Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/dSJ1dr

Sinne meni hyvät fiilikset tästä mahd. Raskaudesta. Hädin tuskin nähtävä v punainen haamujen haamuviiva, ei ainakaa vahvistunut eilisestä, ja dpo 11 on aina raskauksissa ollu tosi selkeä haamu, jopa tunnin pissalla. Kerkisin yhden kuvan ottaa ennen ku muut palas ja se ei oikein kohdistanut, nii piti harmaaksi muuttaa että ees vähääkään viiva näkyy.
Ok, oli laimea pissa, koska kävin just puol tuntia - tunti sit vessassa, mutta en usko enää raskauteen. Eli juon illalla yhden tai kaks lonkeroa. Eipä ainakaa muut epäile sit mitään.

Joko nää sofit on nykyään oikeesti näin törkeitä, tai sit taas kemiallinen. Tai jotain. Ainakin hirveen pms oireet alkaa puskea pintaan, ärsytys ym. Niin kai se vuotokin taas ens viikolla alkaa

https://aijaa.com/OSJr1N värillisenä
Kyl tossa viiva näkyy. Noilla saa helposti kyllä viivanpaikkoja mutta niistä ei noin selkeätä kuvaa saa otettua. Ja ovat kyl värittömiä. Sun viivassa on kuitenkin Selkeesti väriä. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! ☺ Ja hcg:n nousu on eri raskauksissa eri lainen et ei voi välttämättä vertaa. Sulla kuitenkin viel tosi aikaiset dpo:t. Mutta joo ihan rauhassa lonkeroa voit ottaa ei vielä vaikuta yhtään mihinkään. Itse ainakin oon päättänyt et pakko elää normi elämää siihen et menkat oikeesti myöhässä koska aina voi olla kemiallinen tms ja aika raskasta jos joutuu jatkuvasti turhaan rajoittaan elämää.
 
Pakko tulla tänne fiilisteleen. Ensimmäistä kertaa lämpöjen seurailun aikana meinaan mulle tuli lämmössä dippi ☺ Otin aamulla lämmön yövuoron jälkeen ja oli yllättäen 36.4 ( enempi mietin et ois korkeampi kun oikee aamulämpö koska olin ollut hereillä yön). Vuorotyöntakia mun lämpöjen mittailu muutenkin vähän heittelee mut aika hyvin on yleensä vertailu kelpoista ollut lämmöt kunhan aamupäivästä ottaa. Illaksi sit nousee Selkeesti.

https://aijaa.com/fWNlCc
 
voi ei @Titi-Love :( Mä pidän silti peukkuja että oisit väärässä ja plussa vahvistuiskin pian ja menkat ei alkaiskaan <3

Ihanaa @Kasikuus että fiilis on hyvä silti :love: Toivottavasti nyt tuleva kierto viimein ois teidän :love:

Kysymys kokeneemmille ovistestaajille: Vahvistuuko teillä ovistestit aina ns. loogisesti vai heitteleekö testiviivan vahvuudet ennen ovisplussaa? Eilen aamupäivällä oli testiviiva jo tosi lähellä kontrolliviivaa mutta mun mielestä kuitenkaan ei ihan vielä plussa, ihan hitusen haaleempi oli ainakin reunoilta. Mutta sitten sen jälkeen ovistesteissä testiviiva ollu hailakampi jo selkeemmin. Eli olikohan se ovis jo enkä vaan saanut napattua sitä testiin, vai voiko se vielä tulla vaikka testiviiva kävikin välillä tummempana kunnes palas taas haaleemmaks? Eka kierto siis kun testaan tikuilla ovista, yhdessä kierrossa testasin digillä mut en saanut ovista kiinni kun varmaan testasin väärään aikaan ja liian harvoin... niin ei oo kokemusta... No, oottelen tässä nyt pari päivää vielä tapahtuuko jotain, ei toisaalta oo mitään selkeitä muitakaan tuntemuksii et ois ovis ollu, niin saa nyt nähdä tuleeko ollenkaan ja jos, koska. Myöhässä ainakin joten tästäkin tulee selkeesti normia vähän pidempi kierto kuten edeltäväkin oli...

