Toiveena vauva 2017-2018

Heippa! Olen lähinnä tuossa keskenmenon jälkeen kuumeilevien ketjussa jutellut, mutta tulen laittamaan nokkani myös tänne :D

Ollaan yritetty toista lasta jo 1v 4kk, yksi keskenmeno ihan yrityksen alkuvaiheessa. Tänään kp 25/30 eli vajaa viikon päästä pitäisi menkkojen alkaa. Armadillon kanssa samoilla päivillä siis lähestulkoon ;)
Eilen ja tänään ollut kovaa alaselkäkipua, jota ei todellakaan normaalisti ole. Turvottaa, vähän väliä ottaa päähän niin hitosti ja toisena hetkenä taas hyvä fiilis. Pissattaa!!! Tässä nyt vaan se ongelma, että mulla on joka helkutin kierrossa oireita ja silti ne menkat alkaa ajallaan. Viime kierrossa oli pahoinvointia joka jatkui jopa menkkojen jälkeen. Ja tässä kierrossa lupasin etten tutki oireita. No tässä sitä taas ollaan. Jännittyneenä. Viikon päästä eli sunnuntaina aion tehdä testin jos ne menkat ei ala lauantaina. Alkaa jo turhauttaa kyllä tämä yritys. :( niin pitkään jatkunut

Muoks! Piti vielä sanoa että on myös nippailua vatsassa. Ja tunsin oviksen aikaan oikealla puolella pistelyä. Muutama päivä sitten oikealla pisteli taas. Ja nyt taitaa olla dpo8.
 
Kuulostaapas lupaavalta bettinah (y)
Tikutitko oviksen? Sinä jaksat kärsivällisesti odottaa että menkat myöhässä ennen ku alat testailee?Itsellä ei ikinä kärsivällisyys riitä myöhäisiin testailuihin. Hurjasti tsemppiä ja pikaista tärppiä :)
 
Onnea hurjasti cicada! Ja myös muille jo plussanneille ja plussaa toivoville hurjasti onnea mukaan :love:

On: päivät tuntuu matelevan nyt kun ensimmäistä kertaa tietää, että oikeasti ovulaatio on tapahtunut ja mahiksia voi olla. Edelleen alavatsalla on välillä nippaillu ja sitähän silmä kovana tarkkailee merkkejä.. Tai "merkkejä". Millään ei malttais ootella, että tuleeko menkat ja uusi kierto vai se plussa vihdoin.. Ääh, vielä reilu viikko pitää jaksaa. Pysyyköhän tässä järjissään :D
 
Kuulostaapas lupaavalta bettinah (y)
Tikutitko oviksen? Sinä jaksat kärsivällisesti odottaa että menkat myöhässä ennen ku alat testailee?Itsellä ei ikinä kärsivällisyys riitä myöhäisiin testailuihin. Hurjasti tsemppiä ja pikaista tärppiä :)
En normaalisti jaksakaan odottaa ja viime kierrossa olin jo tässä vaiheessa testannut :D mutta tämä kuuluu osaan suunnitelmaa. Oli tarkoitus olla miettimättä oireita. Silti mietin jatkuvasti. Mutten jaksa yhtään turhaa negaa enää joten ajattelin odottaa :D en tiedä miten käytännössä toimii. Testi nimittäin kuumottaa kaapissa :D
En tikuttanut tässä kierrossa kun niin säännöllisenä pysynyt kierto ja tunnen oviksen :) tässä kierrossa se varsinainen yrittäminen jätetty sivuun. Tässä päälle vuoden aikana tullut vähän sellaiseksi väkisin yrittämiseksi niin nyt koitetaan ottaa rennosti :)
 
Paljon onnea Cicada, mahtavia uutisia :love:

Minullahan oli semmoinen loistava suunnitelma tälle kierrolle, nimeltään "ota rennosti, älä mieti asiaa yhtään". Ei ole mennyt taas ihan kuin strömsössä. Vaikka ei se ehkä edes yllätä :whistle: Nimittäin, vessan kaapissa alkoi ovistestit huutaa niin kovaa "tee minut, tee minut", että heikkona sorruin lauantaina. Ja sieltähän pärähti selvä ovisplussa kertalaakista :) Eli minut voi varmaan lisätä piinapäiville ja DPO 1 nyt siis menossa. Nyt ei ole kyllä yritystä puuttunut, mieskin varmaan on ihan onnellinen, kun saa vapaapäivän eikä ole akka kimpussa koko aikaa :p.
 
Mullekin voi päivittää dpo1 että @Akkuporakone samoissa mennään! Tänään alotan sitte terolutit tiputteluun, saa nähä vaikuttaako mihinkään. Varmaan ainakin pidentää kiertoa kun normaalisti luteaalivaihe mulla on semmosen 12vrk mutta nyt pitää terojakin vetää eka 10 päivää. Pidemmäks aikaa jännäiltävää siis!! :confused::D

Mites teillä muilla noi ovistestit, antaako vahvaa viivaa pidempään? Mulla on ollu sekä plussaa edeltävä että sitä seuraava testi tosi haaleita vaikka oon testannu kaks kertaa päivässä.
 
Ihan tosi paljon onnea Cicadalle!:love: Ja tarrasukkia matkaan.

