En muista niistä muuta kuin pahoinvoinnin Mut niissä oli se tunne jo ennen plussaa, että on raskaana. Tässä sitä tunnetta ei ole ollut kertaakaan. Eihän tässä auta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta.@Kasikuus tosi kurjaa että joudut näin jännittämään! Onko sulla aiemmissa raskauksissa ollut paljon oireita? Mietin kun eihän kaikille edes tuu mitään. Ja viikkojen puolesta en pitäis ollenkaan kummana vaikka kaikki raskausoireet ja tummat testiviivat tulis vasta hetken päästä. Täällä on sormet ristissä sun puolesta!
Omista tuntemuksista: nyt on sellainen olo että oon joko raskaana tai saamassa vatsataudin. Tai molempia. Alamahassa on menkkamaisia jomotuksia ja olo on ajoittain aika etova. Nyt on ehkä (en oo tikuttanut) dpo11, enkä oikein tiedä voisiko raskaus edes tässä vaiheessa vielä näin tuntua. Olin ajatellut testata ens torstaina jos menkkoja ei siihen mennessä näy, mutta nyt käväisi mielessä että pitäisikö jo nyt testata että osaisin ottaa tän vatsatautina jos testi ois nega. Nyt tietty koko ajan elättelen toivetta että tää mikään mahapöpö oo
Mulla oli puhti.fi kautta se raudanpuutteen tutkimuspaketti, maksoi 49€ ja sisälsi ferritiinin, CRP:n ja täydellisen verenkuvan (sis. hemoglobiinin)Paljonko tuo ferritiinin mittaus maksaa ja saiskohan sen työterveyden kautta?
Mulla on hemoglobiini on aina ollut hyvä, yleensä n. 140, että sinänsä ei varmaan rauta-arvoissa vikaa.
Mulla otettiin aika laajasti mittauksia 3v sitten. Arvot on voinut tietenkin muuttua mutta silloin kilpirauhasarvot oli normaalit 2,09 (viite 0,4-4.5) ja AMH 8,51 (viite 0,9-9,9)
Joku oli huolissaan paineen tunteesta. Mulla oli kans kovaa paineen tunnetta viime kierrossa oviksen aikoihin kp 10-15! Meni oviksen jälkeen itestään ohi. Nyt ei ole vielä ollut mitään kp11.
Me lähdetään tänään mökille mies poppoon kanssa ja tullaan su iltana takas Jospa se miespoppoo saa mun ajatuksia muualle. Nyt ehkä kaipais sitä yhtä naisystävää mukaan, jolle vois puhua, mutta ei tähän porukkaan kuulemma sovi kuin yksi nainen ja se oon minä@Kasikuus menkkajomot on mun mielestä oire siinä missä muutkin! ja jos on 4+0 niin sehän on vasta sitä aikaa kun testiin ns. pitäs vasta tullakin se positiivinen! Tohon aikaanhan yleensä ne menkat vasta jää pois! Mieti miten moni on tietämättään raskaana, ja saa tietää vasta joskus parin kolmen kuukauden päästä. Ehkä voisitte tehdä miehen kans nyt vklp jotain mikä sais ajatukset kokonaan muualle, ettei ehtis miettiin koko ajan?
Selkeät plussathan nuo ovat. Ja eikös alkuraskauden vuodot oo normaali asiaAlko vuotaa jotain ruskeaa Ja testit melkein 4h pidätyksellä tällaiset
Pitäis varmaan soittaa neuvolaan ja kysyä asiaa. Vai suoraan tk?Ainakin on vahvistunut! Pieni vuoto voi olla vielä ihan normaalia. Kovasti jaksamisia nyt epätietoisuuden kanssa! Varmaan voisi tulla digiin jo 2-3, mutta nekin on vähän siinä ja tässä että voi näyttää alhaisia viikkoja ja kaikki ok. Stressaisi vaan. Saisitko mahdollisesti hcg lähetteen? Jos pystyisi käydä pari kertaa kattomassa että tuplaantuuko.
Juu riskiraskaus.Varmaan neuvolaan. Sano vaikka et oot jo hetken saanu haaleita viivoja ja vuotaa. Luulis saavan lähetteen.
Muoks. Ja kun sulla tais olla riskiraskaus?