Minun tietaakseni viivanpaikka.Eilen aamulla tuli tällänen... onkohan tää nyt pelkkä viivanpaikka?? Kuva otettu vasta testiajan jälkeen ja testiajalla näkyi huonommin enkä tainnut väriä erottaa
Tsemppiä ja voimia <3 En ehkä ymmärrä kaikkea kun en ole joutunut kokemaan samaa vaikka se pahin pelko aina onkin. Toivottavasti olosi helpottaa kun voit täällä purkaa ajatuksia.Höh Samat fiilikset siis kun täällä! Musta tuntuu tällä hetkellä taas tosi pahalta, ei sen takia ettei tästä kierrosta tärpännyt vaan siksi, että se muistuttaa mua taas siitä mitä oon menettänyt. En edes tiedä olisinko henkisesti valmis uuteen raskauteen vielä ja tuunko oleen pitkään aikaan. En haluis uutta raskautta vaan sen raskauden takasin mikä ehti jo alkaa. En tiedä ymmärtääkö kukaan.. Auttaa kuitenkin saada purkaa edes jonnekin tätä pahaa oloa Kai tää tästä helpottaa, onhan siitä reilu 2kk kuitenkin vasta...
Voi @kookospieni kyllä pidän sulle peukkuja vielä! Jospa ei kuitenkaan ala... En ole kokenut keskenmenoja, mutta ei yhtään kuulosta ihmeelliseltä, että aikaa se ottaa. Onhan sen alkaneen raskauden osalta ehtinyt tehdä jo paljon ajatustyötä, käynyt kalenterin läpi, asennoitunut vauvaan.... Tottakai se menetys vaikuttaa henkisesti pidempään kuin fyysisesti.
@N23 melko samoilla päivillä mennään. Mulla ei ole syytä edes paljon odottaa tältä kierrolta, mut silti odotan, en voi itselleni mitään. Dpo 8 taitaa olla nyt (kp 25/27–31). Odotan kyllä vielä kp30 eli sunnuntaihin ennen mahdollista testaamista, kun ovis oli aika myöhään (eli viittasi pidempään kiertoon). Jos vaan mitenkään maltan! Ei ole testejä kaapissa, se vähän helpottaa!