Kiitti
@Mandee mutta jotenkin on ihan maansa myynyt olo ja olen ihan varma ettei nyt tärpännyt
Toivottavasti sulla kierrot tasoittuu, pitkät ja epäsäännölliset kierrot on ihan hanurista
Ei voi ennakoida mitään eikä edes tiedä varmaksi ovuloiko vai onko vaan pitkä kypsymisaika tai pitkä luteaali tai hormonit epätasapainossa tai tai tai. Tsemiä!
@Aivotar Mulla oli kiinnittymisvuotoa tuosta ekasta - ja ainoasta
Tosin ihan olematonta, ihme että edes huomasin. Kiinnittymiskipua en muista tunteneeni. En mä tuota "vuotoakaan" (eli kerran pyyhkäistessä paperissa vaaleanpunaista) kiinnittymiseksi tajunnut kuin vasta jälkeenpäin. Muoks. Tuon tiedän kiinnittymisestä johtuvaksi vain sen takia ettei mulla ikinä koskaan eläessäni ole ollut pisaraakaan välivuotoa tai edes tuhruvuotoa muuten kuin menkkojen viimeisenä päivänä.
ON: Kp18 ja dpo4. Masisfiilis. Olen ihan varma ettei tässäkään kierrossa tärppää. Kaiken huipuksi kauheat raskausoireet, kiitos Pregnylin
Onneksi näitä ei tarvitse tuntea enää montaa päivää! Saattaa olla että tämä oli viimeinen yrityskierto tänä vuonna, on tullut niin paljon kaikkea hyvää, huonoa ja elämää mullistavaa ja on pakko harkita uudelleen mitä, missä ja milloin. On todella pettynyt olo, katkerakin. Usko on nollissa ja toivokin alkaa olla menetetty.