Oon myyjä ja mulla oli alan vaihto kesken (nuoriso ala) kun tulin raskaaksi. Ei sit kanssa kunto kestäny puolivälin jälkeen opiskeluun tai töihin. Nyt oon ollukki kotona ja surukseni huomannut ettei tolle nuorisoalalle enään kyllä työllisty muuta kuin suhteilla, joten en näe enään järkeä jatkaa sitäkään. Varmaan sit palaan myyntitöihin takaisin tai mietin opiskelua.Minkälaisissa ammateissa ootte?
Mä jouduin olemaan molemmista loppuun asti menneistä raskauksissa sairaslomalla äitiyslomaan asti viikoilta 8 eteenpäin. Niin sairaat pahoinvoinnit alusta asti, ettei sitä ravintolassa katsottu hyvällä kun kokki juoksee laattaamaan välillä. Mä arvasin silloin jo viikkoa ennen plussasta että raskaana olin, kun yritti pihviä paistaa niin raa'an lihan näkeminen jo sai aikaan Yrjön kaaressa
Nyt ihan eri hommissa ja yrittäjänä voin itse vaikuttaa aika paljonkin.
Mulla tollanen on ihan normaalia päiväpissa meininkiä. Ihan turha itsellä päiväpissat, paitsi just sinä päivänä kun plussa tulee. Sitä vaan kun ei ennakkoon kauheasti voi tietää et mikä se päivä on. Eli sinä päivänä kun plussa tulee, on mulla aamu testi aika vahva ja poikkeuksellisesti myös se päivän testi kun normisti ei tuu ku haljua viivaa päivällä, illalla sit yleensä poksuu plussa. Eli omalla kohdalla, niin kauan ku päiväviiva on haalea, ei oo odotettavissa plussaa ainakaan sen vuorokauden sisällä, mut jos on ainakin yhtä vahva kuin aamuinen, on todella suuri todennäköisyys että illalla tulee jo plussa.katso liitettä 2800 Nonnih, ehdin jo innostua vahvistuvista ovisviivoista ja mitä tä nyt on? Hävis koko viiva! Eilen (kp18) illalla klo 22.30 kotiin ajellessa tunsin vahvan nippasun joka kesti n. 30sek ja sitä ennen ollu tosiaan pari päivää menkkakipua. Limoja ei oo, enemmän sellasta käsirasvamaista, aika paljon kyllä.
Kysymys kuuluu häviikö teillä viivat kesken kierron oviksen lähestyessä? Kuulostais oudolle, oon luullu että ne suht tasasesti vahvistuu ennen h-hetkeä.
(Edit. Äh, vai oliko toi mun ”vahvistuminen” vaan vahvempi aamupissa kp 19 A ja ovis vasta siintääkin hamassa tulevaisuudessa? Viime kierto veny 35 pv eli en ihmettelis enää sitäkään )
Ja yo. keskusteluun: nyt harmittaa etten ostanu popin alesta niitä puolenhinnan pikkuvaatteita! Aattelin et oisin ihan kreisi mut en oiskaan ollu ainoo
No höh, toivottavasti aamulla näkyyNyt tuli sit tyhjä testi, vp ehkä näkyi Aamulla pc sitten.
Mä oon lastensuojelun sosiaalityöntekijänä
Niin, voi olla. Tai sitten aamuinen testi oli vain ihan susi Ei eiii, en halua vaipua vielä epätoivoon!@Möörtsi voi olla et hcg määrä on niin pieni ettei päivällä ehdi pissaan erittyä tarpeeksi.
Mun ovistestin viiva oli yhtä vahva ku aamulla. Hmm..mut en usko et illalla vielä plussaa tulee, aamunenki sen verran kaukana vielä oli. Mut huomenna illalla vois olla jo todennäköisempää et vois olla ainaki liki. Toisaalta lauantai ois ihan kaikkein paras päivä sen posahtaa, mut katotaan.
Ootko raskaustestiä tehnyt?Moi! Oon lueskellu joka päivä teiän juttuja. vielä en oo ihan niin päässy kiinni, että osaisin kauheasti osallistua keskusteluun. Jotkut nimimerkit tuntuu jo vähän tutuilta, mut muuten tunnutte niin vierailta vielä. Mut jospa tää tästä. Listalle en kuitenkaan vielä ainakaan taia (uskaltaa?) liittyä, kun meillä tää nyt ei varsinaista yritystä oo ollu. Mulla kyllä ois toiveissa, mutta toi mies.
Tänään kp 18. Ovis ollu siis todnäk kp11. Kierto mulla vaihtelee 24 ja 28 päivän välillä.
Tänään on oikealla puolella tuntunu sellainen jatkuva "tunne", mikä välillä nipistelee, välillä jomottaa, välillä vihloo ja välillä vaan "tuntuu".
Oon koko tammikuun ollu enemmän vähemmän kipeänä, mutta nyt nenä on ihan tukossa. Niistäessä ei kuitenkaan tuu juuri mitään.. Tänään tuli vähän verta.
Ihan hirveä väsymys, mikä tosin ei mulle oo mitenkään hirveän epänormaalia. Ja sit aivan jäätävä palelu ajoittain. Monta peittoa ja silti ihan jäässä.
Oon kovin itkuherkkä. Mut sillekin löytyy kyllä "oikea" syykin, kun lähikuukaudet on olleet hyvin rankkoja.
Emmä tiiä.. Tosi outoa!
Ainiin! Ja aivastelen tosi paljon...
Mä en uskalla oviksen jälkeen edes enää kokeillaKyllä sä @Emma-89 pääset vielä juttuihin mukaan ja ilman muuta listallekin kun siltä tuntuu.
Outoo ku tänään juilinu alamahaa ja ku äsken kokeilin kn:n nii se on jotenkin alhaalla ja sitä kaulaa on tosi paljon. Silti tuntuu että suu olis vähän auki. Ihan omaa elämää se näköjään elää taas ja miten se voiki kääntyä aina päivässä ihan eri asentoon.
Mulla on joku pakkomielle mut toistaseks se on elänyt ihan omaa elämää oviksen jälkeen joka kierrossa ettei siitä mitää voi oikein päätelläMä en uskalla oviksen jälkeen edes enää kokeilla
Oviksen jälkeen ihan perus ainakin mulla. Putkimainen tavallaan, kiinteä mutta vaihtelee miten jämäkästi on kiinni.Kyllä sä @Emma-89 pääset vielä juttuihin mukaan ja ilman muuta listallekin kun siltä tuntuu.
Outoo ku tänään juilinu alamahaa ja ku äsken kokeilin kn:n nii se on jotenkin alhaalla ja sitä kaulaa on tosi paljon. Silti tuntuu että suu olis vähän auki. Ihan omaa elämää se näköjään elää taas ja miten se voiki kääntyä aina päivässä ihan eri asentoon.