Toiveena vauva 2017-2018

Täällä on ollut puhetta siitä miten läheiset ovat reagoineet raskaus uutisiin.. Muistan edelleen kun esikoista odotin ja lähisukulaisille kerrottiin niin miehen sisko töksäytti et "kai se oli ees vahinko?!" Tuntu tosi pahalta. :(

Meillä on kaksi tyttöä,-09 ja -11 syntyneet. Kolmatta toivotaan.:love:

Meidän piti siis aloittaa 3/2016, mutta oli kaiken näköistä härdelliä niin aloitettiin hiukan myöhemmin. Eka kierto pillereiden jätön jälkeen oli muistaakseni 26pvää.:D Nyt siis on yk 2 ja kp 32/26-? Kierrot ollut aiemmin kun raskautta yritetty niin 30-32pvää... hmm pitäisköhän sitä testailla?! :whistle:
No onpa kyllä ollu tosi tahdikas kommentti :poop: Ymmärrän, että tuntu pahalta! Meillä on ollu onneks vaan positiivisiä kommentteja lasten kohdalla (-10 ja -12), mut kieltämättä jännitän, että mitä kommentteja nyt tulis. Tiedän, että jos meille kolmas suodaan, niin se tulee kaikille totaaliyllätyksenä. Me on puhuttu toisen jälkeen monta vuotta, että meidän perhe taitaa olla tässä. Vaan kuinka sitten kävikään ja mieli muuttui ;) :love: Eli veikkaisin, että jos nyt ilmottaisin olevani raskaana, ni moni vois luulla vahingoksi :whistle:

Ja siis tohon viimiseen kysymykseen, niin JOO! Tottakai pitäis testailla:D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuusis82
Ainiin ja sit vielä omanapa :D Mä oon ihan pihalla. Kp 9 ja mulla on ollu ennen menkkoja ja senkin jälkeen sellanen olo, ku oisin raskaana. Tein toissapäivänä puhtaan negan. Mulla on jatkuvaa etovaa oloa (jonka tosin pelkään johtuvan töissä riehuvasta vatsataudista) ja painetta alavatsalla. Tuntuu, että farkut puristaa, vaikka en oo tosiaan syöny mitään turvottavaa tms.. Nega oli tosiaan niin tyylipuhdas, että siitä ei voi erehtyä. Ja menkatki oli ihan kunnon menkat eli sen perusteellakaan ei voi toivoa. ÄRSYTTÄÄ, että kroppa keksii oireita - tai sit oikeesti vaan oottelee sitä vatsatautia. Jos se on noroa, niin selittyis paine alavatsallakin :sick: Peukut pystyyn, että olis vaan mun mielen juttuja eikä mitään vatsatautiin viittaavaakaan.

Kohti ovista varmaan mennään, koska kuiva kausi alkaa selkeesti olla ohi. Eilen hyödynnettiin ekat oireet vähän sattumalta. Olin menny jo nukkumaan ja 1,5h siitä havahduin hereille puolilta öin, ku mies tuli lähelle nukkumaan ja sit oltiinkin pian täydessä touhussa :LOL: Sit takasin nukkumaan ja nyt väsyttää :D

Kivaa perjantaita!
 
Tsemppiä kkrise, ensimmäinen päivä on aina se pahin. Joka kerta sitä toivoo ja pettyy.

Onnea Nachsal ja Tuusis, kyllä tuo minusta plussa on (y)

Meille muutti rantaan toissapäivänä uusi asukas. Istuimme saunan jälkeen terassilla ja mies totesi, että katso mitä selkäsi takana on. Käännyin ympäri ja ehkä 40m päässä minusta käveli haikara rauhallisesti nurmikolla. Eilen se nähtiin illalla lentämässä, joten todellakin toivon että olisi enne kun haikara ilmestyy oletetun oviksen aikoihin meidän pihanurmikolle :whistle: Sanoinkin miehelle, että jos tästä kierrosta tärppää, niin alan ihan oikeasti taikauskoiseksi :ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilaviolet
Onnea haamulaisesta/plussasta naschal ja tuutis!

