Toiveena vauva 2017-2018

Ihania ootte kaikki :barefoot: ei oo vielä alkanu menkat! aamun viittetki hävis ku tuhka tuuleen.. mietin kyl itekki et pitäskö tänään ku muu perhe ei oo kotona, ni vähän niiku salaa tehä yks testi.. mut se vaatis kaupassa käyntii ku ei oo kaapis testejä..
Mut jotain se koira vaistoo.. voihan se reppana olla vaa sekasi ku narttujen hajuja ulkona ja sit kotonakii :ROFLMAO:
Ja mie myös käyn lukemassa noita lokakuisia.. marraskuuhu en oo uskaltanu viel alkua pitemmälle :whistle:
 
Täällä on kyl kiva, kun pääsee lueskelemaan niin tajuaa ettei oo ainut tässä tilanteessa (y)
Mä niin haluisin alkaa hamstraamaan jo kaikki mahdolliset vauvan vaatteet sun muut ❤
Testejäkin ostin eilen (ovis ja raskaus) useemmat netistä ja mulla alkaa olee sellanen olo et oon tulossa varmaan hulluksi pian.:whistle:
Mul pyörii vauvan nimet, kummit, miten kertoa uutisesta, äitiysvaatteet ja ihan kaikki mielessä kertokaa pliis etten oo ainoo:ROFLMAO:
 
Pahoitteluni @äiti_82 jos nyt menkat kurvaa tosiaan kylään :unsure: onneks tää oli eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, eikö? Voi laittaa hormonien sekoilun piikkiin tärppäämättömyyden (y):giggle:

Mä yritän valmistella itteäni jo negatestin kohtaamiseen (ja testailun hillitsemistä tää kans o !) sillä, että jos ei tärppää niin hyvät puolet: saa nukkua paremmin, ei raskausvaivoja, kesällä pääsen ulos juoksemaan (tai heti kunha lumet sulais) jaja.. noh, mulla on kevyt olo ollu siitä asti kun synnytin - ja se olo on MAHTAVA!:ROFLMAO:
On joo eka kierto pillereiden jälkee :) onha täs viel päiviä aikaa alkaa menkkojen, tosissaan 35 asti muistan et joskus ollu kierto..
 
Täällä on kyl kiva, kun pääsee lueskelemaan niin tajuaa ettei oo ainut tässä tilanteessa (y)
Mä niin haluisin alkaa hamstraamaan jo kaikki mahdolliset vauvan vaatteet sun muut ❤
Testejäkin ostin eilen (ovis ja raskaus) useemmat netistä ja mulla alkaa olee sellanen olo et oon tulossa varmaan hulluksi pian.:whistle:
Mul pyörii vauvan nimet, kummit, miten kertoa uutisesta, äitiysvaatteet ja ihan kaikki mielessä kertokaa pliis etten oo ainoo:ROFLMAO:
Et oo ainut :p mie käyn noita läpi myös useesti :whistle:
Ehkä ne vielä joskus toteutuukin!!
Pitäs nyt vaan saada tää hillitön työstressi olo pois :(
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas88
Onks sulla noin pitkä luteaalivaihe vai onko niin ettet oo varma oviksesta? Toivottavasti nega vielä muuttuu plussaksi :)
Mietin iha samaa.. ku oon ymmärtäny, että se kestäis aikalailla sen 14vrk normisti niiku oppikirjoissa (n) mut en siis testannu ovista ku luotin tuntemuksiin. Kivut loppu ja vaihtu nänni herkkyyteen sillon 12.2. Ni oletin oviksen olleen sillon.. talletukset oli viel sinä päivänä ja 14.pv.. että jos 8n ollu myöhemmin ni mahikset silti.. mut en
nyt jaksa uskoo..
Telkkarist tulee just yllätys vitoset :whistle::D
 
Pitkästä aikaa!

