehkä ensviikolle tai seuraavalle uaklata aodottaa ennennkuin otan tikun käteen :'D
Eilen asiat oli niin sekasin ja olin niin shokissa ku sain kuulla et mul on sukulaisia biologisesti paljon enemmän kun uskoinkaan ja kerroin siitä luotettavalle taholle joka sano että hän tietää jo. Et mitä vittua? :O ei sit mulle oo sanonut.. :(
 
Oivoi, dpo 7 ja kp 20/26 ja päivä alkoi tutulla päänsäryllä kuten aina tässä kohtaa :(
Eilen olin jo vähän tärpin kannalla kun olin niin tajuttoman väsynyt että menin jo 21 nukkumaan ja yöllä näin hulluja unia, toki voi johtua stressaavasta elämästäkin tällä hetkellä. Sit kun nukun vatsallaan ni se ei tuntunut mukavalta ja hirvee paine oli tisseissä:oops:
Eilen lämmöt dippas ja tänään nousi mut niinhän mulla aina..et näistä nyt ei voi taas päätellä niinku yhtään mitään:ROFLMAO:
 
Eilen se pussukka vauvoineen sitten putosi pönttöön. Niin odotettu juttu, mutta aivan kamala järkytys. Nyt ehkä toipuminen voi viimein alkaa
Voi ei:cry::cry::cry:
Itsekin tuon kokeneena tiedän että on aivan hirveä kokemus ja näky jota ei unohda koskaan...nyt kuitenkin pääsette eteenpäin ja päivä tulee kun voitte yrittää uudestaan vaikka nyt tuntuu vaikealta...voimahalaus ❤❤❤
 
Täällä kp6 menossa ja ovistikutuspäivä 2
Olin varma että näistä olisin tiennyt jos viivat olisi saman tummuisia mutta kappas, tässä sitä ollaan. Eikai nämä vielä ole? Vuoto loppui vasta toissapäivänä, ja talleteltu jokapvä, vaikka tarkoitus oli lähempänä ovista, joka toinen pvä.

Mitä mieltä olette? Pihdataanko tänään ja talletellaan huomenna vai antaako mennä vain, miltä nämä viivat näyttää?

Aika liki vois olla jo plussaa. Aika ajoissa vaan jos vasta kp6? Ehkä testaisin vielä illalla uudestaan. Me ollaan yksityisellä hoidoissa niin sieltä ohjeistus on että ovisplussasta seuraavana päivänä yhdyntä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@hamsteri20 Meillä ei ole oikeastaan vikaa todettu, yli vuoden yrityksen jälkeen tulin raskaaksi (meni kesken). Sitten taas toisaalta on monia, joilla tiedossa ongelmia, mutta raskaaksi tulo onnistuu ja jopa suht nopeasti. Tuntuu että nää on ihan henkimaailman asioita... Katsoin että teilläkin vielä alle vuosi takana, täysin mahdollista että tärppi on tuloillaan.

@minttuni Sanos muuta, aina se epätoivo ja oon raskaan/en todellakaan oo -vatvominen alkaa kierron loppupäivinä!! Mulla on näkynyt plussa testissä viimeksikin jo dpo10, ehkä pitäs vaan tehä se testi silloin niin pääsis piinasta! En vaan tykkää testata, koska en halua tietää kemiallisesta raskaudesta ja toisaalta se yks viiva tikussa tuntuu surullisemmalta ku menkkojen alkaminen...
Kiva kuulla, että vuodenkin jälkeen voi tärppi käydä yllättäen! :) Oon niin samaa mieltä, että tuntuu ihan henkimaailman asioilta! Voi tietty olla että meilläkin vielä tärppää luonnostaan. Lähinnä olisinkin halunnut vain kuulla sen lääkäriltä. Nyt kun kävin lukemassa tuon diagnoosin "naisen hedelmättömyys" ja kun lääkäri puhui, että kun aukkari ei onnistu eli saattaa olla johtimet tukossa, niin alkoi ahdistamaan koko homma. Mutta ehkä tämäkin on vain vaihe tässä yrittämisessä, ja epävarmuus ahdistaa varmaan eniten.
 
Paljon tsemppiä kaikille, jospa ennemmin tai myöhemmin kaikilla tärppää!

Te joilla on takana keskenmenoja, niin oliko ennen mahdollista verenvuotoa ja kipuja miten viitteitä tästä? Saitteko esim. missään vaiheessa vahvaa plussaa (leffaviivoja) testeihin?
Ekat 2 varhaista km alkoi verenvuodolla niistä haaleat viivat ja osasin epäillä et näinköhän jatkuu. Kolmannesta sain hyvin vahvistuvat viivat ja kaikki maailman raskausoireet oli ja mieli luottavainen. Alkio sykkeineen nähtiin ja oksennus ja oireet antoi kovaa luottoa jatkumiselle mut niin vaan nt ultrassa syke oli pysähtynyt ja diagnoosina keskeytynyt keskenmeno, oli ihan hirveä shokki kun en osannut epäillä yhtään.
 

Yhteistyössä