Muoks. oi miten jännää @Zennuli :love: Pidetään peukkuja et meinais kiinnittymistä:X3:
 
  • Rakkaus
Reactions: Titi-Love
voi ei @Titi-Love Mä pidän silti peukkuja että oisit väärässä ja plussa vahvistuiskin pian ja menkat ei alkaiskaan <3

Ihanaa @Kasikuus että fiilis on hyvä silti Toivottavasti nyt tuleva kierto viimein ois teidän

Kysymys kokeneemmille ovistestaajille: Vahvistuuko teillä ovistestit aina ns. loogisesti vai heitteleekö testiviivan vahvuudet ennen ovisplussaa? Eilen aamupäivällä oli testiviiva jo tosi lähellä kontrolliviivaa mutta mun mielestä kuitenkaan ei ihan vielä plussa, ihan hitusen haaleempi oli ainakin reunoilta. Mutta sitten sen jälkeen ovistesteissä testiviiva ollu hailakampi jo selkeemmin. Eli olikohan se ovis jo enkä vaan saanut napattua sitä testiin, vai voiko se vielä tulla vaikka testiviiva kävikin välillä tummempana kunnes palas taas haaleemmaks? Eka kierto siis kun testaan tikuilla ovista, yhdessä kierrossa testasin digillä mut en saanut ovista kiinni kun varmaan testasin väärään aikaan ja liian harvoin... niin ei oo kokemusta... No, oottelen tässä nyt pari päivää vielä tapahtuuko jotain, ei toisaalta oo mitään selkeitä muitakaan tuntemuksii et ois ovis ollu, niin saa nyt nähdä tuleeko ollenkaan ja jos, koska. Myöhässä ainakin joten tästäkin tulee selkeesti normia vähän pidempi kierto kuten edeltäväkin oli...

Muoks. oi miten jännää @Zennuli Pidetään peukkuja et meinais kiinnittymistä
Mulla ainaki se ovis plussa voi näkyy jollain testeillä silleen et se viiva ei oo tasavahva ☺ et on vaan osa viivasta tumma elo voisko eilinen ollut sulla jo plussa?
 
Mulla ainakin ovisviivan vahvuus riippuu merkistä. Onestep antaa parhaimmillaan just ja just tasavahvaa, mutta oon sit kokeillu jollain muulla testillä, ja sillä ollut selkeä plussa.

Yleensä testaan kerran päivässä samaan kellonaikaan, mut sit ku rupee vahvistumaan, niin sit 2x päivässä. Ja sen jälkeen vielä 1-2 päivää siihen asti kunnes ensimmäinen vähänki haaleempi viiva tulee. Tällä tavoin saan sen parhaimman huipun pongattua :) Mulla kyllä aina vahvistunut ihan loogisesti, et siihen en osaa kommentoida. Mut säännöllisyys testaamisessa on paras tapa löytää ovis, jos ei siis lähtökohtasesti pitäis mitään sen kummempaa ongelmaa siinä olla :)
 
Mulla tuo vaun kiinalainen kalenteri pitää paikkansa, mut noita on muutamaa erilaista, ja ne kaikki ei pidä paikkaansa :) ja jossain lukenut on et kiinalaiseen kalenteriin pitäs käyttää kiinalaista kuukalenteria laskettaessa omaa ikäänsä hedelmöityshetkellä. (eli +9kk oli jossain ohjeessa)
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Kyl tossa viiva näkyy. Noilla saa helposti kyllä viivanpaikkoja mutta niistä ei noin selkeätä kuvaa saa otettua. Ja ovat kyl värittömiä. Sun viivassa on kuitenkin Selkeesti väriä. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Ja hcg:n nousu on eri raskauksissa eri lainen et ei voi välttämättä vertaa. Sulla kuitenkin viel tosi aikaiset dpo:t. Mutta joo ihan rauhassa lonkeroa voit ottaa ei vielä vaikuta yhtään mihinkään. Itse ainakin oon päättänyt et pakko elää normi elämää siihen et menkat oikeesti myöhässä koska aina voi olla kemiallinen tms ja aika raskasta jos joutuu jatkuvasti turhaan rajoittaan elämää.
Tuo vaan kun haamu hitusen haaleampi kuin eilen, ja toivoin että olis vahvempi. Tosin olin pitänyt tehdä aamun tokasta, ku se on mulle aina paras raskauden testaamineseen. Mut nyt ei ollu tilaisuutta. Otan yhden lonkeron ja yritän unohtaa koko asian loppu mökkeilyksi :)
Toivottavasti maanantaina olis tilanne toinen.
On käyny kyllä yhdes raskaudes niin et dpo 11 selkeä haamuviiva mut dpo 12 ei näkyny oikein mitään,mut samana iltana vahvemmassa pissasta näkyi sit taas paremmin. Et toivottavasti olis kyse jostain tälläsestä nytki.
 
