Hei vain!
Kuhmura ilmoittautuu pitkästä aikaa. Meidän edesottamuksia löytyy tämän ketjun ekoilta sivuilta.
Lyhyesti: Meillä on 4/14 poika ja 7/16 tyttö. Ilmeisesti mulla on vaivana monirakkulaiset munasarjat (PCO tai sitten ihan oireyhtymänä PCOS), molemmat rakkaat on kuitenkin saaneet alkunsa 2~3 kierrolla, joskin vähän normaalia pidemmillä kierroilla. Tyttären jälkeen laitettiin kuparikierukka, mutta napattiinkin se jo kuukausia sitten pois, kun ajateltiin, että saahan näitä tulla.
Ongelmana/hidasteena meillä on nyt vain se, että vaikka tyttären ekat synttärit jo kohta kolkuttelee, niin mulla ei ole kuukautiset tulleet.
Esikoisesta ensimmäiset kuukautiset tuli ennen puolta vuotta, vaikka täysimetin. Nyt ei näy eikä kuulu. Toki imetän vielä tosi runsaasti, mutta toisaalta imetin raskautuessani viimeksi poikaamme, joka tuolloin oli 1,5-vuotias.
Huolettaa, että onko PCOS nyt räjähtänyt käsiin. Toisaalta toivon, että kroppa vain nyt vähän pidempään palautuu tästä synnytyksestä tai vielä kovin runsas imetys pitäisi kierron poissa.
Varasin kyllä nyt aikaa gynelle toisenkin huolen tiimoilta ja aijon kysyä, onko kierrosta syytä olla huolissaan. Tämä on yksityinen gyne, joka ultrailee joka käynnin yhteydessä, joten saan varmaan myös arvion PCO-tilanteesta, joten pian tiedetään, onko se tässä nyt ongelmana.
Mutta kyllä tässä kovasti vauvakuumeillaan. Tai ehkäpä pikemminkin minä kuumeilen, mies jaksaa vielä suhtautua hillitysti, eikä jaksa uskoa, että mitään olisi pahasti vialla. Perustelee niinkin vahvasti, että onhan nämä kaksi muutakin ilmoitelleet tulostaan nopeasti.
Lueskelin vähän noita vanhoja tekstejä ja teidän uusimpia ja tuli tosi nostalginen olo ja kova himo jo yrittämään!
PS. Onko
@-tanjuska missä? Koitin selailla tekstejä, mutta viimeisimmän maaliskuussa tehdyn listauksen jälkeen en löytänyt mitään.