@Fritang Aivan joo, kieltämättä aika varmuudella näytät aiemmin tunteneen :/ Mutta mutta on silti mahdollista, että se tunne olikin jotain muuta siellä väärällä puolella. Oliko ovistesti käytössä, plussa? Itekin toivon et ovis tulis paremmalta puolelta ku toisessa endoa, mut ultrassa todettu (3krt) sen tulleen just sieltä mistä ei pitäisi Muuten en sitä ite tunne ku vihloo milloin mistäkin alavatsalla.@Pocahontas- Tunnen sen hyvin Ja tuntemuksia tukee se, että olen omasta mielestäni ovuloinut neljä kertaa tänä vuonna oikealta puolelta, ja plussannut niistä kahdessa. Väärältä puolelta olen ovuloinut kuusi kertaa eikä yhtään plussaa niistä kierroista. Täyden varmuuden saisi toki vain ultralla.
Voi aivan hyvin olla. Onhan niissä pillereissä valtavasti kropalle hormoonia ja voi kestää muutamia kuukausia että kroppa ns.löytää itsensä uudestaan.
Päästään tammikuussa jatkamaan. Harmittaa vaan että menee tämä kierto hukkaan, jollei joku maailman ihme tapahdu.Voi höh @kirpsakka Pääsettekö tammikuussa jatkamaan hoitoja vai ehtiikö sekin mennä hukkaan?
Me ollaan puuhailtu pelkästään minä päällä eli saa nähdä pitääkö tuo paikkaansa. ON: Mahaa nippailee, juilii, on aivan pallo ja nälkä on kokoajan! Äsken tuli hetkellisesti huono olo. Kuvittelenkohan vain..Asennoista sen verran että luon joskus aiheesta ja oli tutkittu että lähetyssaarnaaja-asennossa penis yltää pisimmälle emättimeen ja se magneettikuvauksella todistettu. Myös toinen hyvä asento joka oli mainittu oli takaapäin
Omaa napaa: menkkoja odottelen alkavaksi. Vatsassa juilii mutta ei mitään vielä. Outoja himoja greippimehuun ja mandariineihin on mikä on outoa koska yleensä olen vain makean perään
No onhan sillä, eli oikein hyvää synttäriä sinunki miehelle!@viipulainen, onko sinunkin miehellä siis just tänään synttäripäivä? Täällä myös.