Toiveena vauva 2017-2018

Itseasiassa sofin one step on herkkä testi herkkyydeltään 10 ja apteekin oma 25. Eli mainostetaan herkkänä vaikka ei ole :)
Juu apteekin oma onkin tuon 25, meinasin sitä pc:n vahvuutta. Mitenköhän mä taas kirjoitin asiani.:whistle:
Vai meinasitko että one steppejä mainostetaan herkkänä vaikka eivät ole?:LOL: Tää on niin vaikee mulle hahmottaa välillä mitä toinen tarkoittaa.:D
 
Kp43 ja testasin kohdunnapukkaa niin limansekasta vaaleanpunaista verta jäi sormeen. Menkat alkaa näköjään, ei oo taas mitään oireita siihen suuntaan että ne alkaa. Eipä tarvi siis tehdä rtestiä viikon päästä. Eikä syödä teroja.
Onneks tämä kierto nyt sitten jäi lyhyemmäksi kun mitä edellinen kierto oli.
Eli kp43 vaihtuu kp1, tätä kiertoa ennen oli 65 päivää pitkä kierto. Huh..
 
@Alinah92 minkä pituisia kiertoja sulla on aiemmin ollut? Toivotaan ettei tarvitse tuollaisista megakierroista enää kärsiä.

Kannatti valittaa, lapsi nukahti kuin nukahtikin päikkäreille :LOL: Nyt illalla tein uuden ovistestin enkä ole nähnyt koskaan niin vahvaa viivaa, siis varmaan puolet vahvempi kuin kontrolliviiva, sellainen kirkuvanpunainen palkki :D Nyt vaan pitää toivoa että ovuloisi oikealta puolelta.
 
Täällä yks uusi vauvakuumeilija. Pillerit jätin pois alkukuusta(12v tuli syötyä) ja nyt siis ensimmäinen yrityskierto ja kp13 menossa. Mulla ollu ovisoloja tässä jo muutama päivä ja ainoastaan 1 päivä on jääny väliin petipuuhissa tässä kierrossa. Jostain kun menin lukemaan että pillereiden jälkeen eka kierto olis hedelmällisin nii hyödynnetään kunnolla ;)

Kierto on ollu ennen pillereitä säännöllinen ja sen mukaan oon vähän laskeskellut todennäköisyyksiä ja latasin semmosen kalenterin puhelimeen johon voi merkata aamulämpöjä, menkat yms ja sen mukaan ovulaatio olis tiistaina jos kierto olis 28vrk. Jännää kuinka kovaa tää kuumeilu iskikin kun yrittämään päätettiin alkaa. Molemmilla ikää 29v ja lapsi olis ensimmäinen.
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
apua, siellä se nyt on odotuspuolella: HEINÄKUISET :D Toivottavasti moni meistä pääsis nyt sinne <3. @viipulainen olisitko sä vielä kesäkuinen?

Niin ja lasten ikäeroista, kun mainittiin aiemmin...
Jos nyt tästä kierrosta raskautuisin, niin lapsille tulis ikäeroa justiinsa 6vuotta. Aika hurjaa vaikka me ei millään pienellä ikäerolla lapsia toivottukkaan. Nää vauva-ajatukset ei anna hetkeäkään rauhaa, koska jos mä itse unohdan, niin lapsi onnistuu kysymään/kommentoimaan just sopivasti; " jos meille tulis toinen lapsi niin mihin se istuis autossa?" "voiiii kuinka söpö vauva tossa on" yms :D oivoi
 
@Nelliida heinäkuisiin menisi. Saatoin vilkaista jotain laskuria ja antoi haitariksi muistaakseni 6-9.7:D.

Ja aa miksi mulla on mennyt ohi ikä-ero kysely?!:cry:

No mutta, jos vauva tulisi nyt niin nuorimpaan tulisi ikäeroksi 2v9kk, keskimmäiseen just 2kk vajaa 9v ja esikoiseen päälle 10v. Kauhea miten aika rientää:eek:. Äkkiä tuli kauhea shokki omasta iästä, mutta nääh, aloitin aikoinaan aikaisin.:X3:

Mä tässä nautin hiljaisuudesta. Isommat nukkumassa ja mies nukuttamassa pienintä. Tainnut kyllä itse sammua sinne viereen joten kohta mentävä herättelemään hänet sieltä.
Ja kauheeta..mä huomasin tänään että oon vältellyt petipuuhia.:LOL:
3 lapsen äitinä tiedän kyllä että puuhailu tuskin vaikuttaa yhtään mihinkään, silti tuli vaan aiemmin fiilis että mie en voi jos siellä joku yrittää tarrata kiinni.:rolleyes:
 
Ikäeroista niin mun nuorin ehtisi täyttämään jo 6v Eli isoin ikäero tulossa.
(edellisten ikäeroja 2v8kk, 1v8kk,4v3kk ja 2v1kk)

Pienet menkka jomotukset alkanut ja eilisestä kiukkunohtaus tyhjästä ja pientä ylireagoimista niin pms saapunut..