Mä bongasin vihdoin oviksen, tai ainakin sain testiin tänään aamulla vihdoin ne tasavahvat viivat. Ja kaikennäköistä nipistellä ja kramppia kyllä ollutkin.
Tietty se ei vieläkään kai kerro, että käynnistyykö kierto vihdoin mutta näillä nyt mennään. Eilen ei tullut hommailtua, mutta edellisinä päivinä kyllä. Tänään pitää vielä varmistella ja sitten vaan odottaa...
Kierron pituudestakaan ei ole tietoa, mutta tänään ehkä sitten se dop0? Jos joku viitsii lisätä.

Mulla ollut nyt kuukauden(?) ne royal gelet käytössä, josko niistä oikeasti olis ollut apua kierron käynnistymiseen ? Tosin meillä kyllä imetyskin vähentynyt tosi paljon, että mistä näitä tietää.
Vaan vähänkö piristi, että ees jotain ehkä tapahtuu ja voisi oikeasti alkaa toivomaan sitä raskautumista.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Oih, tiedän tunteen! Piinailen sun kanssa ja kärsin "oireista" :LOL: dpo 5 mulla eli aika samoissa mennään :geek:
Tämä on kyllä siitä huippu ketju, ettei yksin tarvitse olla edes vainoharhainen, vaan aina löytyy seuraa/samassa tilanteessa olevia, oli asia mikä hyvänsä. :D
Täällä tänään noussut kyykistellessä oksennus kurkkuun ja tuikkinut sukkapuikkokipuja alapäästä alkaen. Kunpa niillä olis joku oikea merkitys!

Tsemppiä kaikille teille, kenellä alkoi uusi kierto! Tulisipa pian uusi plussa-aalto.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Tänään tuli neljäs vilkkuva hymynaama, en vaan jaksais loputtomiin testailla ja ihmetellä sekä odottaa että tuleeko se ovis vai ei. Pakko se on aloittaa primot huomenna niin ehkä pääsee uuteen kiertoonkin siinä kp36-38 välillä..
 
Nyt aattelin tähän kiertoon kaiken näköiet poppakonstit ottaa mukaan :ROFLMAO:

Eli greippimehu - kuinka paljon sitä pitää päivässä lipittää?

Vadelmanlehtitee - ootteko laittanu siihen mukaan jotain? Vai uppooko sellaisenaan? :LOL:

Preseed - tilattu :sneaky:

Onnea piinailijoille!!:love: plussatuulia odotellessa! :love:
 
Nyt aattelin tähän kiertoon kaiken näköiet poppakonstit ottaa mukaan :ROFLMAO:

Eli greippimehu - kuinka paljon sitä pitää päivässä lipittää?

Vadelmanlehtitee - ootteko laittanu siihen mukaan jotain? Vai uppooko sellaisenaan? :LOL:

Preseed - tilattu :sneaky:

Onnea piinailijoille!!:love: plussatuulia odotellessa! :love:
Greippimehua join ensin 2dl ja sit nostin lähempänä ovista 3dl ja sen jaoin kahteen kertaan. Mulla venyi noi greippimehukiertojen ovikset pitkälle. En tiiä onko yhteyttä mut en oo ny sit enää juonu.

Clipperin vadelmanlehtitee on tosi hyvää eli ihan tilkalla msitoa oon sen juonu.
 
@Alinah92 ja @Wintersun :lle ovis tsempit (y) toivottavasti pian tulis!!
@Nelliida :lle pahoittelut negasta. Mie kyllä nyt päätin että vastasuudessa en testaa ennenku vasta super myöhään..teinkö mieki ekan dpo 8 vai 9.. eikä ees niitä viivanpaikkoja :whistle:

Ite oottelen menkkoja edelleen (n) nyt on jo aamupahoinvointia :ROFLMAO::ROFLMAO: ja koira vahtaa edelleen..
Mut jostai luin et luteaalivaihe voi olla 16 vrk.. eli tänää pitäs sen mukaa alkaa.. mut voihan se olla et ovulaatio on ollu myöhemminki oireettomana sitten..
Tiiä noista.. yritän olla ressaamatta tästä ku töissä on jo tarpeex o_O
Mie taidan ottaa greipit aamupalalle sitku ne menkat sieltö jossain vaiheessa tulee ja loppuu..
 