Täällä pitäisi ovis lähestyä mutta limat on nyt ihan väärässä päässä :LOL: pää siis ihan täynnä räkää mutta alakerrassa ei mitään (n) no joka toisen päivän taktiikkaa silti käytetään ainakin toistaiseksi.
 
Plussatuulia ja tsempityksiä kaikille! :)

Jemppi Äläpä! :/ kai sekin teki omansa ku saimme ennen häntä lapsen. :O Noh nyt miehen siskolla on oma muksu ja kun meillä kaks, niin aina kuulee miten helppoa on kun on vaan yks,miten helppo lapsi heillä on yms..

).( kp 33/26-? Oksettaa,turvottaa eikä menkkoja missään.. Hmm..
 
Onnittelut plussista. Mä olen taustaillut tässä ketjussa mutta meillä on käynyt tärppi. Tässä muutama kuva apteekin omasta raskaustestistä, jota olen nyt parina päivänä tehnyt aamulla http://aijaa.com/qfOuI9 ja perässä on kuva pc liuskoista, jotka eivät minulla ole niin mainittavasti toimineet eli vahvistuminen ei ole ollut mitenkään vauhdikasta. Testejähän olen uitellut siten, että dpo9 aamulla tein pc liuskalla ja apteekin ultralla haamut. Silloin en vielä tulkinnut haamuksi vaan viivanpaikaksi, koska niitä minulle on usein tullut. Ja dpo10 aamulla sit oli jo ihan silmin nähtävät. Dpo11 aamulla tein digin ja se oli raskaana 1-2. Nyt on dpo14 ja menkkojen pitäisi alkaa huomenna.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Qia
Jaahas ei pitäis nuolasta ennenkuin tipahtaa. Tänään ei sit tullutkaan sitä viivaa enää. Oikeesti. Kyllä ärsyttää että näki koko viivan. Onko se nyt sit todella lopullisesti hävinny. Sama testi kuitenkin ja eilen kahdesti näytti haamuu ja nyt ei mitään. Ei oliko vaan joku kemiallinen vai onko joku muu voinu aiheuttaa viivan. Kannattaako enää ees testailla. Huoh. Ei niin hyvä aamu. Ja sori pelkkää omaa napaa.
 
Jaahas ei pitäis nuolasta ennenkuin tipahtaa. Tänään ei sit tullutkaan sitä viivaa enää. Oikeesti. Kyllä ärsyttää että näki koko viivan. Onko se nyt sit todella lopullisesti hävinny. Sama testi kuitenkin ja eilen kahdesti näytti haamuu ja nyt ei mitään. Ei oliko vaan joku kemiallinen vai onko joku muu voinu aiheuttaa viivan. Kannattaako enää ees testailla. Huoh. Ei niin hyvä aamu. Ja sori pelkkää omaa napaa.
Ai se ihan selkeä punainen viiva kadonnut noin vaan?? Jos siinä testissä oli vaan joku vika..?
 
Jaahas ei pitäis nuolasta ennenkuin tipahtaa. Tänään ei sit tullutkaan sitä viivaa enää. Oikeesti. Kyllä ärsyttää että näki koko viivan. Onko se nyt sit todella lopullisesti hävinny. Sama testi kuitenkin ja eilen kahdesti näytti haamuu ja nyt ei mitään. Ei oliko vaan joku kemiallinen vai onko joku muu voinu aiheuttaa viivan. Kannattaako enää ees testailla. Huoh. Ei niin hyvä aamu. Ja sori pelkkää omaa napaa.
Se irrotuspiikkihän näkyy testissä 10vrk. Milloin pistitte sen?
 
Voi ei Nachsal! Mitä kummaa. :(

Latailin myös ton sovelluksen, aika kiva!

Muutaman viime kierron perusteella veikkailisi oviksen olleen viikko sitten ja menkkojen viikon kuluttua. Ei oo kyl mitään toivoa varmaan jos ovis oli tuolloin, just tuossa välissä ei peittoja heiluteltu pariin päivään. Tänään pitäs lähteä ehkä kavereiden kanssa ulos, eli tavallaan tekis mieli käydä ostamassa testi. Vaan jotenkin kyllä tiedän että negaa sieltä tulis. Tiistaina saan paketin missä on pari testiä, josko sillon testais ja tänään joko jättäs väliin tai menis parilla siiderillä.
 
Ai niin piti tulla ääneen miettimään tätä mun kiertoa. En kyllä ole havainnut mitään limoja mutta alavatsaa turvotti ja särki viikon. Paripäivää sitten aamulämmöt pompsahti 36,4 -> 36,7 ja mahakiristelyt loppu samaan aikaan. Alakerrassa on kyllä ollut tosi kuivaa eikä mistään limoista mitään tietoa tässä kierrossa mutta uskallankohan päästellä silti että nyt olis dpo 2? Tuo osuu kyllä senkin puoleen että ennen kierukan poistoa olleen kierron mukaan ovis olis ollut kp 16. Luteaalivaihe kestää mulla säännöllisesti 16 päivää joten menkat alkas sitten juhannusaattona tai juhannuspäivänä.
 
Voi ei nachsal ja tuusis, toivotaan, että se viiva sinne takaisin ilmestyy!

Omassa navassa ei tunnu tapahtuvan kuin hirveetä kiukutusta. Nyt on menossa dpo 7 tai 8, en oo ihan varma kun en saanut tikutettua... jos nyt edes oli kunnon ovista o_O Alkuviikon on ollu menkkakipumaista juilintaa ja tänäänkin on alaselkää ärsyttävästi jomotellut... mutta ei paineen tunnetta tai turvotusta. Tää kiukutus tosin on ihan järjetöntä, nyt muutaman päivän on rähjännyt joka asiasta ja ihan hirvee olo, kun suututtaa niin paljon. Yleensä tälläinen olo on vaan yhtenä menkkoja edeltävänä päivänä ja nyt menkkojen alkuun on vielä viikko. PC näytti aamulla ihan puhdasta negaa... vaikka toki vielä kovin aikaista onkin.
Onko muilla ollut hirveetä ketutusta juuri siinä kierrossa kun on tärpännyt?
 
Kuinkas kauan ne siittiöt elää naisen sisällä? Jos ois tärpätäkseen niin riittääkö 2-3vrk välein puuhailut?
Tänään tullut alavatsalle jotain jomottelua. Limoja kanssa alkanut ilmaantumaan mutta luultavasti vasta ma tai ti the ovis. Ja niin, voiko ovislimoja ja edeltävän päivän spermoja sotkea toisiinsa :oops:

Ketutusta mulla on ollut vain negakierroissa ja niissäkin vain harvoin. Itse oon ajatellut että niissä kierroissa ovis olis jäänyt tulematta tai ollut jotenkin vajaavainen. Näitä vaan paristi vuodessa ja niissä limojakin tulee ikuisuus.
 
Se irrotuspiikkihän näkyy testissä 10vrk. Milloin pistitte sen?
Se on pistetty torstaina viime viikol mutta keskiviikkon tehtiin jo r testi siin ei näkyny viivaa mut torstaina näky. Eri merkki kyllä. Eilen tehtii kolmee eri merkkii ja pc ainut jossa viiva oli. Tänään ei missään kolmesta ollu viivaa. Ei pienintäkään. Mut josko sitä sitten voisi toivoo et olis viel toivoo.
 
Nachsal ja tuusis Mulla on peukut ja varpaat pystyssä, että se uuskin plussa tulee ihan parin päivän sisään :love: Tosi kurjaa, että testit teki tommosen tepposen!:cry:

avantasia Muistaakseni luinjostain, että elävät 3-(max)5vrk eli just tolla 2-3pv:n systeemillä jonkun pitäis olla matkalla kohteeseen koko ajan;) Toivotaan parasta(y)
 
Hei!

Voi rähmä noiden testien kanssa Nachsal:(...toivotaan, että vielä iloksi muuttuu(y).

Muille myös tsemppiä:)!

Täällä dpo2 kai nyt menossa ja aamulämmöt pysyneet tasaisena n.37. Iltapäivällä on nyt lämpö ollut eilen ja tänään 37,5 kera kuumotuksen, posket oikein hehkuu punaisena, kuuma on kuin Saharassa :geek:. Tänään alkoi myös alavatsalla keskellä nipistely tai vääntö. Limailu on ohi, oli jo eilen ja valkkariksi muuttunut. Annas kattoa nyt...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä