Ai sullakin etoo täällä iski semmone olo eilen ja sama jatkuu vieläki..tää on semmosta vellomista ei niinku okseta mut olo on huono eikä oikee jaksais mitää tehäDpo9 kp24/27-30
Ovis tikutettu ekaa kertaa eläissäin tässä kierrossa!
Päiväpissistä töiden jälkeen tuli testiin selkee, värillinen viiva (haamu, kai) Testiajalla! En saanu kunnolla kyl viivaa kiinni kuvaan, mutta siltikii. Oli pakko testata kun olo ollu niin raskautunu!!
Oireina mulla nyt et rinnat alkanu kipeytyy uudestaan varsinki kainalon puolelta. Oikee tissi törkeen kipee! Samasta tissistä tulee puristettaessa "maitoo"
Alamahaa tykyttää. Ihan kun oma syke tuntus siellä. Ihan siis alhaalla. Maha tuntuu tosi painavalta, ahtaalta jotenkin.
Nyt poskia kuumottaa aivan hulluna, silti näytän kalpeelta..
Tissit tuntuu kuumilta kun niitä koskettaa, pehmeiltä ja sileiltä. Muuten outo viileyden tunne rinnoissa, ihan ku maito pakkautus tisseihin
Väsyttäny on nyt sanotaanko 4-5 päivää ihan huolella!
Hiukan eto olo. Vkonloppuna oli oikeesti huono olo!
Tärisyttää ja kainalot märkinä! Vissiin jännityksestä
Tätä plussaa on ootettu kun kuuta nousevaa! <3 Toivottavasti vahvistuu!!
Sama täällä.Selvä nega tuli.
kuulostaa lupaavaltaKyllä etoo ja semmonen maku syljessä kun olis rautanauloja imeksiny. iltasin tissit hullun kipeet.. oispa oispa oispa nyt meiän vuoro!
Melko samoilla yk mennään mullakin menossa yk 44..Onnea haamuilijat ja plussaajat
itsellä vaan viivanpaikkaa pukkaa, eli se kierto oli tässä. Vuoto sais jo alkaa, pistetään yk 43 käyntiin
Toivotaan että teillä tärppääMelko samoilla yk mennään mullakin menossa yk 44..
Voi kumpa seuraavat kierrot ois meidän kierrot!!
Olitteko joissain hoidoissa..? No joka tapauksessa mä toivotan hirveesti vielä yllätysplussatuulia, vaikka aktiivinen yritys loppuisikin..Toivotaan että teillä tärppää
Meillä yritys loppui, mä en kestä enää.
Kiitos <3Olitteko joissain hoidoissa..? No joka tapauksessa mä toivotan hirveesti vielä yllätysplussatuulia, vaikka aktiivinen yritys loppuisikin..
Aivan, siinä onkin semmoinen mutka ollut matkassa, onhan se pitkä aika puoli vuotta.. Mutta 8kg kuitenkin jo painoa mennyt alas niin sehän on jo hieno saavutus! Pikkuhiljaa hyvä tulee ja ehkä se tuliskin sitten sillävälin yllätysplussana teille, vaikka tuolla seuraavalla kerralla pyydettäisiin jatkamaan painonpudotusta vielä seuraavatkin puoli vuotta, ainakin toivon kovasti teidän puolesta, että plussan sieltä vielä saatteKiitos <3
Ei meille annettu hoitoja vaikka yritin saadakin. Kunnalliseen en pääse edes, mun ylipainon takia evättiin hoidot. Sanoivat kyllä helmikuussa että aloitetaan hoidot 6kk päästä, JOS mä laihdun 20kg. Olen saanut 8kg pois nyt, ja enää pari kuukautta aikaa. En mä laihdu 12kg parissa kuukaudessa, sillon se ei ole tervettä enää. Niin en mä viitsi enää mennä kuuntelemaan miten pitää painoa pudottaa. Ja mä luulen ettei mun psyyke kestäis enää yhtään pettymyksiä, jos ne sit sanois että odotetaan taas puol vuotta. Puol vuotta on pirun pitkä aika!