Toiveissa vauva 2021

Minusta tuo näyttää aika samalta kuin itsellä oli dpo 10. Silmin sen näki, oli vaikea saada kameraan.



Tai no oikeastaan mä nään sulla viivan selkeämmin.
Mä täs just muistelin etten ookaan tainnu koskaan testata pregcheckillä näin varhaisessa vaiheessa, et aina sofilla tai apteq herkkä tms. Pregcheckillä vasta dpo 13->
Pakko varmaan hakea vielä jostain kaupasta mökille mennessä paketti tai kaks pregcheckiä mukaan, en kyllä jaksa varmaa koko juhannusta tätä arvailua :D jännittää kyllä vahvistuuko tällä kertaa :love:
 
Vihdoinkin digissä 2-3 Nyt vain jäämme odottelemaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja nyt voi rauhallisin mielin viettää Juhannusta!

Ihanaa Juhannusta kaikille ja tsemppiä piinailijoille

@Titi-Love Toivottavasti viiva alkaa vahvistumaan
Ai että ihanaaaa! Oliko nyt kolmas digi jonka teit? Mä täällä käyn lähes päivittäin katsomassa et miten sulla raskaus etenee xD <3 tää on jotenkin niin koskettanut mua, ku oot niin kauan yrittänyt ja kärsinyt kaikenmaailman kivuista ym.! Joo, tiedän, musta on tullut ihan tolkuton pehmo ton oman pienen tuhisijan myötä... :D
 
Ai että ihanaaaa! Oliko nyt kolmas digi jonka teit? Mä täällä käyn lähes päivittäin katsomassa et miten sulla raskaus etenee xD <3 tää on jotenkin niin koskettanut mua, ku oot niin kauan yrittänyt ja kärsinyt kaikenmaailman kivuista ym.! Joo, tiedän, musta on tullut ihan tolkuton pehmo ton oman pienen tuhisijan myötä...
Kolmas digi joo :) Se toisena tehty oli varmaan siinä ja siinä, et oisko vaihtunu 2-3 seuraavana päivänä. Ja voi että, ihana sinä ❤ Kyyneleet vieri poskelle. Ei tätä oikein vieläkään voi käsittää, kun niin kauan yritti ja tosiaan ne kivut, jotka kyl aiheutti huolta ja murhetta. Mietin yksi pvä, että oli niin hilkulla, etten alottanu pillereitä tän kierron alussa, mutta ystävä ja te täällä tsemppasitte kokeilemaan s.lääkkeillä ensin, jos olisi helpotusta. En olisi nyt tässä ilman kaikkien tukea ❤ Hitaasti nousee ilmeisesti minulla hcg, mut toivottavasti se ei merkkaa mitään huonoa.
Oireet tulee ja menee. Rinnat sivuilta tosi kipeät ja nännit hellät. Parina aamuna saanut yökkiä ja selkää polttelee vaihtelevasti, mutta yritän nyt nauttia ja malttaa odottaa, että näkee onko kaikki ok :love:
 
Tein apteekin 10 mIU/ml testin kun en nyt malttanut enää ootella viikonloppuun ja eipä siinä näy kun ihan haalean haalea viivanpaikka niin tulkitsisin kyllä melkoisen puhtaasti negaksi :(. Onks teillä noi Apteq merkkiset antanu viivanpaikaa? Voi että helle ja menkat ei kyllä nyt kiinnostais yhtään juhannussuunnitelmiin.
 
@Titi-Love oi vahvistumisia sulle sinne!!

Täällä tehty piinapäivillä seuraavanlaisia havaintoja: dpo 0-4 alavatsan juilimista ja vv tahmaista, dpo 5/6 tuntui kerran tuikkimista ja vv muuttunut voidemaiseksi. Mun muistaakseni oviksen jälkeen vv on melkein loppunut kokonaan. Pidetään kuitenkin jalat tiukasti maassa, kun peiton heiluttelu oli niin paljon ennen ovista.
Täällä myös samat oireet, mutta pidän myös jalat maassa ja yritän elää normaalisti:X3:
 
  • Rakkaus
Reactions: Hipposka
Onnea plussista ja haamuille vahvistumisia!!

ON: tänään viimeinen ultra ennen IVF:ää. Lääkäri laski munasolut ja nyt niitä oli 42. Hän arvioi, että n. 20 tarpeeksi isoa saattaisi olla punktiossa. Samantien sanoi myös ettei tuoresiirtoa voi tehdä, vaan kaikki hyvät alkiot menevät pakkaseen. Hyperstimulaation riski olisi liian suuri, jos raskautuisin. Ehkä se on ihan hyvä, sillä olo on jo nyt aika tukala. Selkää särkee ja tuntuu, että kävelykin on hidasta.

Punktio on ensi ke. Ilokseni joudun pistämään vielä maanantaina kaksi Gonapeptyl -irrotuspiikkiä. Onneksi pistelypäivät vähenee koko ajan!
 