Viimeksi muokattu:
Mä heräsin yöllä semmoseen outoon fiilikseen. Ihan ku mun alavatsa ja nivuset olis ollu kuumeessa. Sellasta kihelmöintiä. Sitä seuras järkyttävä alavatsakramppi mitä kesti hetken ja sit se loppu. Sen jälkeen ei mitään enää. Googlettelin tietty heti yöllä että mikä se vois olla. Ja kiinnittyminen vois olla yks vaihtoehto, MUTTA mulla on niin pieni dpo että jos se on kiinnittymisestä johtuvaa ni se on varmasti väärässä paikassa mun "tuurilla".
 
Mä heräsin yöllä semmoseen outoon fiilikseen. Ihan ku mun alavatsa ja nivuset olis ollu kuumeessa. Sellasta kihelmöintiä. Sitä seuras järkyttävä alavatsakramppi mitä kesti hetken ja sit se loppu. Sen jälkeen ei mitään enää. Googlettelin tietty heti yöllä että mikä se vois olla. Ja kiinnittyminen vois olla yks vaihtoehto, MUTTA mulla on niin pieni dpo että jos se on kiinnittymisestä johtuvaa ni se on varmasti väärässä paikassa mun "tuurilla".
Mielenkiintoista:eek: mulla parissa ekassa kierrossa tuli tommone ain päivä ovulaation jälkee. On kyl aikaista kiinnittymiseen mut ei kai mahdotonta kuitenkaan?

Aika vahva toi sun ovistesti myös tähän päivään. Mulla muuttuu aina ihan hailakaksi loppukierrosta vaikka en oo kyllä mitenkää säännöllisesti testannu.
 
Osaako joku kertoa ovislimoista enemmän?

Tähän asti siis tosi kuivat paikat, mutta tänään tullut runsaammin valkovuotoa. Kokeilin kohdunnupukkaa joka aavistuksen pehmentynyt ja sormiin jäi kunnon limat. Ei ollut vielä ihan kirkasta kuitenkaan.. ovistesti vahvempi tänään kuin aiemmin, mutta ei vielä plussa..

Limathan on ihan lupaavat? Ehkä ovis siis kohta tulossa? :) niin tylsää tää oviksen metsästys, haluis jo piinailemaan :cautious:
 
@viipulainen Olitko se sinä joka tikutit ovistesteillä koko kierron? Jos oot ottanut kuvia ni ois kiinnostavaa nähdä miltä ne testit näytti..
Mä siis huvikseni kans aattelin tikuttaa myös loppukierron ovistesteillä.
Ei en se mie ollu, mulla jäi kyllä muutama ovistesti jotka tein sit vähän satunnaisesti. Mut muistaakseni merkkasin johonki yhen päivän tuloksen joka oli vahvahko, sit ne testit loppuikin.
Tarkistin heti muistiinpanoista ton ovistesti asian. Ovistestiin tuli liki plussa dpo8. Dpo6 mulla on ollut kiinnittyminen mitä luultavimmin koska ne epämääräiset hailurat alkoi ilmestyä dpo9 joita luulin viivanpaikoiksi, mutta dpo10 iltatesteihin tulikin selkeät haamut.
Ja mullahan ei tullu kiinnittymisestä mitään tiputteluvuotoa, vaan jäätävästi keltaista limaa.:ROFLMAO: Käytännössä kuin ovislimaa, mutta ihan keltaista.o_O
**niin ja siis sitä limaa alko tulemaan hulluna dpo5 ja pahin oli dpo7 jonka jälkeen rauhoittui vähän.

Toivotaan kaikille tärppionnea. Mä oon kyllä aivan hermoraunio koska ultriin mm.liian pitkä aika. Oireilutkin niin lieviä edellisiin verrattuna..tai oikeastaan vaan tosi erilaisia, että ei osaa yhtään olla huolehtimatta. Mut jos käy tuuri, niin 3vk päästä neukkatäti saattaa spotata neuvolassa sykkeen. Ei välttämättä löydy, mutta pakko pyytää koklaamaan edes. :X3:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä