Toiveena vauva 2017-2018

Mikähän siinäkin on, että joissain kierroissa on ihan 100% varma että nyt tuun raskaaksi, ja joissain kierroissa tietää alusta asti et ei tuu tapahtuu o_O Lopputulos toki mulla ollu aina sama eli menkat alkanu mut silti. Nyt on taas niitä kiertoja kun on ihan raskautunut olo. Tai ei, olo on ihan samanlainen kun aina, mut jotenki semmonen fiilis että nyt se onnistuu. En tiedä miks, kun oireet on tosiaan täsmälleen samat kun joka kierrossa. Pakko varmaan alottaa testaus ajoissa, parit negatestit ehkä sais palautettua tämänkin kuumeilijan jalat takas maan pinnalle.
Tiedän tunteen. Olen miettinyt samaa välillä. En tiedä mistä se johtuu. Kai sitä välillä vaan toivoo enemmän tärppiä kuin epäonnistumista, jolloin olo tuntuu erilaiselta vaikka oireet olis täysin samat. Oon todennut saman, oireet on aika samat aina. Välillä saa väännettyä ne raskauteen, välillä taas ne on ihan vaan pelkkiä menkkaoireita.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Tsemei piinailuun! Voin jo tuntea sen piinan, vaikkei omakaan ole vielä alkanut!

Tosiaan kun tilasin nuo ovistikut sieltä raskauskeijulta, ja ovat jotain "erityisen herkkiä", niin eroaako ne muulla tavoin normaaleihin otesteihin kun että näyttää herkemmin oviksen? Alotin dippailun jo ja ovikseen pitäisi olla ainakin viikko, nyt meneillään kp12.
Tarkoittaako tää nyt että tuo testi näyttää seuraavat noin 7vrk tältä taikka vaihtoehtoisesti lähes plussaa monta päivää? Toki nuo viivat on yhdessä kierrossa seilanneet, että ovat olleet lähellä plussaa ja sitten hyvin hailakkaa vuoron perään, kunnes sitten kirkuva ovisplussa. :D En pitäisi todennäköisenä sitä, että nyt jo olis ovis kun aina kierto ollut +30pvää (paitsi pillereiden kans)! Testi tehty tyyliin tunnin pidätyksestä. http://aijaa.com/2NKRXt
Sullaon ovis ihan lähipäivinä (y)
 
Qia
Kuten arvelinkin kp 3/28. :( On se kumma, että juuri nyt tiputtelukin kesti pidempään kuin koskaan aikaisemmin. Huolestuttaa.

Yrityksen voisi muuten vaihtaa meillä alkaneeksi 5/-16, koska päättyneen kierron jälkeen ei tunnu siltä että yritys olisi vasta alkanut kun kuitenkin koko kesän jo toivoi tärppiä.

Ihanaa viikonloppua naiset :) ja tsemppiä piinailijoille!
 
Särkylääkkeistä - itse olen käytänyt lähinnä vain menkkojen aikana. Mutta en usko että yhdellä tabletilla olisi kovin suuri vaikutus.. :cautious:

mama? eritystsempit uuteen hoitoon. :)

Gynelle menijöitä oli useampi, toivottavasti saatte hyviä uutisia!

Mikähän siinäkin on, että joissain kierroissa on ihan 100% varma että nyt tuun raskaaksi, ja joissain kierroissa tietää alusta asti et ei tuu tapahtuu o_O Lopputulos toki mulla ollu aina sama eli menkat alkanu mut silti. Nyt on taas niitä kiertoja kun on ihan raskautunut olo. Tai ei, olo on ihan samanlainen kun aina, mut jotenki semmonen fiilis että nyt se onnistuu. En tiedä miks, kun oireet on tosiaan täsmälleen samat kun joka kierrossa. Pakko varmaan alottaa testaus ajoissa, parit negatestit ehkä sais palautettua tämänkin kuumeilijan jalat takas maan pinnalle.
Mullakin näitä "tärppikiertoja" on ollu ja olin niin varma onnistumisesta että kun vuoto alko otti niin kipetä etten oo enää uskaltanu antaa itseni toivoa. :unsure: Suojelen siis itseäni ja pikku sydäntäni surulta niin kauan kunnes menkat on oikeesti joskus myöhässä. :D:D