Kiitos teille @rubikinkuutio , @Zennuli , @Jusperi ja @minttuni kommenteista, kokemuksesta ja vinkeistä ovistestien suhteen :) Mulla One stepin liuskat, kuivuttuaan oli kyllä tasavahva se eilinen testi mutta sen ohjeiden mukasen ajan puitteissa tosiaan ihan hitusen haaleampi. No, täytyy nyt jatkaa testailuu ja jos ei tummene niin ehkä se eilinen oli sit plussa. Eipä sillä sinänsä välii kun talletteluita tässä tehdään joka toinen päivä jokatapauksessa. :) Pitänee hommata digi sit ens kiertoon jos testailen sillonkin, toi oli hyvä vinkki et vaihtaa siihen kun alkaa vahvistuun noi liuskat (y)
 
@Shibali mulla ainakin tulee vaan haaleaa viivaa jos ei ole ovulaatio lähellä tai raskaana. Ei siis tapahdu mitään tummumista välissä.
Onestepillä sain just ja just tasavahvat viivat, sofilla ja rfsu tullut kunnon plussat (kuten digilläkin)
Hmm, okei, oisko sit kuitenkin eilen ollu se plussa kun sitä piti vähän pähkäillä kummiskin et onko tasavahva vai ei... :unsure: Pitänee vaihtaa kyllä merkkiä jos noin selkeitä eroja noissa.
 
Hmm, okei, oisko sit kuitenkin eilen ollu se plussa kun sitä piti vähän pähkäillä kummiskin et onko tasavahva vai ei... Pitänee vaihtaa kyllä merkkiä jos noin selkeitä eroja noissa.
Tuo on kyllä paha kun ei voi varmaksi tietää oliko vaiko eikö. Onko mitään ovisoireita? Jälkikäteenhän tuo sitten selviää oliko jo ja pystyy kuitenkin seuraavassa kierrossa tietämään miten testit itsellä reagoi.
Ja sekin on jännä, että muistaakseni tuo onesteppien herkkyys on 20 ja esim. sofi 25, että ei mene senkään puolesta loogisesti tuo testin tummuus.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali

Vielä näistä ovistesteistä. Tuommoinen plussa onestepillä. Kun 5 kiertoa olen noilla tikuttanut, niin tunnistan tuon plussaksi jo ilman digiäkin. Tosiaan minä teen niin, että käytän noita liuskoja ja en nakkaa pissaa pois ennen kuin totean negaksi, jos näyttää noin vahvalta niin teen digin samasta. Ja kaksi kiertoa on jo osunut oikein kohdilleen, vain yksi digi menny siis niissä kierroissa.
 
Huh, mulla on ekaa kertaa yrittämisen alottamisen jälkeen tosi outo fiilis! En tunne ovista enkä tikuttanu sitä vielä tässä kierrossa, mut nyt on kp 25 (arviolta dpo 9?). Eilen illalla nukkumaan mennessä tuntu pientä nippailua alavatsan vasemmalla puolella, tänään urheillessa sykkeet nous kumman korkeelle ja tässä illan aikana on ollu vähän huono olo :unsure:

En haluais herättää mitään turhia toiveita!:censored: Toisaalta tekis mieli testata heti huomenna ja toisaalta taas odottaa urhoollisesti menkkojen alkua ettei tarvii taas pettyä ennenaikaisesti.:unsure::cry:
 
Vaikka tänäänkin päivä mennyt mukavasti, silti välillä tulee melkein hätä, kierto on loppumassa, miten meille käy. Toisaalta jotain erilaista tässä kierrossa on, mutta aika monesti muutenkin on tuntunut "erilaiselta". Kolme päivää vielä ja sitten olis menkat myöhässä..

