Tervetuloa kesäkuisiin Taidetaan olla aika samoilla päivillä, meillä LA 5.6 omien laskujen mukaanhttp://aijaa.com/Tp0BPh
Minut saa siirtää plussanneisiin tämän myötä! Palailen palstailemaan jos tässä nyt huonosti käy.
Kaikille plussatuulia!
Tervetuloa kesäkuisiin Taidetaan olla aika samoilla päivillä, meillä LA 5.6 omien laskujen mukaanhttp://aijaa.com/Tp0BPh
Minut saa siirtää plussanneisiin tämän myötä! Palailen palstailemaan jos tässä nyt huonosti käy.
Kaikille plussatuulia!
Täsmälleen sama. Viime kierto jäi 25-päiväseks geleen takia mut ekaa kertaa vuoteen ei ollu tuhrua. Nyt on taas ku en tässä kierrossa geleetä syöny.Okei, royal geleet sekotti kierron niinkuin pelkäsin. Menkat alko just suoraan verivuodolla kp25/28. Eli tuhruvuodot jäi pois, en tiiä onko hyvä vai huono asia. Ja kierto lyheni.
Mua ei tällä kertaa ees vituta että menkat alko. Tiesin sen jo monta päivää sitten. Mulla ei oikein enää ees oo vauvakuumetta enkä usko kohta enää raskaaksi tuloon. Mä luovutan ja päätin alkaa elämään nytku elämää sitkuelämän sijaan. En enää suunnittele tulevaa vauvan mukaan vaan alan toteuttaa muita juttuja joita pidin jotenkin tauolla "jos vauva tulee".
Vähän samanlainen tilanne täälläkin, mulla yksi tyttö ja miehelle olis eka lapsi. Ja samoin, että jos on jotain vikaa jossain niin mieheen se viittaisi täälläkin. Oon tuota asiaa tässä pähkäillyt ja tullut siihen lopputulokseen, etten välttämättä edes halua, että miestä tutkitaan. Koska jos löytyy jotain vikaa, se voisi olla hänelle turhan kova paikka, koska tietää kuinka paljon mä tätä vauvaa haluan. Hän on tyytyväinen siihenkin tilanteeseen, ettei sitä tulekaan. Joten tämä, että mä olen käynyt gynellä tsekattavana ja kaikki niin kuin pitääkin, riittää mulle.Mullakin enin vauvakuume on hälvenny. Mäkään en enää pety kun menkat alkaa ja jollain tasolla, oon ihan tyytyväinen kun saan 'jatkoaikaa' omille jutuille. Mullakin uus työ ja maisterinopinnot tehtävänä. Mut toisaalta yritetään koko ajan siinä sivussa, mut ei enää pyöri koko ajan mielessä.
Mä tykkään kuitenki lukee näitä, jännätäkseni muitten puolesta ja tulen iloiseksi kun muut plussaa Lisäksi kikkojen jakaminen ja kokeilu on viihdyttävää.
Olisin tyytyväinen näinkin yhden lapsen kanssa, mutta jos saa toivoa, haluaisin ensi syksyyn vauvan kun esikko lähtee kouluun. Jos näin ei käy, ni uskon et ei hoitoihin lähdettäisi, koska viittaisi vian olevan miehessä ja niitä taitaa olla vaikeampi hoitaa. Meillä mulla siis lapsi edellisestä suhteesta, miehelle tämä mitä yritetään olisi eka. Meillä siis mies haluaa ja ollaan jo sovittu, että yksi tehtäisiin. Enempää musta ei ole tekemään ja miehelle on ok tämä.
Toisaalta taas haluisin vauvan, mä tiedän et vauvan kanssa on ihanaa. En vaan yhtään haluaisi olla raskaana tai synnyttää Sen takia en tule kyllä enempää lapsia tekemään jos tän yhen ni se on sit siinä.
Mä uskoisin, että on parempi jos tuhrut jää pois ja sitä vastoin vaikka kierto lyhenisi.Täsmälleen sama. Viime kierto jäi 25-päiväseks geleen takia mut ekaa kertaa vuoteen ei ollu tuhrua. Nyt on taas ku en tässä kierrossa geleetä syöny.
Ja samoja ajatuksia vauvakuumeesta. Mäkin oon tän sivun poistanu suosikeista vaikka käynki välillä kurkkaamassa. Jaksa enää nii kirjotella ku ei oo mitää kerrottavaakaan. En usko et tänne vauvaa tulee vielä ens vuodenkaan aikana. Aluks elin niinku oisin ihan kohta raskaana ja välttelin kaikkea mahdollisesti haitallista, kahviakin, mutta nyt oon ruvennu vaan elämään hetkessä.
Niin ja mulla myös on opiskelu kesken ja seuraavaks kandi tulossa että aika sama tilanne siinäkin. Toisaalta oon välillä ollu jopa ihan onnellinenkin että tää raskautuminen on kestäny niin kauan (nyt yk 13) niin on saanu koulua vähän eteenpäin.
Mä en nyt kuitenkaan jää vielä taustalle vaan pysyn listoilla, jospa vaikka joku ihme joskus tapahtuis. Käyn täällä aina välillä lueskelemassa kuitenkin.
Oi kuinka hienoa Armadillo! Olette tekin jo vissiin hetken saanut odotella omaa vuoroanne? Onnittelut!Dpo9 ja HAAMU!!!!!!!!!!
http://aijaa.com/bSpjVJ
Ja erona kahteen kemialliseen aikamoinen tissikipu, silloin ei ollut mitään ja nyt vihloo niin pirusti...
Muoks. Vahvistu vielä kun vähän tosta kuivahti.
Jeeeeee, mahtavaa! Nyt kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia mitä muuta sitä kuuluukaan virtuaalisesti lähettää!!Dpo9 ja HAAMU!!!!!!!!!!
http://aijaa.com/bSpjVJ
Ja erona kahteen kemialliseen aikamoinen tissikipu, silloin ei ollut mitään ja nyt vihloo niin pirusti...
Muoks. Vahvistu vielä kun vähän tosta kuivahti.
Kiitos! Juu, maaliskuussa jätin pillerit, toukokuussa ja heinäkuussa kemialliset, mutta tää tuntuu nyt jotenkin ihan erilaiselta ja varmemmaltaOi kuinka hienoa Armadillo! Olette tekin jo vissiin hetken saanut odotella omaa vuoroanne? Onnittelut!