Onneksi hormoonihirviö on tasaantunut ja ruokahalu kohtalainen ja väsymys väistynyt!(y)
 
Mites kanssakuumeilijani, aiotteko testata ennen menkkojen alkamispäivää? Mulla polttelee testit kaapissa ja tekis iha kauheesti mieli alottaa vaikka nyt on vasta dpo 7 :ROFLMAO: Yleensä joka kierto vannon, että nyt en testaa vaan odotan rauhassa että menkat myöhästyy. Ja joka kierto testaan kuitenkin viimeistään dpo 9 :D Nyt suunnittelin että odotan keskiviikolle, mutta saahan sitä suunnitella.

Onko sulla @-dino- ollu millasia sivuoireita terolutista? Mulla on nää samat järkyttävät tissikivut kun joka kierto ja nyt on alkanu kauheet munasarjavihlonnat ja alavatsan kramppailut. Muuten on aika oireetonta, eikä esim finnejä tai lihomista oo onneks tullu niinku jotku kertoo, mä olen tarpeeksi lihava finninaama ihan ilmankin kiitos vaan :poop:
 
Nyt on kyllä niin sekava olotila, etten edes tiedä, mitä tähän viestiin kirjoittaisin. :X3: Mutta siis, mut voi ilmeisesti siirtää taustalta plussanneisiin :love::love:
Mies kysyi aamulla, kun herätin sen näyttämällä testiä (tyyliin "onks tässä oikeesti toinenkin viiva, kai säkin näet sen??"), että onko mulla kuumetta :ROFLMAO::ROFLMAO:

Hirmuisesti tsemppiä ja plussatuulta kaikille!! :):love:
 
Onko sulla @-dino- ollu millasia sivuoireita terolutista? Mulla on nää samat järkyttävät tissikivut kun joka kierto ja nyt on alkanu kauheet munasarjavihlonnat ja alavatsan kramppailut. Muuten on aika oireetonta, eikä esim finnejä tai lihomista oo onneks tullu niinku jotku kertoo, mä olen tarpeeksi lihava finninaama ihan ilmankin kiitos vaan :poop:
Ekat päivät ruokahalu oli järkyttävä ja väsytti. Nyt on jo helpottanu. Finneistä en tiiä ku niitä tulee ja menee riippuen mitä suuhunsa lykää :D tänään on kyllä vasenta munista jomotellu, siellähän on se kysta nii kipuilisko se?
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Nyt on kyllä niin sekava olotila, etten edes tiedä, mitä tähän viestiin kirjoittaisin. :X3: Mutta siis, mut voi ilmeisesti siirtää taustalta plussanneisiin :love::love:
Mies kysyi aamulla, kun herätin sen näyttämällä testiä (tyyliin "onks tässä oikeesti toinenkin viiva, kai säkin näet sen??"), että onko mulla kuumetta :ROFLMAO::ROFLMAO:

Hirmuisesti tsemppiä ja plussatuulta kaikille!! :):love:
Voi kuinka ihanaa! Paljon onnea odotukseen <3
 
Vielä tänäänkin negatesti ja oireilua eilispäivästä lähtien..en muista että tuleeko munasarjan kohdalle kipuja juuri oviksen aikaan vai jo ennemmin. Huhti ja toukokuussa oli testeissä ovikset kyllä niihin luottaisin ennemmin voi olla että on oiretta mutta ei silti tapahdu jostain syystä ovista. Mitäs juomisesta on ovulaation aikaan neuvottu?
 