Onnea plussista ja haamuille vahvistumisia!!

ON: tänään viimeinen ultra ennen IVF:ää. Lääkäri laski munasolut ja nyt niitä oli 42. Hän arvioi, että n. 20 tarpeeksi isoa saattaisi olla punktiossa. Samantien sanoi myös ettei tuoresiirtoa voi tehdä, vaan kaikki hyvät alkiot menevät pakkaseen. Hyperstimulaation riski olisi liian suuri, jos raskautuisin. Ehkä se on ihan hyvä, sillä olo on jo nyt aika tukala. Selkää särkee ja tuntuu, että kävelykin on hidasta.

Punktio on ensi ke. Ilokseni joudun pistämään vielä maanantaina kaksi Gonapeptyl -irrotuspiikkiä. Onneksi pistelypäivät vähenee koko ajan!
Tsemppiä! Enää ei oo kauan punktioon! Tehdäänkö niitä PAS hoitoja ens kierron aikaan vai oliko nekin kesälomalla? Mehän melkein törmäillään klinikalla, tai siis mun inssi ajoittuu kans johonkin ehkä just keskiviikolle. (Tai näin laskeskelin :D)
 
Suunnilleen samoihin aikoihin piinailijat @Hipposka @Hannaah @Jjenn @Mirella92 mitkä fiilikset?:X3::love: Onko oireita, tuntemuksia, veikkauksia?:D

Täällä ihan perinteisiä mitkä voi viitata kumpaan vaan. Tissit vähän aristanut ja jotain vihlaisuja etenkin vasemmassa (dpo4, dpo5 ja tänään dpo7), väsymystä ehkä tavallista enemmän, lämpö oli äsken 37.2 (tosin iltalämpö ja kuuma muutenki:LOL:) jaja ehkä ihan pientä nippailua alavatsalla ihan hetkittäin. Ja ehkä tavallista enemmän, muttei mitenkään runsaasti vv:tä. Kaiken kaikkiaan ollut tosi hyvä, rento ja rauhallinen fiilis :) Ei fiiliksiä kumpaankaan suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suunnilleen samoihin aikoihin piinailijat @Hipposka @Hannaah @Jjenn @Mirella92 mitkä fiilikset? Onko oireita, tuntemuksia, veikkauksia?

Täällä ihan perinteisiä mitkä voi viitata kumpaan vaan. Tissit vähän aristanut ja jotain vihlaisuja etenkin vasemmassa (dpo4, dpo5 ja tänään dpo7), väsymystä ehkä tavallista enemmän, lämpö oli äsken 37.2 (tosin iltalämpö ja kuuma muutenki) jaja ehkä ihan pientä nippailua alavatsalla ihan hetkittäin. Ja ehkä tavallista enemmän, muttei mitenkään runsaasti vv:tä. Kaiken kaikkiaan ollut tosi hyvä, rento ja rauhallinen fiilis Ei fiiliksiä kumpaankaan suuntaan.
Ei vielä ainakaan mitään erityistä. Pientä vatsakipua ja valkovuotoa ja tänään dpo5 ja vähän enemmän valkovuotoa. Ihan rennosti yritän ottaa :X3:
 
@3milia täällä vv tuntunu tänään vähenevältä, mutta jano on edelleen ollut koko päivän todella kova. Mulla ei normaalisti ole janon tunnetta oikeastaan ollenkaan. Tänään tuntui tuntemuksia hetken samassa kohdassa kuin dpo 5. Suurella varauksella mennään ja jalat pidetään maassa, sillä olishan tosiaan tärppi tässä kierrossa jo todellinen ihme. :rolleyes:
 
@3milia täällä vv tuntunu tänään vähenevältä, mutta jano on edelleen ollut koko päivän todella kova. Mulla ei normaalisti ole janon tunnetta oikeastaan ollenkaan. Tänään tuntui tuntemuksia hetken samassa kohdassa kuin dpo 5. Suurella varauksella mennään ja jalat pidetään maassa, sillä olishan tosiaan tärppi tässä kierrossa jo todellinen ihme.
Siis mulla kans on ollut tosi kova janon tunne tänään ja varsinkin eilen illalla! Oli suu ihan kuiva :eek: Osuko teillä miten tallettelut (jos saa udella), en muista ootko maininnut? :)
 
Siis mulla kans on ollut tosi kova janon tunne tänään ja varsinkin eilen illalla! Oli suu ihan kuiva Osuko teillä miten tallettelut (jos saa udella), en muista ootko maininnut?
Joo vettä saa lipittää ihan jatkuvasti ja sen seurauksena sitten pissallakin juosta. :D Mutta eiköhän se liity mulla näihin helteisiin eikä plussaan. Tässä kierrossa saatiin talleteltua joskus dpo -5, joka on toki jo 100% enemmän kuin edellisessä kierrossa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92 ja 3milia
@lovecoco Täällä kans tosi turvonnu olo! Katoin eilen peilistäki et härrekuud, missä vaiheessa oon lihonu näin paljon :D Syynä turvotukseen voi kyl olla nää helteet.. Musta ainaki tuntuu et kaikki nesteet on ihan jumahtanu kroppaan!