Itsellä ei ihmeellistä... Hirveet halut muutaman viime päivän. Ei outoa lainkaan sillä minulla halut ja menkat tulee melkein aina yhtä aikaa. Maha myös vähän sekaisin kuten aina menkkojen aikaan. Naama edelleen kukkii. Tykkään tosta sovelluksesta kun siihen voi kirjata. Ei ollenkaan ole raskaana olo...Tänään tulee paketti jossa on testi. Saa nähdä maltanko sen kanssa siltikään vaikken tärppiin uskokaan. Meidän talletukset todennäköisesti on menneet siis harakoille, luulen. (n)
 
Helouta.

Ihan järkyttävää kiirettä ollu nyt tää elämä. Täällä on kp 12 menossa. Valkovuoto lisääntymään päin. Jospa se ovis sieltä olis tuloillaan. Nyt en oo ostellu tikkuja enkä testejä. Tän kierron meen näin. Nyt niin paljon muutakin mielessä, että ei riitä rahkeet ihan kaikkeen. Yk 5 menossa. Jos nyt ei tärppää niin se on sit pisin aika mitä on raskautta odotettu. Ei pitkä aika mut kyllä jostain syystä tulee mieleen, että jos ei nyt niin ei sitten ikinä. Tyhmiä ajatuksia.

Mutta kaikille plussanneille onnet! En jaksa muistaa oliko niitä ja keillä oli jos oli.

Piinailijoille pitkää pinnaa ja tulevia plussia!

Aktivoidun taas, kun tää kiire lakkaa.
 
Nyt on sitten näppärä vertailla @Yuna "raskausoireita" kerran samoissa mennään. Kumman tissit ovat kipeät ihan vaan sen takia että niitä pitää puristella kokeillakseen onko ne kipeät. Tai erilaisia "nippailuja" mahassa, jotka oikeasti ovatkin vaan lähinnä ilmavaivoja ;) Ja siis en mitenkään halua dissata kenenkään oireita tai oireettomuutta, vaan lähinnä koitin kertoa kuinka itse suuressa viisaudessani toimin :LOL:
 
Oliskohan se ovis tänään..? Liityn ehkä akkuporakoneen ja yunan kanssa luuloraskausoireiden kyttäilijäks..:ROFLMAO:
Tänään siis tullut älyttömän paljon kananmunanvalkuaista muistuttavaa limaa,alavatsa kipeänä ja varsinkin vasen puoli. Eilen mittasin lämmöt 35.5 ja jostain luin että lämmöt laskisi juuri ennen ovista? Oli tosin jokin keskustelu niin todenmukaisuutta en tiedä. No mutta eilen talleteltu ja laskurin mukaan ovis on tänään tai huomenna. Yleensä on kuitenkin monta päivää ennen limoja kosteaa mutta tässä kierrossa suoraan asiaan, jos se olisi vaikka hyvä asia :rolleyes: tai sitten ällölimaa on viikon verran :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Jemppi
Ai miten niin ajatus alkaa harhailla kun menkat odotuttaa itseään :whistle::rolleyes::cool: aamulla oli joku verihaivana pyyhittäessä, mutta ei enää mitään. Noh, eiköhän ne sieltä ala, sovelluskin ennusti muistaakseni tätä päivää.

Ihanaa kun aurinko ja lämpö palasi!
 
muuten, mitä sovelluksia käytätte?:)
Mulla oli aluks Ladytimer mutta nyt oon vaihtanu Fertility friendiin joka onkin miljoona kertaa parempi. Varsinkin tälläselle lisääntymisnörtille niinku minä, sovelluksesta löytyy valtava määrä tietoa naisen kierron eri vaiheista, hormonitoiminnasta ja mitä merkkejä kehosta kannattaa tarkkailla. Ainoo miinus on että sovellus on englanniksi.
 
  • Tykkää
Reactions: maisa93
Mä käytän Period calender-nimistä sovellusta. Ihan kattava sovellus mulle ja on vielä suomenkielinen. Iltapäivällä teen muuten uuden o-testin kun pääsen töistä kotiin. Meinasin lennähtää perseelleni kun olisin käyny ostaan digitaalisen ovistestin apteekista. Hinta oli 34 euroo!!! Jumaliste miten kalliita noi on. Ehkä mä tyydyn vain noihin tikkuihin. Onneks noita digitestejä ei ollu siellä apteekissa.
 
  • Tykkää
Reactions: maisa93
Mulla on puhelimessa My days -sovellus. Ulkoasu on aika ankea, mutta muuten toimiva mun mielestä. :) Kokeilessua oli Ovia Fertility, mutta oli mun mielestä vähän sekava.

Mites teillä muilla noi ovistestit, antaako vahvaa viivaa pidempään? Mulla on ollu sekä plussaa edeltävä että sitä seuraava testi tosi haaleita vaikka oon testannu kaks kertaa päivässä.
Mulla oli tässä kierrossa käytössä Clear bluen kahdenhormonin ovistesti ja oli kyllä vähän pettynyt. En saanut sillä ovulaatiota kiinni ollenkaan. Kuutena päivänä tuli vilkkuhymiö, joka tarkoittaa "korkea hedelmällisyys", mutta sitten loppuikin tikut. :/ Omien tuntemusten mukaan ovulaatio olis ollut kyllä aiemmin, mutta vaikea sanoa varmaksi... Luulis, että testi olis sen näyttänyt. En osaa sanoa mikä dpo nyt menossa. Juhannuksena pitäis kuukautisten alkaa, joten katotaan kuinka käy.
 
  • Tykkää
Reactions: Jemppi ja Yuna

Yhteistyössä