Onnea plussat! Täällä nyt kp2 eli yk6 alkoi eilen. Ovis oli kuin olikin huimasti aiemmin viime kierrossa ja pituudeksi jäi vaivaiset 23 päivää :eek: Tiputtelulla alkoi nämä menkat ja menkkasärkyjä oli jo useampi päivä ennen (kumpikaan ei ole aiemmin kuulunut menuun), kieltämättä toiveet olisivat nousseet jostain muusta jos lämmöt eivät olis pysytelleet epätavallisen alhaalla läpi kierron (kuitenkin yli kynnysarvon eli kai se ovis tapahtui, mikäli fertilityfriendiä uskominen). Ja mikäli ovis olisi jäänyt välistä niin silloinhan kierron olisi pitänyt päinvastoin pidentyä? Huoh, aina kun kuvittelen kropan normalisoituvan niin se jaksaa yllättää (n) lähinnä nyt jänskättää olivatko ne vanhat endoepäilyt totta ja se alkaa nyt villiintyä pikkuhiljaa pillerien jättämisen jälkeen. Noh, uuteen kiertoon tilannetta tarkkaillen.
 
Fabula; paljon onnea plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan.

Yuna: täällä testit kans polttaa kaapissa. Arkena ollu kiirusta niin unohtuu välil mutta nyt viikonloppuna pitää oikeen kehittää tekemistä. Varsinki kun huomen tulee 10 päivää irrotuspiikistä joten huijausplussaa ei pitäisi enää tulla. Testejäkin on varmaa 10 kaapissa. Huomen olis dpo 8-9 vasta mutta tarkoitus olisi silloin keskiviikkona testata.

Kodin sisustusta ja siivousta päivä ollut täynnä. Varsinkin kyljelteen olles pientä kipua lantiossa. Mut voipi olla mitä vaan. Maha tulee turpeeksi muka tosi helposti. Ei johdu sipseistä mitä söin ni yhtään ja suklaasta.
Kyllä sitä pää kaikkee keksii mut koitan selittää järjellä ne. Odottavan aika.....
 
Nyt on kyllä niin sekava olotila, etten edes tiedä, mitä tähän viestiin kirjoittaisin. :X3: Mutta siis, mut voi ilmeisesti siirtää taustalta plussanneisiin :love::love:
Mies kysyi aamulla, kun herätin sen näyttämällä testiä (tyyliin "onks tässä oikeesti toinenkin viiva, kai säkin näet sen??"), että onko mulla kuumetta :ROFLMAO::ROFLMAO:

Hirmuisesti tsemppiä ja plussatuulta kaikille!! :):love:
Suuret onnentoivotukset :love::love:
Ja tarrasukkia!

Oliko tässä yrityskierrossa mitään erikoista tai vippaskonsteja käytössä?? :)
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Suuret onnentoivotukset :love::love:
Ja tarrasukkia!

Oliko tässä yrityskierrossa mitään erikoista tai vippaskonsteja käytössä?? :)
Kiitos! :love: Eipä oikeastaan ollut, macaa kyllä söin, mutta olen käyttänyt sitä jo pari-kolme kuukautta. Mutta voihan tietty olla, että se vaikutti kunnolla nyt vasta. :)
Toinen mahdollinen selitys vois olla kilpirauhasarvot, mulla on siis vajaatoiminta, joka meni välillä liikatoiminnan puolelle, kun lääkitystä nostettiin liikaa. Ja tässä kierrossa oli sitten kai vihdoin arvot kohdillaan.

Tärppionnea sinne! :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja Maria82
Nyt on kyllä niin sekava olotila, etten edes tiedä, mitä tähän viestiin kirjoittaisin. :X3: Mutta siis, mut voi ilmeisesti siirtää taustalta plussanneisiin :love::love:
Mies kysyi aamulla, kun herätin sen näyttämällä testiä (tyyliin "onks tässä oikeesti toinenkin viiva, kai säkin näet sen??"), että onko mulla kuumetta :ROFLMAO::ROFLMAO:

Hirmuisesti tsemppiä ja plussatuulta kaikille!! :):love:
Ihanaa! :love: Paljon onnea!! :love: Mones yk sulla olikaan? Tuun toivottavasti kohta perässä!! :p
 
Onnittelut plussanneille! :) Ja piinailijoille pitkää pinnaa ja plussatuulia!