Dpo 10. 22/23-29
Viimekierto 29 sitä edellinen 23 et jännää nähdä miten tulee nyt vai joko jäis siihen mikä on ollu mun vakio 24-25.
 
Niin toivon, että pääsisi tuonne heinäkuisten ketjuun :love:

Ikäerosta on ollut juttua, meillä esikoinen on 11v., tuplat 9v. Heillä ikäero 1v ja 10kk, nuorin on nyt 1v 9kk.

On kyllä ihanaa olla kotona vain yhden pienen kanssa kun toiset on jo koulussa. Kyllä nauttii eritavalla kun aikoinaan, kun oli kolme alle kaksivuotiasta :eek:

Nyt tulisi vajaa kolme vuotta eroa ja se on ihan hyvä :)

Menispä nyt viikko äkkiä, testit huutaa laatikossa :LOL:
 
Testaatteko kaikki noita oviksia tikulla vai lasketteko ton dpo:n tuntemusten mukaan?Kaikki on niin uutta että pää pyörällä saa seurailla. En ollu mistään dpo:sta kuullukaan ennenku tää vauvakuume iski ja aloin tutkailee asiaa.

Tänää aamulämpö nousi 0,3 astetta ja eilen selvästi alin lämpö (n) olisko ovis ollu eilen tai toissapäivänä sit.
 
@Nadine88 sekä että. Mulla tulee oviksen aikana nykyään niin paljon kipuja, ettei sitä varsinaista ovispäivää oikein osaa ilman tikkuja arvioida. Nytkin kipuillut jo 24h, vaikka ovis ei ole vielä tapahtunut. Lämpöjä en jaksa mittailla ja mitään ovislimoja mulla ei ole, että niistä ei oo kauheasti itselle apua. Kaikilla ei tule tuntemuksia ollenkaan, silloin tikut lienee erityisen hyödyllisiä, varsinkin jos kierto on vähänkään epämääräinen. Että teet miten tykkäät, jos tikut helpottaa elämää niin tikuttelet, jos siitä tulee hirveä stressi niin annat olla. :)

Äläkä huoli, kaikki me ollaan oltu pihalla näistä kp yk dpo tjot -termeistä ennen vauvasekoamista :ROFLMAO:
 
Testaatteko kaikki noita oviksia tikulla vai lasketteko ton dpo:n tuntemusten mukaan?Kaikki on niin uutta että pää pyörällä saa seurailla. En ollu mistään dpo:sta kuullukaan ennenku tää vauvakuume iski ja aloin tutkailee asiaa.

Tänää aamulämpö nousi 0,3 astetta ja eilen selvästi alin lämpö (n) olisko ovis ollu eilen tai toissapäivänä sit.
Tähän kiertoon otin tikut tueksi ja sekä tikku että olot ja lämmöt olivat "yhtämieltä" ovulaatiosta.
Itsellä oli 2vrk (pe ja la) lämmöt matalampana ja kun ovis tapahtui lauantaina, alkoi lämmöt nousta tasaisesti taas ylös. Joillain se matalampi lämpö on vain sen päivän.

Omanapa:
Amatöörivirhe. Olin niin unenpöpperössä noustuani, että pokkana vaan liritin menemään tajuamatta ottaa mitään aamuliristä talteen. :cry:
Noh, pitää yrittää pantata ja olla juomatta turhan paljon, ei mulla muutenkaan ne aamulirut oo sitä parasta tulosta testeihin koskaan antaneet jos aikaisin testailut aloittaa.:D
Lähetään kohta taaperon kanssa kauppaan, pitää ostaa niitä testejä. Arvon vielä pitäiskö hakea myös apteekista testi niiden kaupantestien rinnalle.:LOL:
 
No tässä kierrossa nyt tosiaan peittoja on heiluteltu päivittäin yhtä päivää lukuunottamatta, mutta jos ei tärppää heti niin tuskin tätä taktiikkaa jaksaa kovin montaa kiertoa :LOL: mulla alko alavatsakipu jo torstaina(kp10) ja jotenki iha ku olis kohdustaan liiankin tietoinen. Limoja saatoin bongata pe ja la ja himotus oli kovimmillaan to-la. Harmillisesti toi perjantai jäi petipuuhissa väliin ylitöiden vuoksi mut toisaalta ku muut päivät on hyödynnetty nii ei pitäis vaikuttaa.