Heräsin tänään 4.30 ja sen jälkeen en oo enää nukkunut o_O Kävin tossa jo tunnin kävelylläki koirien kanssa :D Pakko kyl nukkuu tänään päikkärit et jaksaa riekkua juhannuksen miehen siskon 4 ja 2v lasten kanssa :D

Menkat ei oo vieläkään alkanu! :eek:
 
Suunnilleen samoihin aikoihin piinailijat @Hipposka @Hannaah @Jjenn @Mirella92 mitkä fiilikset? Onko oireita, tuntemuksia, veikkauksia?

Täällä ihan perinteisiä mitkä voi viitata kumpaan vaan. Tissit vähän aristanut ja jotain vihlaisuja etenkin vasemmassa (dpo4, dpo5 ja tänään dpo7), väsymystä ehkä tavallista enemmän, lämpö oli äsken 37.2 (tosin iltalämpö ja kuuma muutenki) jaja ehkä ihan pientä nippailua alavatsalla ihan hetkittäin. Ja ehkä tavallista enemmän, muttei mitenkään runsaasti vv:tä. Kaiken kaikkiaan ollut tosi hyvä, rento ja rauhallinen fiilis Ei fiiliksiä kumpaankaan suuntaan.

Mulla on tullut oviksesta asti aika paljon vv:tä, semmoista valkuaismaista mut vaan keltaisen värisenä. Viime kierrossa oli kyllä melko kuivaa vv:n suhteen ja nega tuli. Taas kuopuksen raskaudesta kiinnitin huomiota runsaaseen valkovuotoon, jännä nähdä enteileekö nyt plussaa. Mulla oli myös semmoista ihmeellistä tuikkimista ja vihlontaa tietyssä kohdassa kohtua dpo 5 tai 6 riippuen kumpi päivä mulla on oikea. Ja eilen tuli kunnon repäisykipu yskiessä alavatsaan, mut muistaakseni mulla tuli jonkunlaista repäisykipua aivastaessa pari kertaa viime kierrossakin. Lämpö on noususuussannassa, mut mulla olevinaan tuli lämpödippi jo dpo 3-4 niin se nyt tuskin ainakaan on niillä päivillä tarkoittanut yhtään mitään. Vielä ihan toiveikas olo, jännityksellä odotan kuinka käy.

Milloin te muut ajattelitte testata? :giggle:
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

19.6.2020

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★


Rimaleli.......................kp 71/30
Millimetrii...................kp 51/27-29
Eliana...............................kp 45/31-38
Haaveilija93....................kp 37/?
Hannaah................................kp 37/?
Äitimamino................kp 36/27-28
Lillanna.............................kp 33/28-42
Mariija_.......................kp 32/32-43
Vindy.............................kp 32/29-33
lulube..............................kp 31/29
Futurmama..................kp 31/29-34
Brunet82.......................kp 31/26-28
Puolu...............................kp 30/30-32
Hipposka......................kp 28/29-32
bellaella22050909..........kp 28/23
Napsunen.....................kp 28/30
Titi-Love....................kp 28/28-30
Persikka123.....................kp 28/32-35
helmikorvakoru......kp 25/27-28
Wanti......................kp 24/34-48
Kirjoh89.....................kp 24/28
Minouche...................... kp 23/23
3milia............................kp 23/25-28
Jjenn...............................kp 23/29-33
Mirella92....................kp 22/28
Keisarinna85..............kp 22/24-27
Piipaa93....................kp 21/27-28
Iinesankka82............kp 20/?
Melissa86.....................kp 20/30-36
Amadecasa...............kp 19/31-55
Zennuli..........................kp 18/25-28
Lovecoco.....................kp 18/30
Mimmi92..................kp 15/26-30
Tiukuna......................kp 15/29-31
Mysteerio......................kp 11/30
Töppönen_....................kp 11/26
Alinna86.........................kp 11/28
Sinisilmät.........................kp 11/27
LaTila...................................kp 10/27
Mamtobe............................kp 10/28
Eeva650.........................kp 9/28-42
Shibali..............................kp 6/24-30
Minttuni...........................kp 5/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Persikka123......................dpo 14
Puolu......................................dpo 13
Lulube...................................dpo 13
Titi-Love...............................dpo 12
Kirjoh89...............................dpo 11
Hipposka.............................dpo 8
3milia......................................dpo 8
Hannaah............................dpo 7-8
Jjen.........................................dpo 7
Mirella92............................dpo 6-7
Iinesankka82..................dpo 5
Lillanna................................dpo 5
Wanti.....................................dpo 4
Lovecoco............................dpo 4
amadecasa.......................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 

Yhteistyössä