Mitäs suunnitelmia teillä on huomiselle? Me ajateltiin käydä ostamassa remppatavaroita ja pitkällä kävely lenkillä voisi myös käydä :)
 
Siis täällä alkaa menkat, jes! Tai siis ei se oo jes, että ei tärpännyt, mutta se on jes, että pillereiden lopetuksen jälkeen tulee menkat imetyksestä huolimatta. :giggle:Nyt siis 42 päivää meni lopettamisesta ja jos ovis oli noin kaks viikkoa sitten, niin ei olis voinut tärpätäkään, koska silloin oli just miehellä työputki. Nyt siis ovistikut ja greippimehut hankintaan ja tää on meidän kierto, päätän niin Eka raskaus onnistui yk2 ja esikoinen tarras yk2 keskenmenon jälkeen eli yk2 on ollut pari kertaa oikein hyvä. (y)
mulle vois siis huomiselle 17.5 päivittää kp1/28-42
 

Vielä näistä ovistesteistä. Tuommoinen plussa onestepillä. Kun 5 kiertoa olen noilla tikuttanut, niin tunnistan tuon plussaksi jo ilman digiäkin. Tosiaan minä teen niin, että käytän noita liuskoja ja en nakkaa pissaa pois ennen kuin totean negaksi, jos näyttää noin vahvalta niin teen digin samasta. Ja kaksi kiertoa on jo osunut oikein kohdilleen, vain yksi digi menny siis niissä kierroissa.
Hei kiitos tästä!:giggle: Se mun eilinen vahvempi viiva oli itseasiassa melkeinpä identtinen tuon sun liuskatestin kans joka täs kuvassa. Ehkä jopa hivenen lähempänä viä väriltään kontrollia. Hmm. Täytyy nyt viä pari päivää testailla ja jos ei vahvistumisii näy niin täytynee päätellä et se oli sit kummiski plussa:unsure:
Ja @mimmi92 ei mitään tosi selkeitä oireita ainakaan, ei esim. selkeitä limoja mut haluja kyllä ollu, et en sit tiedä. Mut eiköhän se tosiaan täs selviä lähipäivinä.:giggle:
 
Hei kiitos tästä! Se mun eilinen vahvempi viiva oli itseasiassa melkeinpä identtinen tuon sun liuskatestin kans joka täs kuvassa. Ehkä jopa hivenen lähempänä viä väriltään kontrollia. Hmm. Täytyy nyt viä pari päivää testailla ja jos ei vahvistumisii näy niin täytynee päätellä et se oli sit kummiski plussa
Ja @mimmi92 ei mitään tosi selkeitä oireita ainakaan, ei esim. selkeitä limoja mut haluja kyllä ollu, et en sit tiedä. Mut eiköhän se tosiaan täs selviä lähipäivinä.
Tää palsta on kyllä mukava, kun saa tietoa ja vinkkejä, ja voi myös muita auttaa :) ja vertaistukea ❤

Mulla lähtenyt nyt illalla ihan laukalle ajatukset, niin jännittää, miten tässä kierrossa käy.

Muoks. Kävin lukemassa aiempien kiertojen merkintöjä, niin kyllä ollut niin monenlaisia tuntemuksia, että eipä näistä tämänhetkisitä voi sanoa yhtään mitään. Palasin maan pinnalle, kun lueskelin muistiinpanoja :D
 
Vaikka tänäänkin päivä mennyt mukavasti, silti välillä tulee melkein hätä, kierto on loppumassa, miten meille käy. Toisaalta jotain erilaista tässä kierrossa on, mutta aika monesti muutenkin on tuntunut "erilaiselta". Kolme päivää vielä ja sitten olis menkat myöhässä..

Mitäs suunnitelmia teillä on huomiselle? Me ajateltiin käydä ostamassa remppatavaroita ja pitkällä kävely lenkillä voisi myös käydä
Me vietetään ihan vaan rentoo vapaata sunnuntaita miehen kaa, käydään kans ehkä kävelyllä ja sit vähän jotain lihaskuntoo :) Ja syödään hyvin :love:

@minttuni voi että toivon niin paljon, että tää olis nyt teidän kierto!❤
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Shibali ja minttuni

Yhteistyössä