Eilen ois pitäny alkaaonks sulla menkkojen alkamispäivä menny jo ohi?
No niin eli sen suhteen oot turvallisilla vesillä. Mä en kyllä usko tätä todeksi. Pelottaa tehdä uutta testiä ku ei mul oo ku 1 pc enää jäljellä ja sit noita huonoja loput. Säästän varmaan ton pc:n sunnuntaiaamuun jos menkat ei ala.Eilen ois pitäny alkaa
Täytyypä käydä hakemassaToi on hankala testi ku on siniset viivat. Käy hakee kaupasta preckcheck testi tai joku muu punavärinen
Joo viisi lasta on ja he on 13,12,11,9 ja 8 ja mun mielestä on yllättävän hyvin sujunu liikkumiset ja jaksanu on yllättävän hyvin kun vauvoinakin nuo nukkui yöt niin hyvin. Joo täytyy hommata semmone testi mihin tulee punaset viivat.@Nadine88 onnea plussasta!! @ijomeo mäki aattelisin että nyt voit varmuudella olla luvan kanssa raskaana kun "kp1" meni ohi @Nasunen87 pidetään peukkuja ettei ne menkat alkais ja saat seuraavaan testin vahvan plussan
@taaperotx5 aika vahva vääräks plussaks ois tuo sun testi, mut silti kannatan punaväritestiä myös tai digiä tuo sun nimimerkki, meinaako että sulla on jo 5 lasta? ovatko minkä ikäisiä / millä ikäerolla (oonkohan kysyny sulta jo tätä )? Mä tarvisin hulluna kokemuskertomuksia, että kuinka selvitä kunnialla monen pienen lapsen kanssa kaks menee kun on kaks aikuistakin mut jo näiden kanssa yksin liikkuminen on TODELLA haastavaa
Siis ihan todella isosti suosittelen.@viipulainen ihana viiva sulla siellä
Itsekin voisi tilata preseediä
Uskopois, tiedän tunteen. Me kerrotaan vasta kun ollaan käyty nt-ultrassa ja se on vasta joskus rv12 kupeessa...tai päälle. Eli vielä pitäis kestää minimissään 5 viikkoa.Pää ehkä sekoaa kun ei saa kertoa kellekään
Mulla on jo yks lapsi, mutta tulin raskaaksi vahingossa enkä hetkeäkään ajatellu, että on ehkä aikaista heti kertoa kaikille koska mitä vaan voi tapahtua. Mulla oli oikeasti vaan tosi hyvä tuuri kaikessa enkä tajunnut pelätä tai stressata mitään muuta kuin sitä, että odotin lasta yksin. Helppo raskaus ja synnytys. Mutta nyt pelottaa ihan kaikki vaikka onkin ihan eri tavalla innoissaan! Haluaisin vaan kertoa koko maailmalle, että MEILLE tulee vauva. Mutta mekin päätettiin lykätä kertomista kunnes kaikki on varmasti kunnossa ja isoin riski ohiUskopois, tiedän tunteen. Me kerrotaan vasta kun ollaan käyty nt-ultrassa ja se on vasta joskus rv12 kupeessa...tai päälle. Eli vielä pitäis kestää minimissään 5 viikkoa.
Raskauskeijulta ite tilasinMun siis on pakko kokeilla sitä. Mistä ootte ostaneet?