Joo ei täs auta kuin odotella En mä nyt tiedä mitä se sormus sormessa muuttaa, mutta oishan se kiva lisä tähän suhteeseenMe ollaan oltu 7 v yhdessä ja ei ole sormuksia näkynyt. Mies kyllä kertonut, että hän haluaa sitten kosia. Odotellaan..
Joo ei täs auta kuin odotella En mä nyt tiedä mitä se sormus sormessa muuttaa, mutta oishan se kiva lisä tähän suhteeseenMe ollaan oltu 7 v yhdessä ja ei ole sormuksia näkynyt. Mies kyllä kertonut, että hän haluaa sitten kosia. Odotellaan..
Kyllä se mukava juttu olisi ja varsinkin naimisiinmeno kiinnostaa, voin mennä vaikka suoraankin, mutta odotellaan odotellaanJoo ei täs auta kuin odotella En mä nyt tiedä mitä se sormus sormessa muuttaa, mutta oishan se kiva lisä tähän suhteeseen
Meillä meni niin että ollaan tunnettu hyvin lapsesta saakka, anoppini hommasi joskus 13-14 vuotiaana mulle ekat kesätyöpaikatkin.Yhdyn minäkin keskusteluun valmiudesta. Itse olin valmis vauvaan varmaan vuoden seurustelun jälkeen, mutta mies ei. Hän niin paljon nuorempi kuin minä ja olikin täyttämässä vasta 20v kun aloimme seurustelemaan, joten ei ihmekään, kun hän ei ollut valmis vuoden jälkeen Hän myös sen verran vanhoillinen, että juurikin perusasiat oltava kunnossa, talous, työpaikka, koti ja tasapainoinen elämä muutenkin. Noh, minä lopetin vauvahaaveet, kun olin siinä uskossa, että en saa lapsia tehdä enää sektioiden takia ja mieskin sen tiesi, että lapsia ei voida saada. Joten kai hän sit ajatteli, että turha siitä haaveilla. Vuodet kuitenkin vieri eteenpäin ja pikkusen vaja 4v seurustelun jälkeen rupesimme kuitenkin puhumaan, että mitäs jos kuitenkin.. Jospa saisimme luvan raskauteen. Silti miehellä oli se periaate, että ensin kuitenkin vakityöpaikat saatava. Ja molemmat saimmekin siitä piakkoin vakipaikat syksyllä 2018. 2019 alkuvuonna lähdimme lupaa raskauteen kyselemään ja lupa saatiin 05/19 ja tässä ollaan, edelleen yrittämässä.
No mut suurin osa perusasioista kunnossa, työpaikka, koti (oma talo alkaa nousee kuukauden päästä) , talous ja tasapainoinen elämä. Minähän tässä vielä sitä kihlausta odotan, jota ei meinaa kuulua
Kuinka nopeasti teillä on muuten kihlaus ja häät tapahtunut? Minä olen ihan alusta asti toivonut nopeaa kihlautumista, mutta ei sitä näin kohta 6v jälkeen ole vieläkään tullut Mies aina sanonut, että hän menee tasan kerran kihloihin ja naimisiin, ni ei varmaan siksi hätäile. Mutta hän myös sanoi, että jos hän jonkun kanssa lapsen tekee, niin siinä hän myös pysyy, joten mis ihmeessä mun sormus on? Hätäilenkö turhaan?
Mua lähinnä naimisiinmeno ahdistaa, koska mies vanhoillisena haluaa kirkossa naimisiin ja mulle se on yks kauheimmista ajatuksista Paniikkihäiriöisenä ja nopeasti ahdistuvana väkijoukossa ajatuskin alttarille kävelystä muiden läpi tuntuu ihan hirveältä.. Hyvä etten saa kohtausta jo ajatuksestakin Maistraatti/kesämökki häät ois mulle se passeliKyllä se mukava juttu olisi ja varsinkin naimisiinmeno kiinnostaa, voin mennä vaikka suoraankin, mutta odotellaan odotellaan
Mitä ihmettä, meillä mies haluaa myös isot häät, ei taitaisi edes 100 vierasta riittää - minä haluan maistraatti/kesämökkihäät Tykkään olla vieraana juhlissa, mutta en itse tykkää olla keskipisteenä, se jotenkin ahdistaa. Parasta on, kun saan olla auttamassa, mennä välillä takahuoneeseen valmistelemaan juttuja jne. Saa hetken hengähtää.Mua lähinnä naimisiinmeno ahdistaa, koska mies vanhoillisena haluaa kirkossa naimisiin ja mulle se on yks kauheimmista ajatuksista Paniikkihäiriöisenä ja nopeasti ahdistuvana väkijoukossa ajatuskin alttarille kävelystä muiden läpi tuntuu ihan hirveältä.. Hyvä etten saa kohtausta jo ajatuksestakin Maistraatti/kesämökki häät ois mulle se passeli
Voi vitsit, olispa tää nyt sitäNoniin ja siis unohtuu raportoida tärkein. Olen nyt monta kiertoa ollut mittamatta aamulämpöjä, kun se lisää stressiä. Tänään mittasin, 37.1. Eipä ole flon mukaan ollut näin korkealla koskaan. Siis heti innostuin! Miehelle sanoin, että on lämpöä. Se heti kysyi, onko korona. Hetken oli hiljaa ja kysyi, onko se merkki vauvasta. En kestä jos ei ala jo pikkuhiljaa onnistumaan!