Tilasin jo raskaustestejä mut jätin ovistestit toistaseks tilaamatta vielä :D
 
Mjooo..tein tästä 3h liristä vikan herkän sekä pc:n testin. Herkällä ei tullut yhtään sen selkeämpää mitä perjantaina tehtyyn ja pc antoi jotain mikä saattoi olla ihan yhtä hyvin viivan paikka kuin hailura haamukin.
Mulla on vähän sellanen kutina, että ehkä siellä oli yritystä mutta ei nyt saa otetta.
Mulla on vielä noita pc:n testejä tossa että teen ne tässä parin päivän aikana viimeistään pois, mutta mikäli ei mitään edes aavistusta selkeämpää ala näkymään niin en kyllä aio hankkia uusia ellei menkat myöhästy. :D
Ja siis ovat niin hailuroita ettei ainakaan puhelimen kamera niitä löydä vaikka itse ne näen ihan hyvin. Se antaa ainakin itselle vahvistusta ettei niissä mitään raskauteen viittaavaa viivan tapaistakaan ole. Oon himotestaaja, mutta erittäin skeptinen sellainen jos on kyse omista tikuista.:p
 
Taustalla jo lähes vuoden seurannut ilmoittautuu :unsure: Tämä on eka kierto kun alkaa epätoivo iskeä. Nuva jätetty siis vuosi sitten pois ja kierrot ovat olleet 30-59 päivää. Kokeiltu on macaa, greippimehua, royal gelea, vitamiineja.. Aivan kaikkea. Toisaalta esikoinenkin tuli vasta vuoden jälkeen, mutta ei ollut varsinaisen yrittämisen tulos. Tuosta on nyt jo 8 vuotta ja nyt olisi aika toiselle lapselle. Itselläni ikää siis 31. Silloin 8 vuotta sitten oli myös epäsäännöllisiä kiertoja ja olin alipainoinen, nyt ylipainoa.

On tässä tietysti oppinut vähän kehostaan ja osaan jo sanoa milloin suunnilleen ovulaatio on ilman testejäkin. Aluksi siis testailin. Nyt tulee limat, lämpödippi ja jonkinlaisia kipuja. Tietysti vasta lämpöjen noustua voi sanoa varmaksi. Nousee aamulämpöjen lisäksi selkeästi iltalämmötkin 0.5 astetta. Noiden lämpöjen seurailu tekee kyllä piinapäivät todella piinaaviksi. Luin että kiinnittymisestä tulisi jonkinlainen lämpödippi, mutta sellaista ei ole tässäkään kierrossa näkynyt.

Testejä on kulunut paljon ja kaikenlaisia viivanpaikkoja on kyllä näkynyt. Tänään aamulla sain Sofin 25ml selkeän haamun, mutta One step 10ml ei näkynyt mitään. Haamu siis on toisin sanoen viivan paikka taas. Nyt dpo 12 tai 13
 
Uusille vielä tervetuloa.:)

Mä viskoin kylmiltään vaan roskiin ne testit.:LOL: Jos ei niissä myös kameralle näkyvää viivaa ole, niin joutaa tunkiolle.:D
Ja kuvat poistin tietty myös kun ei niissä mitään erottunu kontrolliviivan lisäksi (paitsi ilmassa leijuvaa pölyä).:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kirpsakka
Tervehdys! Täältä kans yks kuumeilija voisi tulla keskusteluun mukaan, toinen ryhmä niin kovin hiljainen tätä nykyä, vaikka ihanaahan se on, että plussa-aalto pyyhkäisi! Täällä toivotaan pikkukakkosta, yk3 menossa. Ovista bongailtu viikonlopun aikaan, tänäänkin vielä limoja. pe ja su yritetty hyödyntää, eli oiskohan nyt dpo0? Edellisessä kierrossa kemiallinen raskaus, joten vähän pelonsekaisin tuntein tässä mennään.

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
@viipulainen eikös sulla ole aika varhaiset dpo:t vielä? Hyvin ehtii vielä plussailla :)

Mä ovuloin... väärältä puolelta. Että tämä kierto oli nyt sitten kuitenkin tässä. Kyrpii :poop::poop::poop: Siirryn siis tsemppijoukkoihin pariksi viikoksi :LOL:
No voi ei :( Kyllä sitä joskus miettii miksi kroppa ei voi toimia kunnolla. Minä olen sinänsä onnellinen jo näistä ovulaatoista, niitä kun olen saanut aikaiseksi ainostaan kolme elämäni aikana :D Voin kuvitella miten harmittaa, itsekin välillä mietin toimiiko minulla tuo vasen puoli kunnolla. Se jää nyt tässä kierrossa nähtäväksi.
 

Yhteistyössä