Moi! Olen 34v nainen johon on iskenyt syksyllä hirvee vauvakuume. Meillä on ennestään 8v lapsi. Ongelmana on ehkä parikin asiaa:
-Mies ei halua toista lasta enää (ikää jo 41v)
- Mulla ylioainoa 35kg...
Aloin puhumaan miehelleni toisesta lapsesta joulukuun alussa varovaisesti... En ollu uskaltanu aikasemmin sanoo mitää, ku tiesin et hän ei halua. Hän totesi tähän mun ehdotukseen joulukuun alussa et " vai niin" tai " en ala siihe hommaan enää".
Olen jättänyt nuvaring- renkaan pois jo lokakuussa, ku se vei halut tyystin. Olen kertonut ehkäisyn jätöstä miehelleni. Nyt ollaan kondomia käytetty. Mulla olis ollu ovulaatio ny jouluna 23-24.12 mut mies haki kortsun...
Oon puhunu sille viikottain ja sanonut et tää kuume vain pahenee.. Montako kk pitää oottaa et se lämpenee......?!
Toki onhan mun ylikiloilla toki riskinsä. Kyl mä sen uskon ja taujan. Viime raskaudessa 8v sitte painoin synnäriltä lähtiessä 2kg vähemmän kuin raskausen alussa! Eli ts. Laihduin raskaus aikana n. 7kg... Uskomatonta mutta totta. Sillon olin odotuksen alussa kylläkin 18kg kevyempi kuin ny.
Mä luulen et tää vauva jää haaveiluksi.. Toki tää vauvakuume ei on saanut mussa aikaan kummallisia muotoja! Esim oon aina ollu huono muuttaan ruokailutottumuksiani..sen takia oonkin näin paljon ylipainoinen. Mutta vauvakuumeilu on saanut mut kokkaamaan itelle salaatteja ja juomaan vettä reilusti, että saisin aineenvaihdunnan liikkeelle.
Sanon vielä sen, et ekalapsi ei ollu suunniteltu. Tulin raskaaksi yhdestä kerrasta ilman kondomia! Ja mulla oli vielä menkat sillon yhdynnän aikana nii ajattelimma et ny ei ainakaa tuu raskaaksi..toisin kävi. Joten tää vauvaluume on uus sana mun miehelle ja mulle..