Äh no voi harmi. Mutta ainakin nyt yritettiin pohtia ratkaisua, kuka tietää jos lapsi yllättäin vaan simahtaisi päivällä, lapsista ei ikuna tiiä.
Juu apteekin oma onkin tuon 25, meinasin sitä pc:n vahvuutta. Mitenköhän mä taas kirjoitin asiani.Itseasiassa sofin one step on herkkä testi herkkyydeltään 10 ja apteekin oma 25. Eli mainostetaan herkkänä vaikka ei ole
Tähän kiertoon otin tikut tueksi ja sekä tikku että olot ja lämmöt olivat "yhtämieltä" ovulaatiosta.Testaatteko kaikki noita oviksia tikulla vai lasketteko ton dpo:n tuntemusten mukaan?Kaikki on niin uutta että pää pyörällä saa seurailla. En ollu mistään dpo:sta kuullukaan ennenku tää vauvakuume iski ja aloin tutkailee asiaa.
Tänää aamulämpö nousi 0,3 astetta ja eilen selvästi alin lämpö olisko ovis ollu eilen tai toissapäivänä sit.
No voi ei Kyllä sitä joskus miettii miksi kroppa ei voi toimia kunnolla. Minä olen sinänsä onnellinen jo näistä ovulaatoista, niitä kun olen saanut aikaiseksi ainostaan kolme elämäni aikana Voin kuvitella miten harmittaa, itsekin välillä mietin toimiiko minulla tuo vasen puoli kunnolla. Se jää nyt tässä kierrossa nähtäväksi.@viipulainen eikös sulla ole aika varhaiset dpo:t vielä? Hyvin ehtii vielä plussailla
Mä ovuloin... väärältä puolelta. Että tämä kierto oli nyt sitten kuitenkin tässä. Kyrpii Siirryn siis tsemppijoukkoihin pariksi viikoksi