Täällä menossa kp7 ja olen yrittänyt keksiä itselleni tekemistä. :ROFLMAO: Toisin sanoen olen googletellut kaikkea mahdollista ruokavalion vaikutuksesta raskautumiseen ja täsmäaseet on otettu nyt käyttöön. :D Aamupalaksi vedän smoothien, jossa on marjoja ja hedelmiä, vehnänalkioöljyä ja turkkilaista jugurttia (on muuten hyvää ja pitää nälän loitolla). Greippimehuakin löytyy jääkaapista. Mulla on myös lista, mitä kaikkea pitää syödä oviksen jälkeen, jotta se tukisi kiinnittymistä.

Olen myös miettinyt, pitäisikö yrittää tikuttaa ovista vai ei. En ole siis koskaan saanut ovistesteihin haamua kummempaa, todistetusti ovuloin (ainakin joskus), koska kaksi lasta on eikä ne nyt pyhästä hengestä ole sikinneet. :p Mutta aiheuttaako se vaan turhaa stressiä, jos testeihin ei saa mitään näkyviin tai jos käy niin, että ovis löytyy mutta miestä ei. Mies on siis reissutyössä, joten välillä sen takia tulee pakollisia taukoja lempeen, en nyt kuitenkaan viitsi naapurin miestä alkaa tämän takia jallittaa. :LOL:
 
Kiitos! :love: Eipä oikeastaan ollut, macaa kyllä söin, mutta olen käyttänyt sitä jo pari-kolme kuukautta. Mutta voihan tietty olla, että se vaikutti kunnolla nyt vasta. :)
Toinen mahdollinen selitys vois olla kilpirauhasarvot, mulla on siis vajaatoiminta, joka meni välillä liikatoiminnan puolelle, kun lääkitystä nostettiin liikaa. Ja tässä kierrossa oli sitten kai vihdoin arvot kohdillaan.

Tärppionnea sinne! :barefoot:
Kiitos vastauksesta!
Onpa hyvä kuulla tosta kilppariongelmasta...mulla myös arvot heitelleet useamman kuukauden, ensin meni liikatoiminnalla ja sitten pahasti vajaatoiminnalle ja tämän viikon kokeissa tsh 1,20 ja t4v 16 eli saisivat pysyä noissa lukemissa!
Mitä sulla oli nyt viimeiset arvot kun olivat kohdillaan? Kävitkö/aiotko köydä nyt kuinka usein kontrollissa? Oletko tk-lääkärin kanssa hoitanut asiaa vai yksityisen tms?
Kamalasti kysymyksiä :D
Kiitos jos jaksat vastata
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Olen myös miettinyt, pitäisikö yrittää tikuttaa ovista vai ei. En ole siis koskaan saanut ovistesteihin haamua kummempaa, todistetusti ovuloin (ainakin joskus), koska kaksi lasta on eikä ne nyt pyhästä hengestä ole sikinneet. :p Mutta aiheuttaako se vaan turhaa stressiä, jos testeihin ei saa mitään näkyviin tai jos käy niin, että ovis löytyy mutta miestä ei. Mies on siis reissutyössä, joten välillä sen takia tulee pakollisia taukoja lempeen, en nyt kuitenkaan viitsi naapurin miestä alkaa tämän takia jallittaa. :LOL:
Täältä yksi raskausviikolla 30 (apua jo niin pitkällä :eek:) huiteleva tulee huutelemaan väliin! En ikinä saanut ovistesteihin kunnollista plussaa, aina näytti vaan hailakkaa ja ovulaatioaikaan piikkuisen tummempaa viivaa. Ja todistetusti siis myös silti ovuloin... :D tuurilla satuttiin niihin aikoihin heiluttamaan peittoa ja kyllä tuntemuksistakin aavistin oviksen olevan. Kyllä oli pienti stressaamista tikuttelusta, mutta tärppäsi :love: oli myös greippimehu ekaa kertaa käytössä, puristin itse hedelmistä
 
  • Tykkää
Reactions: Eevee
Ihanaa! :love: Paljon onnea!! :love: Mones yk sulla olikaan? Tuun toivottavasti kohta perässä!! :p
Kiitos! :) Oliskohan ollut yk10 tai 11, yritys alkoi vuoden alusta, mutta kierrot on mulla suht lyhyet. Ja todellakin tulet pian perässä!! :love:

Kiitos vastauksesta!
Onpa hyvä kuulla tosta kilppariongelmasta...mulla myös arvot heitelleet useamman kuukauden, ensin meni liikatoiminnalla ja sitten pahasti vajaatoiminnalle ja tämän viikon kokeissa tsh 1,20 ja t4v 16 eli saisivat pysyä noissa lukemissa!
Mitä sulla oli nyt viimeiset arvot kun olivat kohdillaan? Kävitkö/aiotko köydä nyt kuinka usein kontrollissa? Oletko tk-lääkärin kanssa hoitanut asiaa vai yksityisen tms?
Kamalasti kysymyksiä :D
Kiitos jos jaksat vastata
Mulla ei itse asiassa ole tarkastettu arvoja toukokuun jälkeen, silloin tsh oli 0,013 ja t4v 21,2 (ei siis itse asiassa pahasti liikatoiminnan puolella) ja siitä lääkitystä vähennettiin. Syyskuussa olisi pitänyt olla seuraava kontrolli, mutta nyt se varmaan otetaan aikaisemmin. Olen siis yritysajan alusta alkaen käynyt diabeteksen takia sairaalan äitiyspolilla noin 3-4 kuukauden välein, ja siellä sitten katsotaan myös kilppariarvot. :)

Tsemppiä, toivottavasti arvot pysyisivät nyt hyvinä ja tärppi kävisi!
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Yuna
Noni, sit teris vaan petipuuhiin niin riittää innokkaita odottamassa sit kun ovis on! ;)

En tiedä yhtään millon mulla toi ovulaatio on, tiedän vaan että se on nyt tässä lähipäivinä ollut/tulossa. Kp11 menossa, lämmöt teki pienen laskun tänää, mut katon huomenna mitä ne tekee, oli vähän levoton yö nii voi olla että ne senkin takia oli vähän mitä oli. Limoja tulee, ei mitenkään ihan hirveän paljon mut selvästi venyvää ja kirkasta :) toivon niin hirveästi että onnistuttaisiin tästä kierrosta mut samalla pelottaa miten reagoin siihen kun ne kuukautiset alkaa :unsure:
 
Iltaa! oon tässä yritys ajan lueskellut kaikkea ja kuluttanut aikaa.. En ajatellut missään vaiheessa kirjottaa mutta jos vähän vertaistukea saisi :) Jos vähä taustatietoa yk 8 kp 28/28-32
Kolmas yrityksessä kaksi sai alkunsa ilman mitään yrittämistä mutta tämä kolmas ei meinaa tärpätä.. ikää on 25v joten ei pitäisi sen puolesta olla ongelmaa, kierukan poiston jälkeen tuntuu että kroppa ei lähde toimimaan kunnolla ovista en tikuta koska oireet on vahvat ja kipeät.
Tämä kierto teki kepposen eli ovis oireet oli kahteen kertaan eli nyt ollaan joko dpo 11 tai dpo 4 :cautious:
No alkuviikosta testaan ekan oireiden perusteella jos näyttää negaa nii sitte piinaillaan melkeen alusta syytän tästä epäselväkierrosta todella suurta stressiä muutto ja remppa häslingin takia..:LOL:
 
Missä on teitin testikuvat niin voi tiirailla onko sitä viivaa vai ei :geek:

Itse en laita kun en osaa :D

Mutta olen tyylilleni uskollinen ja vanha kunnon joka kuukautinen luulosairaus nostaa päätään :whistle:

Tänään dpo 3 ja mun iho on tosi arka, silmissä samanlainen tunne kun olis tulossa kipeex. :oops:

Tiedetään, ihan liian aikaista mutta kyllä te tiiätte :whistle::cautious::oops::rolleyes::geek::LOL:

Onko muilla maanantaina alkanut luulosairaus oireileen :p

Pus kaikille ja mukavaa viikon alkua :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Nonsk

Yhteistyössä