No todellakin, hitsi miten jännittää!Me odotetaan aika samaan aikaan menkkojen poisjääntiä! Mulla pitäis ens la olla kp1. Tietty toivon ettei ei olis, mutta tärppi on melko epätodennäköinen ja mulla ei oo yhtään mitään tuntemuksia. Silti tilaisin plussa-aallon tulevaan viikonloppuun ja itselle paikan siihen aaltoon
@Äiti2019, @wbä ja @Puolu, mä liityn teidän piinailukerhoon - mulla menkkojen pitäis alkaa ens lauantaina.
Eilisiltaisten outojen fiilisten tarkkailu jatku tänään ja aamulla kävin vessassa ja paperiin tuli tuhrua (normaalisti mulla ei oo mitään välivuotoja, menkat alkaa aina tasan sillä kellon lyömällä kuin pitääkin) ja päivällä vatsaa vihloi pariin otteeseen ihan yllättäen. Joko tässä uskaltaa innostua
me ruvettiin tosiaan seurustelemaan kun mies oli 14 vuotta ja minä 15 vuotta. Mentiin kihloihin n. 18 vuotiaina ja naimisiin mentiin 22 vuotiaina ja nyt ollaan siis 25 vuotiaita. Itse olisin ollut valmis jo aiemmin kihloihin, mutta tuo oli kyllä oikein oiva aika meille. Mieheni kosi ennen armeijan alkua.Yhdyn minäkin keskusteluun valmiudesta. Itse olin valmis vauvaan varmaan vuoden seurustelun jälkeen, mutta mies ei. Hän niin paljon nuorempi kuin minä ja olikin täyttämässä vasta 20v kun aloimme seurustelemaan, joten ei ihmekään, kun hän ei ollut valmis vuoden jälkeen Hän myös sen verran vanhoillinen, että juurikin perusasiat oltava kunnossa, talous, työpaikka, koti ja tasapainoinen elämä muutenkin. Noh, minä lopetin vauvahaaveet, kun olin siinä uskossa, että en saa lapsia tehdä enää sektioiden takia ja mieskin sen tiesi, että lapsia ei voida saada. Joten kai hän sit ajatteli, että turha siitä haaveilla. Vuodet kuitenkin vieri eteenpäin ja pikkusen vaja 4v seurustelun jälkeen rupesimme kuitenkin puhumaan, että mitäs jos kuitenkin.. Jospa saisimme luvan raskauteen. Silti miehellä oli se periaate, että ensin kuitenkin vakityöpaikat saatava. Ja molemmat saimmekin siitä piakkoin vakipaikat syksyllä 2018. 2019 alkuvuonna lähdimme lupaa raskauteen kyselemään ja lupa saatiin 05/19 ja tässä ollaan, edelleen yrittämässä.
No mut suurin osa perusasioista kunnossa, työpaikka, koti (oma talo alkaa nousee kuukauden päästä) , talous ja tasapainoinen elämä. Minähän tässä vielä sitä kihlausta odotan, jota ei meinaa kuulua
Kuinka nopeasti teillä on muuten kihlaus ja häät tapahtunut? Minä olen ihan alusta asti toivonut nopeaa kihlautumista, mutta ei sitä näin kohta 6v jälkeen ole vieläkään tullut Mies aina sanonut, että hän menee tasan kerran kihloihin ja naimisiin, ni ei varmaan siksi hätäile. Mutta hän myös sanoi, että jos hän jonkun kanssa lapsen tekee, niin siinä hän myös pysyy, joten mis ihmeessä mun sormus on? Hätäilenkö turhaan?
Sinulla on kyllä nyt niin lupaavat oireet! Kädet varpaita myöten ristissä, että nyt teillä onnistaa!Noniin ja siis unohtuu raportoida tärkein. Olen nyt monta kiertoa ollut mittamatta aamulämpöjä, kun se lisää stressiä. Tänään mittasin, 37.1. Eipä ole flon mukaan ollut näin korkealla koskaan. Siis heti innostuin! Miehelle sanoin, että on lämpöä. Se heti kysyi, onko korona. Hetken oli hiljaa ja kysyi, onko se merkki vauvasta. En kestä jos ei ala jo pikkuhiljaa onnistumaan!